Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: 1 [2]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Herkese merhaba..  (Okunma Sayısı 12416 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
prowler
Üye
**
Mesaj Sayısı: 45



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #15 : Eylül 20, 2016, 17:06:49 ÖS »

Toplanma olursa benim de eteğimde biriktirdiğim taşlar var, onları dökeceğim... Eğlenceli olacağını tahmin ediyorum...


Neyse... Doluyum arkadaşlar, kusura bakmayın, yine derin mevzulara girdim... Kafa ütüledim... Teşekkürler.


Arada buluşma toplantıları düzenler, ahhh ah nerde o eski günler tadında sohbetler eder, deşarj oluruz Kahkaha

Uzun zaman oldu toplanmayalı, birisi bi gaz versinde yapalım yine. Geçen sefer Kadıköy'de, Nazım Hikmet çay bahçesinde toplanmıştık. Bu seferki organizeyi yapacak bir gönüllü lazım. Ben sıramı savdım
Logged
Sayfa: 1 [2]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: