Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trAmigaAmiga GenelTürkiye'de Ortada Görünmeyen Amiga Ürünleri Nerede?
Sayfa: 1 [2]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Türkiye'de Ortada Görünmeyen Amiga Ürünleri Nerede?  (Okunma Sayısı 14552 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
juda
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 487



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #15 : Mart 25, 2017, 01:52:59 ÖÖ »

Erdek'teki arkadasin adi Ersan. Ondaki Power Tower'i ben almistim ama ekonomik nedenlerden satmak zorunda kalmistim. Uzerinden 10 yildan fazla zaman gectigi icin hatirlamiyorum. Ondaki A1'i en son Zonguldak'tan ben aldim ve bende duruyor.

Bir tane Infinitiv Tower almistim ama onu da Power Tower'i sattigim donemde satmistim. Bence Power Tower ve Infinitiv'i karsilastiracak olursam ikisinin de kendine has avantajlari var. Infinitiv'e "kacak kat" cikabiliyorken Power Tower da 3 oda 1 salon yaninda teras kadar genis bir alan sunuyor.

Hatta o sattigim Power Tower'in bir parcasi bende kalmisti ve en son tasinmama degin bir yerlerde yeni sahibine verebilmek icin sakliyordum ama tasindiktan sonra atmadigima emin olmama ragmen simdi bulamiyorum...

AmigaOS 4.0 Mac Mini 1.42 GHz olanlarinda calisiyormus gibi yapiyor, onun disinda hicbir sistemde calismiyor diye biliyorum ama bu bahsettigim 5 sene oncesinin bilgisi oldugundan daha guncel bir bilgi mumkun.

LW3D : Ozkan nickini karadelik gibi bir sey yapmali bence
Logged

Cuore Sportivo
AmigaOne XE G3 - Amiga 4000/060 - Amiga 3000 - Amiga 1200 - Amiga500+ - Amiga 500 Vampire
Next Color Cube - SGI O2 - Sun Ultra Enterprise 1
SX64 - C128 - C64 - C64C - C64G - C16 - C Plus4 - 1540 - 1541 - 1541C -1541-II - 1551 - 1571 - 1581 - 1530 - 1531
Atari 1040 STE Amstrad CPC4
LW3D
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 11.418


Günü Kurtaran Avam Hiooargggh :)


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #16 : Mart 25, 2017, 18:38:05 ÖS »

Özkan'ın bu işlere ilk başladığı günleri bilirim. Heycanlı bir gençti... Amiga 1200'üm olsa başka bir şey istemem diyordu Burda adı geçen biinen cihazların çoğu ondadır.
Logged

Seventhwonder
Ziyaretçi
« Yanıtla #17 : Mayıs 04, 2017, 16:03:07 ÖS »

Bildiğim kadarıyla Türkiye'de Power Tower 1200, Infinitiv 1200 Tower kullananlar vardı. Bu kasalar ne oldu, kimlerde, nerede uzun zamandır haber alınamıyor.

Erdek'te bir arkadaşta Power Tower ve BPPC+BVision vardı. Hatta Bir süre AmigaOne kullanmıştı. Sonra hepsini sattı. O ürünlerden bir daha haber alınamadı.

Güvenç Kaplan (Leon) bir ara Pegasos'un resmi Türkiye sayfasını hazırlıyordu. Pegasos kullananlar kimler? Pegasos kartlar kimlerde?

Sinan Gürkan Sam440 kullanıyordu. Daha sonra Sam460Ex almıştı.2-2,5 yıl kadar önce X5000 board edinmişti. O tarihten beri kendisinden haber alınamıyor. Nirvana'ya ulaştı sanırım Kahkaha 440 ve 460 ne oldu. Kendisinde mi? Yoksa sattı mı? Sattıysa yurt içi mi?

Bir ara Joy Bilgisayar Oğuz abinin yaptığı Joy Tower'lar vardı. Kasanın arkası kesilip yerine pleksi koymuştu. Bu kasalardan kimlerde var?



Merhaba

Sam 440 kullanmadım hiç ama. Sam460, X5000 ve A1222 Tabor üçünü de OS4.x beta-test için kullanıyorum..

MorphOS olarak Powerbook G4 de edindim..Ancak MOS 3.10 gecikecek gibi gözüküyor.
Logged
toddler
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.396



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #18 : Mayıs 04, 2017, 22:05:53 ÖS »

A1222 ile ilgili gizlilik sözleşmesi gibi bir şey vardır sanırım. Hiç değilse izin verilen ölçüde gelişmelerden haberdar olmak isteriz.
Logged

C64|C|G|C128|1541U2
A500|A500+|Slim SDHxC|Gotek
A600|FuriaEC020 33MHz+FPU 40Mhz
A1200|BPPC|BVision|64MB Ram|3Com Eth.
A1200|ACA1230/56Mhz 64MB|IndivisionAGA MK2cr|RapidRoad USB|FastATA 1200 MK-V|Netgear MA401
Dingoo A320(OpenDingux)
Pandora(First Batch)
RaspberryPi 1-2-3
BananaPi/Pro
Amiga24
Üye
***
Mesaj Sayısı: 249



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #19 : Mayıs 04, 2017, 22:10:29 ÖS »

Ben satılan ürün miktarlarını da çok merak ediyorum. Acaba hangi ürün kaç tane sattı ?
« Son Düzenleme: Mayıs 05, 2017, 06:35:58 ÖÖ Gönderen: amiga24 » Logged

Amiga 1200 HD 80MB + CF 8GB + Elbox 1200 / 4 + 68882 50Mhz CoP
Amiga 600 2MB
Amiga 500 + Amiga 590 HDP
Amiga 500 Plus
Commodore 1084S Montr
toddler
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.396



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #20 : Mayıs 04, 2017, 22:11:39 ÖS »

Erdek'teki arkadasin adi Ersan. Ondaki Power Tower'i ben almistim ama ekonomik nedenlerden satmak zorunda kalmistim. Uzerinden 10 yildan fazla zaman gectigi icin hatirlamiyorum. Ondaki A1'i en son Zonguldak'tan ben aldim ve bende duruyor.

Bir tane Infinitiv Tower almistim ama onu da Power Tower'i sattigim donemde satmistim. Bence Power Tower ve Infinitiv'i karsilastiracak olursam ikisinin de kendine has avantajlari var. Infinitiv'e "kacak kat" cikabiliyorken Power Tower da 3 oda 1 salon yaninda teras kadar genis bir alan sunuyor.

Hatta o sattigim Power Tower'in bir parcasi bende kalmisti ve en son tasinmama degin bir yerlerde yeni sahibine verebilmek icin sakliyordum ama tasindiktan sonra atmadigima emin olmama ragmen simdi bulamiyorum...

AmigaOS 4.0 Mac Mini 1.42 GHz olanlarinda calisiyormus gibi yapiyor, onun disinda hicbir sistemde calismiyor diye biliyorum ama bu bahsettigim 5 sene oncesinin bilgisi oldugundan daha guncel bir bilgi mumkun.

LW3D : Ozkan nickini karadelik gibi bir sey yapmali bence

Erşan Varol'dan aldığın Power Tower'ın bir önceki sahibi de Bandırma'dan bir arkadaşımdı. Birkaç yıldır Ankara'da yaşıyor ve artık elinde Amiga yok bildiğim kadarıyla.

Erşan'da birkaç yıldan beri Biga'da yaşıyor ve yakın zamanda ikinci kez baba oldu. En son çalışmayan bir A3000 vardı elinde. Şimdi ne yapar ne eder bilmiyorum. Bu forumdan da bana kızdığı için üyeliğini silmişti. Kahkaha

Bu aralar kafamda Amiga ile ilgili deli sorular var ama onun için ayrıca bir konu açacağım.
Logged

C64|C|G|C128|1541U2
A500|A500+|Slim SDHxC|Gotek
A600|FuriaEC020 33MHz+FPU 40Mhz
A1200|BPPC|BVision|64MB Ram|3Com Eth.
A1200|ACA1230/56Mhz 64MB|IndivisionAGA MK2cr|RapidRoad USB|FastATA 1200 MK-V|Netgear MA401
Dingoo A320(OpenDingux)
Pandora(First Batch)
RaspberryPi 1-2-3
BananaPi/Pro
LW3D
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 11.418


Günü Kurtaran Avam Hiooargggh :)


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #21 : Mayıs 04, 2017, 22:28:42 ÖS »

O arızalı Amiga3000 Özkanda sanırım..Sahibinden.com'da listelemişti sanırım (yanılmıyorsam).
Logged

juda
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 487



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #22 : Mayıs 04, 2017, 23:46:35 ÖS »

Ersan'i kizidrabilen birisine rastlamak degisik bir duygu
Logged

Cuore Sportivo
AmigaOne XE G3 - Amiga 4000/060 - Amiga 3000 - Amiga 1200 - Amiga500+ - Amiga 500 Vampire
Next Color Cube - SGI O2 - Sun Ultra Enterprise 1
SX64 - C128 - C64 - C64C - C64G - C16 - C Plus4 - 1540 - 1541 - 1541C -1541-II - 1551 - 1571 - 1581 - 1530 - 1531
Atari 1040 STE Amstrad CPC4
Sayfa: 1 [2]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: