Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trArcade Sistemler ve Oyun KonsollarıArcade Sistemler (Moderatör: yavuzg)Sony trinitron tv lerin hepsi 100hz midir?
Sayfa: 1 [2]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Sony trinitron tv lerin hepsi 100hz midir?  (Okunma Sayısı 11819 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
onuryıldız
Üye
***
Mesaj Sayısı: 159



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #15 : Aralık 20, 2016, 22:35:39 ÖS »

Tavsiyeniz var mı?

Bence dediğim gibi hazırda wii varken elinizde 16 bit'e kadar cihazları wii ile emüle edin (nes, master system, snes, megadrive, turbografx, gba, 2600, c64, msx....) rgb kablosu gayet ucuz ve başarılı olduğunu zaten biliyoruz, wii'ye fazla gelen sistemleri de pi ile composite bağlayın (psx, neogeo, mame)

Pi'i composite baglarken arada UMSA gibi donusturucu gerekli mi?
Logged
kirkoryan
Ziyaretçi
« Yanıtla #16 : Aralık 20, 2016, 22:56:49 ÖS »

onuryıldız rpi'yi composite bağlamak için resimdeki kablodan alman yeterli


* rps20161220_235257.jpg (39.03 KB, 640x263 - Görüntüleme: 1286 kez.)
Logged
onuryıldız
Üye
***
Mesaj Sayısı: 159



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #17 : Aralık 21, 2016, 07:36:27 ÖÖ »

Tesekkur ederim yanitlariniz icin.
Logged
Sayfa: 1 [2]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: