Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trAmigaAmiga GenelFPGA Arcade - 060 Amiga
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: FPGA Arcade - 060 Amiga  (Okunma Sayısı 8915 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
LW3D
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 11.418


Günü Kurtaran Avam Hiooargggh :)


Üyelik Bilgileri WWW
« : Mart 25, 2012, 18:30:45 ÖS »

Yakında Amiga enflasyonu olacak...Eski Amigaları kimse hatırlamayacak sanırım... Bu gidişinde sonu hayırlı değil gibi görünüyor...Herkes kendi yeni Amiga spec'ini ortaya koymaya çalışırsa, Amiga Amiga olmaktan çıkmar mı? ne dersiniz?

kaynak : http://www.amiga.org/forums/showthread.php?t=60998
-------------------------------------------------------------------------
Yesterday at one of Amiga Meetings (AmiWawa 4) in Poland we could see FPGArcade in action with 060 daughterboard. Such a little cute baby she is
I'm attaching few pictures, there are few more taken by one of the amigans at party (Qkiz):





Logged

ozkano
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.514



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #1 : Mart 26, 2012, 09:44:23 ÖÖ »

seri üretime geçilsede, hem ucuzlar hemde erişim dha kolay olur
Logged

A500,A500+,A600,A1000,A1200,A2000,A3000,A4000,CDTV,CD32,A1,MacMini,R2HV,C64,48K,Ps,Ps2,Ps3
Xbox,Xbox360,Nes,Snes,N64,N64Ique,Gamecube,Wii,PcEngine,PcEngineGT,PcEngineDUO,TurboGrafx,NeoGeoAES
NeogeoCD,NeoGeoMVS,NeoGeoPocket,MegaDrive,SegaCD,MultiMega,Saturn,Dreamcast,Jaguar,Lynx,Cps1
Cps2,System11
LW3D
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 11.418


Günü Kurtaran Avam Hiooargggh :)


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #2 : Mart 26, 2012, 10:29:39 ÖÖ »

Adam ikinci parti boardu üretecek sanırım bu aralar...Sen sıraya gir...Önlerden yer kap bence
Logged

ozkano
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.514



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #3 : Mart 26, 2012, 11:25:20 ÖÖ »

Evet gec kaldim siraya girmem lazim, ben bu tarz cihazlarda biraz beklemek gerek saglam bir revizyona gecmesi icin baya bir versiyon. Degisecek
Logged

A500,A500+,A600,A1000,A1200,A2000,A3000,A4000,CDTV,CD32,A1,MacMini,R2HV,C64,48K,Ps,Ps2,Ps3
Xbox,Xbox360,Nes,Snes,N64,N64Ique,Gamecube,Wii,PcEngine,PcEngineGT,PcEngineDUO,TurboGrafx,NeoGeoAES
NeogeoCD,NeoGeoMVS,NeoGeoPocket,MegaDrive,SegaCD,MultiMega,Saturn,Dreamcast,Jaguar,Lynx,Cps1
Cps2,System11
Leon
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.110



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #4 : Mart 26, 2012, 12:32:20 ÖS »

Yakında Amiga enflasyonu olacak...Eski Amigaları kimse hatırlamayacak sanırım... Bu gidişinde sonu hayırlı değil gibi görünüyor...Herkes kendi yeni Amiga spec'ini ortaya koymaya çalışırsa, Amiga Amiga olmaktan çıkmar mı? ne dersiniz?

Isletim sistemi bir türlü acik kaynak olamadi ama makinenin kendisi (donanim) mi acik kaynak oldu simdi, öyle diyebilir miyiz
Logged

Efika | Amiga CD32 | 3 x C64, 2 x 1530, 1 x 1531 | Amstrad CPC64 | Amstrad CPC6128 | C64-DTV | Atari 2600 | Atari 2600 Jr. | Atari 800XL | Atari Paddle | Vestel MSX  | Sony Hitbit MSX | A500 | A500 Plus | A590 | A1200 Blizzard 1230-IV | CASIO VL-1 TONE | CASIO VL-10 | Mac Mini G4 @1,42Ggz
Alpyre
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.237



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #5 : Mart 26, 2012, 12:51:53 ÖS »

Isletim sistemi bir türlü acik kaynak olamadi ama makinenin kendisi (donanim) mi acik kaynak oldu simdi, öyle diyebilir miyiz


Evet görüntü o istikamette... Aros'çular bir ara 68k portu yapacaklar diye duymuştum. Akıbeti ne oldu acaba?
Logged

Alper
Leon
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.110



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #6 : Mart 26, 2012, 15:34:56 ÖS »

Bir ara PCI kart üzerinde Amiga hayalleri vardi. Esasinda bu FPGA'lardan sonra yapabilirler böyle bir sey.
Logged

Efika | Amiga CD32 | 3 x C64, 2 x 1530, 1 x 1531 | Amstrad CPC64 | Amstrad CPC6128 | C64-DTV | Atari 2600 | Atari 2600 Jr. | Atari 800XL | Atari Paddle | Vestel MSX  | Sony Hitbit MSX | A500 | A500 Plus | A590 | A1200 Blizzard 1230-IV | CASIO VL-1 TONE | CASIO VL-10 | Mac Mini G4 @1,42Ggz
EMREZ
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.940



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #7 : Mart 26, 2012, 18:25:22 ÖS »

PCI karika olurdu, bir ara böyle bir donanım protatipi vardı diye hatırlıyorum. gelişmiş bir amiga olsaydı OS4 te destek görürdü.
Bir ara PCI kart üzerinde Amiga hayalleri vardi. Esasinda bu FPGA'lardan sonra yapabilirler böyle bir sey.
Logged

this is amiga speaking.
Leon
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.110



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #8 : Mart 26, 2012, 18:56:21 ÖS »

Siamese diye bir olay vardi. Oldukca heyecan yaratmisti.
Logged

Efika | Amiga CD32 | 3 x C64, 2 x 1530, 1 x 1531 | Amstrad CPC64 | Amstrad CPC6128 | C64-DTV | Atari 2600 | Atari 2600 Jr. | Atari 800XL | Atari Paddle | Vestel MSX  | Sony Hitbit MSX | A500 | A500 Plus | A590 | A1200 Blizzard 1230-IV | CASIO VL-1 TONE | CASIO VL-10 | Mac Mini G4 @1,42Ggz
EMREZ
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.940



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #9 : Mart 26, 2012, 19:49:49 ÖS »

Bizi amigalarla uğraşmaya teşvik edecek aletler lazım. Bana mesela 286 emulatör kartı, a1200 hd floppy, hızlı bir turbo kart ve scandounler lazım.
şu escom amiga 1200 ün floppy arkasındaki kartı Şafak zamanında ben satarken sökmüştü o kartı içeren bir amiga 1200 hep aradım yıllarca elime belki 6-7 tane 1200 geçti bir türlü temin edemedim. tabi bu 1200 leri satıp daha temizini temin etmeye çalıştım. Elimde bir tane kutusunda temizinden var tabi Masum)
Logged

this is amiga speaking.
Leon
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.110



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #10 : Mart 26, 2012, 20:06:49 ÖS »

Cok güzel bir A500 Plus'im vardi zamaninda. 3.1 ROM'u, GVP 030 turbosu, sabit diski ve full ram vardi. En sonunda Kanada'dan 286 bridge-board alarak jubilesini yapmistim. Sonra da yok fiyatina satmistim tüm sistemi. Simdi nerelerdedir kim bilir?
Logged

Efika | Amiga CD32 | 3 x C64, 2 x 1530, 1 x 1531 | Amstrad CPC64 | Amstrad CPC6128 | C64-DTV | Atari 2600 | Atari 2600 Jr. | Atari 800XL | Atari Paddle | Vestel MSX  | Sony Hitbit MSX | A500 | A500 Plus | A590 | A1200 Blizzard 1230-IV | CASIO VL-1 TONE | CASIO VL-10 | Mac Mini G4 @1,42Ggz
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: