|
scarface
|
 |
« Yanıtla #90 : Kasım 16, 2015, 15:45:32 ÖS » |
|
Her sene 1 dahili mutlaka bozuyorum aşırı ısınmadan kaynaklanıyor en sonunda salyangoz aspiratör takıcam kasaya 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|
|
Heroman
|
 |
« Yanıtla #92 : Kasım 16, 2015, 15:58:05 ÖS » |
|
ytezel bu arada mortal kombat pcb test videosu da can yakıyor güzel görüntüler
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Sensation
|
 |
« Yanıtla #93 : Kasım 16, 2015, 16:05:41 ÖS » |
|
ytezel bu arada mortal kombat pcb test videosu da can yakıyor güzel görüntüler
O kabinin tüp değişecek şu an klasik şase var digital şase takılacak. Akşama bi video atasım var eşyaları yığmıştım üst kata. Orası facia. Tekrar toplanacak düzene sokulacak derken ne aradığımı ben bile bulamıyorum. 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Heroman
|
 |
« Yanıtla #94 : Kasım 16, 2015, 17:31:52 ÖS » |
|
Dıgıtal şase ne olaki bio,klasik şase fark ?marka model tedarık bıohzrd sende surprız çok dıyorumya...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Sensation
|
 |
« Yanıtla #95 : Kasım 16, 2015, 17:35:17 ÖS » |
|
Dıgıtal şase ne olaki bio,klasik şase fark ?marka model tedarık bıohzrd sende surprız çok dıyorumya...
Okbaby'nin 31kz destekli şasesi. Ayarları osd ekranı ile yapıyorsun sendekide öyle. Hatta şase üzerinde akıntı var demiştim ya hepsinde varmış öyle ama sorun olmuyormuş vs...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Heroman
|
 |
« Yanıtla #96 : Kasım 16, 2015, 17:40:29 ÖS » |
|
Ok kardeşım kendı şasemı bılmıyorum .:-)))
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Heroman
|
 |
« Yanıtla #97 : Kasım 17, 2015, 08:58:43 ÖÖ » |
|
Dıgıtal şase ne olaki bio,klasik şase fark ?marka model tedarık bıohzrd sende surprız çok dıyorumya...
Okbaby'nin 31kz destekli şasesi. Ayarları osd ekranı ile yapıyorsun sendekide öyle. Hatta şase üzerinde akıntı var demiştim ya hepsinde varmış öyle ama sorun olmuyormuş vs... biom elıne şase geçtiğinde ayarları osd ekranından yaparken gizli bir ayarlar menüsü var oaraya geçmek için functıon tuşuna uzun bir süre basarsan ortaya çıkar daha gelışmiş ekran ayarları var 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Sensation
|
 |
« Yanıtla #98 : Kasım 17, 2015, 11:35:35 ÖÖ » |
|
Dıgıtal şase ne olaki bio,klasik şase fark ?marka model tedarık bıohzrd sende surprız çok dıyorumya...
Okbaby'nin 31kz destekli şasesi. Ayarları osd ekranı ile yapıyorsun sendekide öyle. Hatta şase üzerinde akıntı var demiştim ya hepsinde varmış öyle ama sorun olmuyormuş vs... biom elıne şase geçtiğinde ayarları osd ekranından yaparken gizli bir ayarlar menüsü var oaraya geçmek için functıon tuşuna uzun bir süre basarsan ortaya çıkar daha gelışmiş ekran ayarları var  Ne ayarı çıkıyor örnek verebilir misin ?
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Heroman
|
 |
« Yanıtla #99 : Kasım 17, 2015, 12:14:14 ÖS » |
|
Dıgıtal şase ne olaki bio,klasik şase fark ?marka model tedarık bıohzrd sende surprız çok dıyorumya...
Okbaby'nin 31kz destekli şasesi. Ayarları osd ekranı ile yapıyorsun sendekide öyle. Hatta şase üzerinde akıntı var demiştim ya hepsinde varmış öyle ama sorun olmuyormuş vs... biom elıne şase geçtiğinde ayarları osd ekranından yaparken gizli bir ayarlar menüsü var oaraya geçmek için functıon tuşuna uzun bir süre basarsan ortaya çıkar daha gelışmiş ekran ayarları var  Ne ayarı çıkıyor örnek verebilir misin ? Normal menü tuşuna basınca Bu size H POS, H BOY, V POS, V BOY, kontrast, parlaklık, degauss ve RESET için ayarlamalar verir. Bir Degauss seçeneği var her 250 saniye gerçekleştirilebilir. Fabrika ayarlarına geri dönmek için reset işlevi, sıfırlama ve birkaç saniye için basılı tutun ya da gidin. Tüm seçenekleri arasında gezinmek için, mod düğmesini kullanın. Bir önceki seçeneğe geri dönmek için, modu dokunun ve aynı zamanda aşağı. Genişletilmiş menüyü ekrana getirmek için aşağı beş saniye süreyle basılı tutun. Burdada TRAP, PARA, HLIN, Vlin, SPC, KÖŞE, ve daha fazlası gibi ek ayarlamalar verir. Ayrıca genişletilmiş menü içinde normal menünün ayarlamaları var.. 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Sensation
|
 |
« Yanıtla #100 : Kasım 17, 2015, 13:51:12 ÖS » |
|
Kaynak linki ver sen en iyisi bu tarzanca çeviri ile birşey anlamak mümkün değil.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Heroman
|
 |
« Yanıtla #101 : Kasım 17, 2015, 16:14:28 ÖS » |
|
Kaynak linki ver sen en iyisi bu tarzanca çeviri ile birşey anlamak mümkün değil.
biom eger gelecek olan şase orjınal okbaby şasesi ise muhtemelen nanao 2931 şase olması lazım galıba.. burdan bakabılırsın... http://wiki.arcadeotaku.com/w/Nanao_MS-2931
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Sensation
|
 |
« Yanıtla #102 : Kasım 17, 2015, 18:42:07 ÖS » |
|
Orj. şase evet. Bu linki eklemişimde okumamışım. Bi gözatayım en iyisi.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Sensation
|
 |
« Yanıtla #103 : Kasım 18, 2015, 00:27:40 ÖÖ » |
|
Download ne alemde ? Bu inecek gibi değil ölüm yahu...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Heroman
|
 |
« Yanıtla #104 : Kasım 18, 2015, 08:20:16 ÖÖ » |
|
Sabır ytzl sabır,kaçta şuan yarıya geldınmı?
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|