Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trAmigaAmiga YazılımAmiga assembler Çalışmalarım
Sayfa: 1 ... 4 5 [6]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Amiga assembler Çalışmalarım  (Okunma Sayısı 13542 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Voltron
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 917


それはどういう意味ですか?知りません。


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #75 : Ocak 22, 2019, 21:47:20 ÖS »

Hakikaten cok emek verilen guzel ve zevkli bir is cikiyor.

Benim en cok merakla bekledigim bolum Parallax ve yer kaydirma efetktleri. Takipeyim
Logged

■ A1200 1D4 3.1 Bliz. 1234IV-30@50 128MB
■ A1200 2B 3.9 Bliz. 1260+SCSI KIT IV 060@50 128MB
■ A500(Plus) Rev 8A 2MB 1.3-2.4 Gotek 
■ A600 6MB 3.1 4GB CF Gotek 
■ C=128/C=64/C=64C + SwinSID + Turbo Chameleon64 + 1541 UII Plus + SD2IEC + IRQHack64
■ Atari 856-XL-C + MyIDE-II + SIO2SD
blackturk
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 985



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #76 : Ocak 23, 2019, 17:53:37 ÖS »


  Bu ara özelikle  , sprite render engine üzerine odaklandım.Özelikle stardust oyunun sprite engine uygulamayı düşünüyorum.


Background layer kaldırıldığında ekran görüntüsü aşağıdaki gibi




Sprite render edildiğindeki , sprite numaraları.



   Benzer tekniklerlerle Hem Enerji bantları , Süre  ve Rakip player sprite tasarım olacak.Zaman bulabilirsem olabilir 

 




Logged

A1200 | APOLLO 1240 32 MB | CNET PCMCIA | SYSINFO SPEED TEST 30 MIPS
SM1,SEGA MEGA CD,SM2,SMS II,Sega Saturn Mod ve AR 4MB,PSX Mod ve Mpeg ,PSX2 ,SNES ,ATARI 800XL,SPECTRUM 128K +2,YAMAHA CX5M MSX,ATARI 520 STFM,1040 STF,C64,C128,1541 II,1571,RAM 1764 ,A500,A500+,A600,A590,IDE68k,2X1084S,1084P
blackturk
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 985



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #77 : Şubat 02, 2019, 17:02:03 ÖS »


    Sprite multiplexing ilgili çalışmalara başladım.Ekranın en üst noktasına bir adet enerji bandı ve  süre göstergesi koydum.Aşagıya doğru  oyun alanı spritlarını yerleştiriyoruz.Şimdilik Tek enerji bandı ile başladım.İkincisinde ekleyerek devam edeceğiz. 

 
Videoyum.

<a href="http://www.youtube.com/v/LP7p-xpkMEE&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/LP7p-xpkMEE&rel=0</a>



  Bir önceki post gönderdiğimde "RUN RUN PANGI PONGI " isimli  super pang çakmasında büyük balonlarıda ekledim.Hala buglar var.



<a href="http://www.youtube.com/v/gAacDhi4wXY&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/gAacDhi4wXY&rel=0</a>


Logged

A1200 | APOLLO 1240 32 MB | CNET PCMCIA | SYSINFO SPEED TEST 30 MIPS
SM1,SEGA MEGA CD,SM2,SMS II,Sega Saturn Mod ve AR 4MB,PSX Mod ve Mpeg ,PSX2 ,SNES ,ATARI 800XL,SPECTRUM 128K +2,YAMAHA CX5M MSX,ATARI 520 STFM,1040 STF,C64,C128,1541 II,1571,RAM 1764 ,A500,A500+,A600,A590,IDE68k,2X1084S,1084P
Sayfa: 1 ... 4 5 [6]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: