Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: 1 ... 4 5 [6]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: [Tamirat-Mod] Capcom CPS III  (Okunma Sayısı 24865 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.559



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #75 : Mayıs 14, 2015, 12:25:32 ÖS »


bilakis "silent" serisi de var. yani sanki bir ses çıkartıyorlarmış gibi bi de sessiz seri yapmışlar

bu "capon" lar rahatına pek bi düşkün canım. önünde oturulacak kabin seviyorlar, sessiz butonlar istiyorlar Kahkaha
Uyy deme... yaw sessiz tuş nedir. "Aga onun zevki tuslara çat çut basinca cikiyor" Degil mi bu islerin mottosu butinlarin tipini falan da begeniyorum ama ses gelecek. Ben kabin kapaliyken oglanla oturuyorum basina birlikte cat cut basiyoruz. ikimizin de hosuna gidiyor 3 yasina gelice ekrani da acicam tabi

Ama son zamanlarda ayak bileklerimdeki sorunlar da beni japonlara özenmeye itiyor. Gerci yuksek tabure almistim ama yine de bi kendi keb istiyor insan.

Birde acaba bu top gevseme olayina  , locktite miydi neydi yazilisini unuttum,  o care olmaz mi,  yoksa sokup takarken mi sorun olur bu sefer.

Bir de balltop da guzeldir ama su gibi gevsek olanlari haric. Hepsi nispeten yumusak ama bir de su gibi olanlari var tani. Muhallebi kivami iyidir

Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
scorpion
Üye
***
Mesaj Sayısı: 135



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #76 : Mayıs 14, 2015, 12:27:04 ÖS »

Süper görünüyor Yavuz hocam harika,bencede nacizane fantasyland çıkarması ayrı bir hava katıyor,insanı eski yıllara götürüyor bibakıma manevi bi degeri var ortaokul ve lise yıllarından beri o yazının altında direksiyon salladık...)
« Son Düzenleme: Mayıs 14, 2015, 12:49:16 ÖS Gönderen: scorpion » Logged
evreno
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.139



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #77 : Mayıs 14, 2015, 12:29:37 ÖS »

üstat eline sağlık süper olmuş sistem
kalan işleri de halledersen mükemmel olacaktır

Bu OK Baby'nin orijinal dokümanında zaten joystick'ler battop olarak resimlenmiş aslında...

üstat benim kabinde orijinal kollar hala duruyor bende değiştirmeden onları kullanacağım zaten ben sadece butonları yeniliyorum
kollar battop evet
Logged
i_r_on
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.866



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #78 : Mayıs 15, 2015, 00:56:52 ÖÖ »

Gençken çakırt çukurt ses çıkarmayan basınca sert yayı hissedilmeyen içine kavisli butonları tercih ederdim. Şimdi meslekten ötürü parmaklara daha da fazla işkence etmemek için sert, yaylı butonları kullanmak daha sağlıklı sanıyorum.
Logged

Every imagination is one's self reflection but not every self reflection is imagination. <I.R.on - 2001>

twitter | blog
supremenothing
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 702



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #79 : Haziran 09, 2015, 16:52:30 ÖS »

bostancı sahilde FUNCITY vardı pilsenkale'nin karşısındaydı

10 - 11 yaşındaydım
sabah uyanınca saatin 10 olmasını dört gözle beklerdim
hatta çoğu zaman kapısında beklerdim açılmasını abi gelince de açmaya dükkan temizliğine yardım etmişliğim bile vardır...

saatlerim günlerim orada geçti çok zor sıkılıyordum jetonum param bitsede milleti izler "aliymmi bu eli ?" diye dikilirdim kenarlarında birnevi rahatsız etmeden yolumu bulurdum

geçmişte ülkemizde bulamadığımız veya sahip olması çok zor olan ne varsa artık o kadar kolay sahip olabiliyorken bknz. (giyim markaları elektronik eşya markaları vs....)  halen bir arcade makinasına bu denli zor sahip olmak gerçekten üzüntü veriyor...

yavuz bey sizin bu emeğiniz tutkunuz artık hobiniz diyemicem ve yazılarınızı okurken eminimki bazılarımız çocukluğundan o kadar çok flashback ile karşılaşmıştırki o anlık ta olsa bu bile hepimizi mutlu etmeye yeterde artar bile..

forumlara üyeyiz hepimiz bilgi topluyoruz her konuda ama gerçekten bu forumda birşeyleri hissediyoruz...

emeğiniz için tekrar teşekkürler...
Logged
Sayfa: 1 ... 4 5 [6]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: