Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trAmigaAmiga YazılımAmiga assembler Çalışmalarım
Sayfa: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Amiga assembler Çalışmalarım  (Okunma Sayısı 98032 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
blackturk
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.251



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #105 : Ekim 16, 2019, 22:42:03 ÖS »


   KFM oynun level 1 stable çalışan demosunu paylaşıyorum. Kahkaha


  Bu versiyon standart amiga 500  ocs /ecs chipset  512 KB CHIP /512 KB FAST yada    1 MB Chip ramli makinada normal hızında çalışıyor.A600 ve A1200 makina veya winuae üzerinde çok hızlı çalışır.Standart A500 bir makina veya standar Standart A500 512 kb /  512 kb fast yada 1mb cihp ramli  config winuae üzerinde oynayın.

   *Oyunda iki buton çalışir.bir buton yumruk işlevini diğer buton tekme işlevini yerine getirir. 

    *indireme yaptığınız yerde.Adf olarak sadece müzikli yada sound fx 'li , veya müzik ve soundfx birlikte adf versiyonları var.İndirebilirsiniz.

 

https://drive.google.com/drive/folders/1ZL_cujMj26cIr8Ca_IZlQPS3XuNlLDsf



  Burda Amiga 500  üzerinde demosu .Normal hızında  çalışıyor.

<a href="http://www.youtube.com/v/zXjSYdJymNE&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/zXjSYdJymNE&rel=0</a>


Amiga 1200 ve üzeri donanımda çalışması.


<a href="http://www.youtube.com/v/T2DCL3BSOnU&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/T2DCL3BSOnU&rel=0</a>
« Son Düzenleme: Ekim 16, 2019, 22:57:25 ÖS Gönderen: blackturk » Logged

A1200 | APOLLO 1240 32 MB | CNET PCMCIA | SYSINFO SPEED TEST 30 MIPS
SM1,SEGA MEGA CD,SM2,SMS II,Sega Saturn Mod ve AR 4MB,PSX Mod ve Mpeg ,PSX2 ,SNES ,ATARI 800XL,SPECTRUM 128K +2,YAMAHA CX5M MSX,ATARI 520 STFM,1040 STF,C64,C128,1541 II,1571,RAM 1764 ,A500,A500+,A600,A590,IDE68k,2X1084S,1084P
blackturk
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.251



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #106 : Kasım 07, 2019, 21:17:18 ÖS »


    Bruce Lee mod . Bruce lee game of death filimindeki gibi giydirdim.birde eline nunchaka oo fıstık fıstık.Oyunda kendimce biraz deişiklik yaptım.  Kahkaha














Kungfu master oynun Bruce lee mod videosu Kahkaha


<a href="http://www.youtube.com/v/0VZIcDs9JLM&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/0VZIcDs9JLM&rel=0</a>
Logged

A1200 | APOLLO 1240 32 MB | CNET PCMCIA | SYSINFO SPEED TEST 30 MIPS
SM1,SEGA MEGA CD,SM2,SMS II,Sega Saturn Mod ve AR 4MB,PSX Mod ve Mpeg ,PSX2 ,SNES ,ATARI 800XL,SPECTRUM 128K +2,YAMAHA CX5M MSX,ATARI 520 STFM,1040 STF,C64,C128,1541 II,1571,RAM 1764 ,A500,A500+,A600,A590,IDE68k,2X1084S,1084P
Blasterreal
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 847



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #107 : Kasım 08, 2019, 07:57:21 ÖÖ »

Çok iyi iş ya bayıldım, Oyun OCS/ECS sanırım değilmi?
Logged

Amiga 1200
ACA 1221 28 MHz 64 MB RAM Maprom
Amiga OS 3.9
------------
Mac Mini 1.42 GHZ 1GB RAM ATİ 9200 32MB 160GB HDD
Morphos 3.9
blackturk
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.251



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #108 : Kasım 08, 2019, 08:13:48 ÖÖ »

Çok iyi iş ya bayıldım, Oyun OCS/ECS sanırım değilmi?


    Ocs /Ecs  chipset  için özel yaptım. Aga Chipset  çalışır. Fakat " incredible speed" olarak zor oynanır.


 Bruce Lee mod  aşağıdaki linkten indirebilrisniz.

https://drive.google.com/drive/folders/185gkhnhnZmBRsBq45ni-K-gja-fmU9BM

  Hatta birisi benden , Gizli bir  hile olan silah kullanma modunuda yapmamı istedi.Onuda eklemeyi düşünüyorum.

  Commodore 64  kungfu master oyununda shift + G  tuş kombinasyonu ile silah çıkarıp ateş ederek düşmanlarınızı öldürüyorsunuz.

hileli kungfu master c64 videosu

http://www.youtube.com/watch?v=AQXodB-r4SQ
« Son Düzenleme: Kasım 08, 2019, 11:22:56 ÖÖ Gönderen: blackturk » Logged

A1200 | APOLLO 1240 32 MB | CNET PCMCIA | SYSINFO SPEED TEST 30 MIPS
SM1,SEGA MEGA CD,SM2,SMS II,Sega Saturn Mod ve AR 4MB,PSX Mod ve Mpeg ,PSX2 ,SNES ,ATARI 800XL,SPECTRUM 128K +2,YAMAHA CX5M MSX,ATARI 520 STFM,1040 STF,C64,C128,1541 II,1571,RAM 1764 ,A500,A500+,A600,A590,IDE68k,2X1084S,1084P
blackturk
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.251



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #109 : Ocak 11, 2020, 20:44:10 ÖS »



Level 1 , Tasarımı bitirmeme az kaldı. Level 1 Boss da ekledim.Müzikte patlamalar oluyor. sebebi protracker player rutininde sorundan kaynaklanıyor.



İndirme Linki : https://drive.google.com/drive/folders/1NCV1pdwjme6FI1sl3mzsBGVXhK_QfnQL


Videosu

<a href="http://www.youtube.com/v/VpylylDVwzQ&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/VpylylDVwzQ&rel=0</a>
« Son Düzenleme: Ocak 11, 2020, 20:46:13 ÖS Gönderen: blackturk » Logged

A1200 | APOLLO 1240 32 MB | CNET PCMCIA | SYSINFO SPEED TEST 30 MIPS
SM1,SEGA MEGA CD,SM2,SMS II,Sega Saturn Mod ve AR 4MB,PSX Mod ve Mpeg ,PSX2 ,SNES ,ATARI 800XL,SPECTRUM 128K +2,YAMAHA CX5M MSX,ATARI 520 STFM,1040 STF,C64,C128,1541 II,1571,RAM 1764 ,A500,A500+,A600,A590,IDE68k,2X1084S,1084P
blackturk
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.251



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #110 : Ocak 28, 2020, 23:19:05 ÖS »


     Amiganın dual playfield özelliğini biraz daha derinlemesine kuracalıyım derken kendimi sonic 2  oyunun level 1 tasarımında buldum.Çok ilginçtir amigada scroll güçlü , hiç kasmıyor.   Ayrıca birde tile map yapmadan.oyunu level 1 yapmaya kalkışsak memory yetmiyor.Ana ekranda iki  Ayrı  bitmap screen ile loop ederek sürekli koşan sonic demosu yaptım.İlk denememde dual playfield , farklı yönlerde hızlı scroll ile gördüm. Kahkaha AMIGAAA....


İlk deneme
<a href="http://www.youtube.com/v/dA44Z-W-I30&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/dA44Z-W-I30&rel=0</a>

İkinci deneme
<a href="http://www.youtube.com/v/O2Y1IvXSdYU&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/O2Y1IvXSdYU&rel=0</a>

Üçüncü deneme

<a href="http://www.youtube.com/v/laLqWUJPFJg&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/laLqWUJPFJg&rel=0</a>



Logged

A1200 | APOLLO 1240 32 MB | CNET PCMCIA | SYSINFO SPEED TEST 30 MIPS
SM1,SEGA MEGA CD,SM2,SMS II,Sega Saturn Mod ve AR 4MB,PSX Mod ve Mpeg ,PSX2 ,SNES ,ATARI 800XL,SPECTRUM 128K +2,YAMAHA CX5M MSX,ATARI 520 STFM,1040 STF,C64,C128,1541 II,1571,RAM 1764 ,A500,A500+,A600,A590,IDE68k,2X1084S,1084P
fort_apocalypse
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.653



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #111 : Ocak 28, 2020, 23:45:00 ÖS »

Ne güzel olmuş Kahkaha
Teşekkürler.


* yukari parmak.jpg (44.96 KB, 843x843 - Görüntüleme: 474 kez.)
Logged

SouLPoWer87
Üye
***
Mesaj Sayısı: 224



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #112 : Ocak 29, 2020, 06:45:32 ÖÖ »

Emeğinize sağlık gerçekten başarılı bir çalışma olmuş 😎🤩👍👏👏👏 eve geçince ilk işim indirip oynamak olacak 💪🤛👍
Logged

İnsan imkansızı başarabilir sözü yetersizdir. İnsan imkansızın da ötesine gidebilir..

+90'lar da çocuk olmak..
+Commodore Amiga Aşkı
+Jay Miner
+Paula
+Agnus
+Denise
blackturk
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.251



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #113 : Şubat 05, 2020, 16:52:28 ÖS »

Ne güzel olmuş Kahkaha
Teşekkürler.



Aaaaa. Teşekkürler.


Emeğinize sağlık gerçekten başarılı bir çalışma olmuş 😎🤩👍👏👏👏 eve geçince ilk işim indirip oynamak olacak 💪🤛👍


     Amiganın ,dual playfield mod  bir demo gösterim .malesef oyun değil.


  Şimdi , dual playfield modun .Farklı bir denemesini yaptım. burda arka plan grafiği dah dinamik olarak hareklendirme ile test ettim.King of fighter 94 oyunun kore  yerinindeki dövüş sahnesinini  amiga 1200  aga grafik modunda bir deneme yaptım.

<a href="http://www.youtube.com/v/tVRIaFEE7TI&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/tVRIaFEE7TI&rel=0</a>
Logged

A1200 | APOLLO 1240 32 MB | CNET PCMCIA | SYSINFO SPEED TEST 30 MIPS
SM1,SEGA MEGA CD,SM2,SMS II,Sega Saturn Mod ve AR 4MB,PSX Mod ve Mpeg ,PSX2 ,SNES ,ATARI 800XL,SPECTRUM 128K +2,YAMAHA CX5M MSX,ATARI 520 STFM,1040 STF,C64,C128,1541 II,1571,RAM 1764 ,A500,A500+,A600,A590,IDE68k,2X1084S,1084P
blackturk
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.251



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #114 : Şubat 23, 2020, 18:37:04 ÖS »

 
   Bir kaç özel hareket  yapmayı koda ekleyelim.Ama baya uğraştırıdı.geri , aşağı , öne joystick harekti ve tuş 1 basma power wave hareketini . Geri , aşağı , öne ve tuş iki basınca  burn knuckle hareketin yaptırıyoruz.


https://www.youtube.com/watch?v=ftRXbrYwQw4

<a href="http://www.youtube.com/v/ftRXbrYwQw4&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/ftRXbrYwQw4&rel=0</a>

Logged

A1200 | APOLLO 1240 32 MB | CNET PCMCIA | SYSINFO SPEED TEST 30 MIPS
SM1,SEGA MEGA CD,SM2,SMS II,Sega Saturn Mod ve AR 4MB,PSX Mod ve Mpeg ,PSX2 ,SNES ,ATARI 800XL,SPECTRUM 128K +2,YAMAHA CX5M MSX,ATARI 520 STFM,1040 STF,C64,C128,1541 II,1571,RAM 1764 ,A500,A500+,A600,A590,IDE68k,2X1084S,1084P
blackturk
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.251



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #115 : Aralık 08, 2020, 22:19:52 ÖS »


    Uzun bir aradan sonra pandemi günlerinde evde kalma nedeniyle biraz Amigaya zaman ayırak amiga için sonic the hedgehog oyun motorunu yapmaya çalıştım.

    ilk videoda sadece sonic karakterini kontrolünü sağlayan kodlarla başladım.Temel , fizik değişkenleri ve lineer cebir kulanarak sonic karakterin hareketlerini yaklaşık bir modelleme yaptım.


    ikinci videoda , soni karakterinin zemin ve  nesnelerle etiklişimini sağlayan kodları yazmayı   başardım.Temel seviyede tek nokta kontrolü bu işi olu verdi tabiki orjinalin oyun motorunda daha farklı bir kontrol sistemleri sağlayan karmaşık parametrik ilişkiler dizisi var. ben sadece olayı daha basite indirgedim.iyi bir sonuç aldım.


ilk video hemen alt kısımda ve link veriyorum. ("https://www.youtube.com/watch?v=Aok0UZhDrXs")

<a href="http://www.youtube.com/v/Aok0UZhDrXs&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/Aok0UZhDrXs&rel=0</a>


ikinci video hemen alt kısımda ve link veriyorum.("https://www.youtube.com/watch?v=G8iRTFQDXmo&feature=youtu.be")

<a href="http://www.youtube.com/v/G8iRTFQDXmo&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/G8iRTFQDXmo&rel=0</a>

Logged

A1200 | APOLLO 1240 32 MB | CNET PCMCIA | SYSINFO SPEED TEST 30 MIPS
SM1,SEGA MEGA CD,SM2,SMS II,Sega Saturn Mod ve AR 4MB,PSX Mod ve Mpeg ,PSX2 ,SNES ,ATARI 800XL,SPECTRUM 128K +2,YAMAHA CX5M MSX,ATARI 520 STFM,1040 STF,C64,C128,1541 II,1571,RAM 1764 ,A500,A500+,A600,A590,IDE68k,2X1084S,1084P
savagery
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.676



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #116 : Aralık 09, 2020, 12:47:42 ÖS »

Çok güzel. Tebrik ederim.
Logged

Atari FALCON 030 |  ATARI 1040 STE 4MB | ATARI 800 XL + 1050 DD + My IDE II | ATARI 130 XE | C64 + Ultimate 2 | AMIGA 500 + Vampire | Amiga 600 + Furia
maverick
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 763



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #117 : Aralık 09, 2020, 19:13:38 ÖS »

Harika çalışmalar, tebrikler. Blitz Basic ve Amiga Assembler den biraz bahsedebilir misiniz? Biz de bu tarz çalışmalar yapmak istersek nereden başlayalım?
« Son Düzenleme: Aralık 11, 2020, 02:40:16 ÖÖ Gönderen: maverick » Logged

| Amiga 1200 | C= 64 | PS1 | PSone | Commodore Dergileri |
LW3D
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 11.303


Günü Kurtaran Avam Hiooargggh :)


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #118 : Aralık 09, 2020, 21:03:01 ÖS »

Her zamanki gibi çok güzel çalışmalar Serkan... her zaman dediğimi tekrarlamayayım... Helva yap..helva...
Logged

KNG
Üye
****
Mesaj Sayısı: 315



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #119 : Aralık 09, 2020, 22:34:48 ÖS »

Tebrikler, cok güzel calismalar.
Logged
Sayfa: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: