Eskiden LM1881 ile Ps2'yi normal VGA monitöre bağlamıştım, görüntüden hiç memnun kalmamıştım, berbat bir upscaling oluyordu, köşeli köşeli pikseller oluyordu, ilgili monitöre bu entegreyle bağlayınca normal vga monitörden bir farkı olurmu.
LM1881 entegresi composit videodan h,v sync sinyallerini ayırmak için
yada composit sync sinyalinden h,v sync sinyalini ayırmak için kullanılan bir entegre
upscaling ile ilgili hiç bir fonksiyonu yok
muhtemel VGA monitörü upscaling yapmıştır
bu monitör normal tv çözünürlüğünde ve 15khz
r,g,b,s bağlantı ile çok net görüntü verecektir
Şimdi farkettim Upscaling yapan VGA monitör mü varmış

Evet lm1881 video sync separator zaten. Ben VGA monitöre çıkış almak için kullanmıştım.
PS2'de VGA görüntü almak sıkıntı oyunlar VGA uyumlu çözünürlükte olmadığı için.
Sadece SMS playerda yüksek çözünürlükle film izlerken işe yarıyordu (VGA uyumlu çözünürlüklerde gerçekten güzel görüntü veriyor.
Birde Matrix çipin bir özelliği var cihazı 640*480 çözünürlüğe sabitliyor, tabi o zaman sadece VGA'dan görüntü alınıyor. Görüntü çamur gibi ve yeşil karelenmeler oluyor.