Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Sega lindbergh  (Okunma Sayısı 6162 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Aykiri1
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.138



Üyelik Bilgileri
« : Mayıs 20, 2017, 16:16:25 ÖS »

arkadaşlar selam

resimdeki alet yakında bana ulaşacak. daha önce kullanmış olan arkadaş varsa deneyimlerini öğrenmek isterim.


Logged
Hurşit
Üye
****
Mesaj Sayısı: 299



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #1 : Mayıs 20, 2017, 20:43:59 ÖS »

Bende var hocam sormak istediklerin var ise yardımcı olabilirim
Logged
Aykiri1
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.138



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #2 : Mayıs 20, 2017, 20:59:17 ÖS »

@Hurşit teşekkürler

benim edindiğim bilgilere göre

3 farklı modeli var

KIRMIZI ,SARI ,MAVİ

Sarı ve kırmızıda linux monvista varken mavide embedded windows var

en gelişmişi sarı olanı, bir alt versiyonu kırmızı ve en düşüğü mavi


sarının 19 oyunu
kırmızının 11 oyunu
mavinin 6 oyunu var

montavista  üzeri mame xmame çaksam birde UI çalıştırsam acaba maximus gibi birşey olabilirmi ? yada deneyimin varmı ?
Logged
sait
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 520


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #3 : Mayıs 21, 2017, 09:42:14 ÖÖ »

Fiyatı ne kadar?Hangi oyun gelecek?Ben de almak isterdim.Hayırlı olsun.
Logged
LW3D
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 11.418


Günü Kurtaran Avam Hiooargggh :)


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #4 : Mayıs 21, 2017, 09:51:39 ÖÖ »

Bu arcade'i ikinci el sitelerinde gördüm... Ama bana standart bir PC'den çok farklı gelmedi. Özel kılan bir yönü var mı?
Logged

Hurşit
Üye
****
Mesaj Sayısı: 299



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #5 : Mayıs 21, 2017, 11:03:11 ÖÖ »

Sega Lindberg Linux işletim sistemli bir pc.
Fakat bu cihazı özel kılan garip bir donanımı var. Kullanılan HDD ye ek olarak bir adet CF kart bulunmakta board üzerinde. HDD ve CF kart birbirlerini okuyarak sistemi çalıştırıyorlar. Yani normal şekilde değiştirip kullanayım diye bir şey yok. Cihaz boot etmez.

Ben 2013 gibi almıştım bu cihazı. Daha sonra Jackolusdan multi kit satın aldım.

Bu cihazda bana göre tek oyun Lets Go Jungle dır. Her ne kadar dövüş oyunu olan Virtua Fighter 5 ve diğer araba yarışları Xbox360 Controller ile oynansa da maalesef Silahlı oyunlar için orjinal Io board ve bir adet silaha ihtiyacınız var. Nedendir bilmiyorum belki de imkansız Jackolus arkadaş silahlı oyunları analog destekli joystiğie bağlamamış.

Bu sistem üzerine mame vs. falan görmedim hiç. mümkün olduğunu da sanmıyorum. Dediğim gibi sistem çok özel. Taito Type X2 deki gibi kendilerine özel işletim sistemi tasarlamışlar. Açayım kurcalayalım olmuyor maalesef.

Bu aralar Multikit tüm dosyaları nete düşecek gibi yazılar okuyorum. Hatta birisi paylaştı ama daha çalıştıran olmadı. Biraz beklemeni tavsiye ederim. Ya da uzun vadede oynamak istersen ki bence çok kayda değer bir oyunu yok, Darsksofttan multigame satın alabilirsin.
« Son Düzenleme: Mayıs 21, 2017, 11:12:21 ÖÖ Gönderen: Hurşit » Logged
Aykiri1
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.138



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #6 : Mayıs 21, 2017, 11:15:46 ÖÖ »

anakart ram vs derken bir pc bileşenleri mevcut
hatta ekran kartı bile geforce 7800gs

yazılım tamamen sisteme özel montavista kullanıyor.
oyunları naomi,triforce ve chiriro'da olduğu gibi PIC ile korunuyor
Logged
Aykiri1
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.138



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #7 : Mayıs 21, 2017, 12:18:37 ÖS »

Fiyatı ne kadar?Hangi oyun gelecek?Ben de almak isterdim.Hayırlı olsun.

@sait teşekkürler
ben ücret karşılığında almadım. fiyatlarını tam olarak bilmiyorum özelliklerine göre fiyatları değişiyor. ebay'denbakabilirsin bana 4 oyun gelecek ama hangileri var bilmiyorum sürpriz.
Logged
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: