Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trGenel KategoriGenel SohbetVideo: - acemiler için- Retro Oyun & Konsol Nerden Nasil Alınır?
Sayfa: 1 [2]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Video: - acemiler için- Retro Oyun & Konsol Nerden Nasil Alınır?  (Okunma Sayısı 16627 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
gergozen
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 651



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #15 : Aralık 26, 2015, 18:12:01 ÖS »

henüz izlemedim ama fiyatları bir level daha yükselteceğini düşünüyorum Kahkaha
Yuksek fiyatlara prim vermeyin mesaji veriyorum aslinda ama tam anlayamamis da olabilirim yorumu.

Onu çok konuştuk daha önce. Para çok huzur yok felsefesiyle yaşayan arkadaşlar var. Rekabet şansımız yok, zaten videoda da bahsettiğiniz gibi, rekabet etmek piyasayı kızıştırmaktan başka bir işe yaramıyor. O üç verdi ben 4 vereyim şeklinde bir davranışa hiç denk gelmedim ama bana göre fahiş fiyatlı ürünleri düşünmeden alan bir çok arkadaşa da bir şey diyemeyiz.
Logged
Samurai
Ziyaretçi
« Yanıtla #16 : Aralık 26, 2015, 18:14:59 ÖS »

Retro piyasasinda 3 altin kural vardir

1 Acemi gibi hevesli ve heyecanli olucaksin
2 Tecrubeni konusturup saglam pazarlik yapicaksin
3 Bir Kurt gibi uyanik olup bir Kartal gibi avini suzeceksin

Tecrube konusuyor beyler kiymetini bilin Kahkaha Ama bu buyuk tecrube ve buyuk efsane @Samurai artik retroyu birakiyor cunki artik batti ve iflas etmek uzere  Kahkaha

Artik retro yok bos isler bunlar ( sutlanmayiz dimi siteden  Kahkaha )


« Son Düzenleme: Aralık 26, 2015, 18:27:05 ÖS Gönderen: Samurai » Logged
blackturk
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.283



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #17 : Aralık 26, 2015, 18:31:32 ÖS »

     Cengiz , Bu videolarından dolayı teşekkürler.

  Cengiz kabul edersen , kargo sana ait .Colecovision oyun kartuşu  "SMURF" gönderiyim.Ama çalışıp çalışmadığını bilmiyorum.Çünkü bende colecovision  yok.

Logged

A1200 | APOLLO 1240 32 MB | CNET PCMCIA | SYSINFO SPEED TEST 30 MIPS
SM1,SEGA MEGA CD,SM2,SMS II,Sega Saturn Mod ve AR 4MB,PSX Mod ve Mpeg ,PSX2 ,SNES ,ATARI 800XL,SPECTRUM 128K +2,YAMAHA CX5M MSX,ATARI 520 STFM,1040 STF,C64,C128,1541 II,1571,RAM 1764 ,A500,A500+,A600,A590,IDE68k,2X1084S,1084P
cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #18 : Aralık 26, 2015, 19:02:48 ÖS »

     Cengiz , Bu videolarından dolayı teşekkürler.

  Cengiz kabul edersen , kargo sana ait .Colecovision oyun kartuşu  "SMURF" gönderiyim.Ama çalışıp çalışmadığını bilmiyorum.Çünkü bende colecovision  yok.

Cok tesekkur ederim. Kendim icin degil ama bir arkadas icin sana mesaj atacagim. O da cihazi aldi hic kartusu yok.
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
blackturk
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.283



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #19 : Aralık 26, 2015, 19:06:53 ÖS »

OK.Bana mesaj attın.kargo ile yollarım.
Logged

A1200 | APOLLO 1240 32 MB | CNET PCMCIA | SYSINFO SPEED TEST 30 MIPS
SM1,SEGA MEGA CD,SM2,SMS II,Sega Saturn Mod ve AR 4MB,PSX Mod ve Mpeg ,PSX2 ,SNES ,ATARI 800XL,SPECTRUM 128K +2,YAMAHA CX5M MSX,ATARI 520 STFM,1040 STF,C64,C128,1541 II,1571,RAM 1764 ,A500,A500+,A600,A590,IDE68k,2X1084S,1084P
cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #20 : Aralık 26, 2015, 20:15:44 ÖS »

OK.Bana mesaj attın.kargo ile yollarım.
teşşkürler arkadaştan adres gelir gelmez atacağım.
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
Stewie
Üye
***
Mesaj Sayısı: 129



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #21 : Aralık 26, 2015, 22:30:03 ÖS »

Cengiz abi bu sammelparadise ın kargosu kaç para site güzele benziyor
Ben o konuyu bilemiyorum. Almanya ici oluyor benim kargolar.
Tamam ozaman gameboy oyunları ebaye göre fazla gibide ps2 oyunları iyiymiş 1 euro ya Türkiye de senin videoda dediğin gibi ya forum takip ediceksin yada anlık fiyatlara bakıcaksın insanlar 70-80 dışarda 10 dolar olan oyunu satıyor
Logged
segaa
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.524



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #22 : Aralık 26, 2015, 22:47:30 ÖS »

Cengiz hocam video için teşekkürler, yararlı ve bilgilendirici bir video olmuş.

@Stewie
ebay'den oyun alıp Türkiye'ye getirtmek aslında o kadar da mantıklı değil.
Mesela en kötü oyunu açık arttırma ile 1-2 dolara alsan bile bunun en düşük kargo ücreti de 5 dolar falan oluyor. Hesaplarsak yaklaşık 20 lira falan yapar, yani en kötü oyuna 20 lira vermiş oluyorsun. 5 dolar kargo ücreti dediğimde genelde izleme numarası olmayan ve en geç gelen kargo türü oluyor.

cengizermis PS2 oyununa 1 euro diyor ama Almanya ebayi kullandığı için adreside yurt içi olduğu için muhtemelen kargo ücreti de 1-2 euro ya da ücretsiz oluyordur. O PS2 oyununu Türkiye'ye getirtmek istesen yine sana en kötü 20 liraya mal olur.

ebay'den oyun almanın tek avantajı  açık arttırma ile ucuza düşürüp lot halinde oyunlar almak ancak bu şekilde uyguna gelmiş oluyor.

İyi oyunların taliplisi de çok olduğu için 1-2 dolara da bırakmıyorlar.
Logged

Cengiz Demir
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.829



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #23 : Aralık 26, 2015, 23:21:57 ÖS »

Acemiler için, iyi bir başlangıç videosu olmuş
Logged

cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #24 : Aralık 27, 2015, 12:46:38 ÖS »

Cengiz hocam video için teşekkürler, yararlı ve bilgilendirici bir video olmuş.
Sağol izlediğin için.
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #25 : Aralık 27, 2015, 12:46:52 ÖS »

Acemiler için, iyi bir başlangıç videosu olmuş
Teşekkürler.
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
eiji
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 598


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #26 : Aralık 28, 2015, 12:07:26 ÖS »

Cengiz hocam video için teşekkürler, yararlı ve bilgilendirici bir video olmuş.

@Stewie
ebay'den oyun alıp Türkiye'ye getirtmek aslında o kadar da mantıklı değil.
Mesela en kötü oyunu açık arttırma ile 1-2 dolara alsan bile bunun en düşük kargo ücreti de 5 dolar falan oluyor. Hesaplarsak yaklaşık 20 lira falan yapar, yani en kötü oyuna 20 lira vermiş oluyorsun. 5 dolar kargo ücreti dediğimde genelde izleme numarası olmayan ve en geç gelen kargo türü oluyor.

cengizermis PS2 oyununa 1 euro diyor ama Almanya ebayi kullandığı için adreside yurt içi olduğu için muhtemelen kargo ücreti de 1-2 euro ya da ücretsiz oluyordur. O PS2 oyununu Türkiye'ye getirtmek istesen yine sana en kötü 20 liraya mal olur.

ebay'den oyun almanın tek avantajı  açık arttırma ile ucuza düşürüp lot halinde oyunlar almak ancak bu şekilde uyguna gelmiş oluyor.

İyi oyunların taliplisi de çok olduğu için 1-2 dolara da bırakmıyorlar.


Ebay'de artık marka olmuş diyebileceğimiz bazı adamlar "shipment" adı altında her sattıklarına minimum 4-5 dolar tampon koyuyorlar malesef.

Ancak yine de tam katılmıyorum buna, ebay herzaman için yurtiçi piyasaya oranla daha ucuz. Yukarıda bir arkadaş yazmış avı izlemek lazım diye. Aradığınız bişey için hemen yamatoku'ya ve türevlerine gidip bayılmayın parayı. Bekleyin, düşer elbet.
Logged

cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #27 : Aralık 28, 2015, 13:08:29 ÖS »

O üç verdi ben 4 vereyim şeklinde bir davranışa hiç denk gelmedim

Benim de başıma geldi, çevremden birkaç kişinin daha başına geldi. Malesef yaşanan şeyler bunlar.

Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
commander64
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.440



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #28 : Aralık 28, 2015, 14:10:02 ÖS »

O üç verdi ben 4 vereyim şeklinde bir davranışa hiç denk gelmedim
Benim de başıma geldi, çevremden birkaç kişinin daha başına geldi. Malesef yaşanan şeyler bunlar.
Benim de defalarca başıma geldi o yüzden GET ilanları haricindekilerle uğraşmıyorum bile. Bunu yapan Satıcı da böyle bir teklifi yapan alıcı da ..........dir.

Dalga geçmek için ilan açanlar da var, mesela cazip bir ürün görürsünüz mesaj atarsınız cevap yok, telefon da kapalı 3-4 gün sonra ilan kalkar bir bakmışsınız bütün forum adama mesaj atmış, eleman aklı sıra oyun yapmış millet hala bekliyor v.s. v.s.

Açık arttırma kazanırsınız, adam yollamaz neymiş fiyat düşük kalmış, kurtarmazmış ya fark ödeyecekmişim yada satışı iptal edecekmiş, sen alt limit koymazsan düşük kalır tabi, siteye az komisyon ödemek için 1TL'den açık arttırma açın sonrada ucuza gitti diyin.

Kişiye özel ilan açarsınız, pat diye başka biri alır, ondan sonra uğraş dur.
Logged

cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #29 : Aralık 28, 2015, 14:43:20 ÖS »

Benim ve bir arkadasimin basina getli oldugu halde geldi...
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
Sayfa: 1 [2]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: