Ana Sayfa
Amiga Dokumantasyon Projesi
Medya
Yardım
Ara
Giriş Yap
Kayıt
Merhaba,
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
üye olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.tr
Genel Kategori
Tanışma Forumu
Merhabalar
« önceki
sonraki »
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: Merhabalar (Okunma Sayısı 8022 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Loki
Üye
Mesaj Sayısı: 7
Merhabalar
«
:
Nisan 11, 2016, 11:32:07 ÖÖ »
Herkese merhaba. Ben Gökhan, İstanbul'da yaşıyorum. Jenerasyon olarak çocukluğumdan bu yana gördüğüm Nintendo, Commodore, Atari, Gameboy, Playstation vs tüm cihazlara ilgim o zamanlardan beri hiç bitmedi.
Bu arada pat diye olacak belki ama, şu aralar retro bilgisayar, commodore, atari 800 tarzı bir cihaza ihtiyacım var. Çalışması tercihimdir ama çalışmasa da fiyat bilgisi almak isterim. Özelden isteyen arkadaş yazabilir.
Logged
Agony
Uzman
Mesaj Sayısı: 2.542
Amiga gibi yar, Commodore gibi de yadigar olmaz.
Ynt: Merhabalar
«
Yanıtla #1 :
Nisan 11, 2016, 11:44:12 ÖÖ »
Aramıza hoşgeldiniz. Aradığınız cihazları forumdan bulabilirsiniz. Tabi biraz zaman lazım. Ara sıra satılığa çıkar.
Logged
ibeser (Ayak Takımı)
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 2.401
Sega<Nintendo<Amiga
Ynt: Merhabalar
«
Yanıtla #2 :
Nisan 11, 2016, 11:46:43 ÖÖ »
@Loki hoşgelmişsin aramıza.
Burada cihaz, oyun vs. bulmak kolaydır.
Logged
https://www.youtube.com/user/uykumvar?sub_confirmation=1
Ayak Takımı Organizasyon Ekibi
www.ayaktakimi.org
phantom
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 935
Ynt: Merhabalar
«
Yanıtla #3 :
Nisan 11, 2016, 11:56:53 ÖÖ »
Hoşgeldin loki
Logged
Loki
Üye
Mesaj Sayısı: 7
Ynt: Merhabalar
«
Yanıtla #4 :
Nisan 11, 2016, 12:03:50 ÖS »
Hoşbulduk, teşekkürler
Bu arada ağırlıklı Apple kullanıcısıyım, özellikle 98 ve sonrası Apple cihazlar hakkında yardımcı olabileceğim bir şey olursa ne mutlu.
Logged
izmirmaster
Uzman
Mesaj Sayısı: 5.385
Ynt: Merhabalar
«
Yanıtla #5 :
Nisan 11, 2016, 12:13:04 ÖS »
Hoş geldin
Logged
zebramo
https://zebramo.com/users/333447181
Blog:
http://retrobilgisayar.blogspot.com.tr/
Sosyal Ağlar:
https://www.facebook.com/izmirmaster/
https://www.facebook.com/RetroManiaTr
https://mewe.com/i/izmirmaster
Cengiz Demir
Uzman
Mesaj Sayısı: 3.829
Ynt: Merhabalar
«
Yanıtla #6 :
Nisan 11, 2016, 12:58:33 ÖS »
Hoşgeldiniz
Logged
KNG
Üye
Mesaj Sayısı: 315
Ynt: Merhabalar
«
Yanıtla #7 :
Nisan 11, 2016, 13:53:48 ÖS »
Hoşgeldin
Logged
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Gitmek istediğiniz yer:
Gitmek istediğiniz yer:
-----------------------------
Genel Kategori
-----------------------------
=> Genel Sohbet
=> Proje
===> Proje Alım/Satım
=> DemoScene
=> Tanışma Forumu
-----------------------------
Commodore
-----------------------------
=> Commodore Genel
=> Commodore Yazılım
=> Commodore Donanım
===> C64DTV (C64 Direct-to-TV)
===> TheC64 / TheC64 Mini
=> Commodore Yayınları
=> Commodore Emulasyon
-----------------------------
Amiga
-----------------------------
=> Amiga Genel
=> Amiga Yazılım
=> Amiga Donanım
=> Amiga Yayınları
=> Amiga Emülasyon
-----------------------------
Diğer Nostaljik Bilgisayarlar
-----------------------------
=> IBM Uyumlular / Retro x86 Sistemler
=> FPGA/ARM Sistemler
=> Amstrad
===> Amstrad - Genel
===> Amstrad - Yazılım
===> Amstrad - Donanım
===> Amstrad - Yayınlar
===> Amstrad - Emulasyon
=> Apple
===> Apple - Genel
===> Apple - Yazılım
===> Apple - Donanım
===> Apple - Emulasyon
=> Atari
===> Atari - Genel
===> Atari - Yazılım
===> Atari - Donanım
===> Atari - Emulasyon
=> MSX Uyumlular
===> MSX - Genel
===> MSX - Yazılım
===> MSX - Donanım
===> MSX - Emulasyon
=> Oric
===> Oric - Genel
===> Oric - Donanım
===> Oric - Yazılım
===> Oric - Emulasyon
=> Sinclair
===> Sinclair - Genel
===> Sinclair - Yazılım
===> Sinclair - Donanım
===> Sinclair - Emulasyon
=> Diğer Bilgisayarlar
-----------------------------
Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları
-----------------------------
=> Arcade Sistemler
=> Oyun Konsolları