Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trAmigaAmiga Genel10.000 e yakın Amiga Oyun, ve Yazılımları Online
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: 10.000 e yakın Amiga Oyun, ve Yazılımları Online  (Okunma Sayısı 7253 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
reflex
Üye
***
Mesaj Sayısı: 174


Üyelik Bilgileri
« : Ağustos 10, 2016, 20:19:58 ÖS »

https://archive.org/details/softwarelibrary_amiga#
Logged
ibo1973
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.499


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #1 : Ağustos 10, 2016, 20:39:17 ÖS »

bende seste sorun var tama ekran olmuyor tam oturmamış sanırım site biraz daha oturması için zamanı var sanırım.
Logged
hakanzade
Ziyaretçi
« Yanıtla #2 : Ağustos 10, 2016, 23:05:21 ÖS »

bende seste sorun var tama ekran olmuyor tam oturmamış sanırım site biraz daha oturması için zamanı var sanırım.

Archive.org 'un oturtmayla uğraşacağını sanmam internette kapanıp giden bir sitenin arşividir sonuçta.

https://archive.org/details/softwarelibrary_msdos_games
« Son Düzenleme: Ağustos 10, 2016, 23:14:10 ÖS Gönderen: hakanats » Logged
Def Leppard
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.369



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #3 : Ağustos 11, 2016, 10:30:41 ÖÖ »

zamanında ingiliz birinden 9 dvd ultimate amiga arşivi almıştım. gördüğüm kadarıyla amiga ile ilgili her şey var. isteyen olursa dvd ler benden 40TL gibi bir fiyata kopye yapıp gönderebilirim.


* amigadvd.jpg (61.7 KB, 640x480 - Görüntüleme: 1557 kez.)
Logged

Amiga Repair Service
ibo1973
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.499


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #4 : Ağustos 11, 2016, 14:01:52 ÖS »

bende seste sorun var tama ekran olmuyor tam oturmamış sanırım site biraz daha oturması için zamanı var sanırım.

Archive.org 'un oturtmayla uğraşacağını sanmam internette kapanıp giden bir sitenin arşividir sonuçta.

https://archive.org/details/softwarelibrary_msdos_games

oturma ile ilgilenir yada ilgilenmez orasını kendi bilir ama mevcut hali ile emulatör yazılımları düzgün çalışmıyor gibi en azından benim bilgisayarda ses sorunlu düzgün oynanmıyor tam ekran olmuyor gibi sorunlar var sorunlar olduğu sürece sitenin amacına ulaşabiliceğini sanmıyorum amaç oyunlara ilgili hit almak ise düzgün çalışmayan oyunla hit nasıl alıcak ? amaç arşivleyip eski oyunların nasıl gördüğünü insanlara göstermek ise düsgün çalışmayan bir sistemde bunu nasıl yapıcak ?
Logged
kaptan akgun
Üye
****
Mesaj Sayısı: 373



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #5 : Ağustos 12, 2016, 08:53:16 ÖÖ »

Arkadaşlar,

İlgili siteden bir kaç oyunu deneme olarak açıp oynamak istedim. Ancak başlatmak için Joystıck Fire tuşuna basın diyor. Fire tuşu olarak klavyeden hangi tuşu seçmem lazım. Çok deneme yapmama rağmen bulamadım. Amıga oyunlarını emulatorle oynamak için illaki joystık mi lazım.
Bendeki bir Logiteck Joystiği USB den PC ye taktım. Ama oyunda yıne işe yaramadı. Joystiğn hangi tuşuna basarsam bassam bir türlü oyunu başlatamadım. Örneğin Batmen oyunu Fire tuşuna basıp oyunu başlatın ekranında kaldı.
Logged
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: