Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 20   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Amiga Kutusu Yapmak  (Okunma Sayısı 165031 defa)
0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Decypher
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 687



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #210 : Aralık 17, 2019, 00:07:10 ÖÖ »

Eşref, yalnız o dediğin ölçülere (64x38x12) çok yakın bir kutusu varmış Unipak'ın 63x43x11,5 ölçüsü, tanesi de yaklaşık 5 liraya geliyor: https://www.unipak.com.tr/urun/kesimli-canta-tipi-internet-kutusu-63x43x115/

Bunda plastik kulp yok, ama bu örnek en azından buna yakın ölçülerde de üretim yaptıklarını gösteriyor. Forma dönüş yapmaları 2-4 iş günü sürdüğüne ve araya haftasonu girdiğine göre az daha beklemekte bir zarar yok.
Logged
Exu
Üye
****
Mesaj Sayısı: 439



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #211 : Aralık 17, 2019, 07:53:33 ÖÖ »

Gençler firmayla konuştum ama pek iyi değil. Resimdeki gibi Amiga kutusu yada ellerindeki hazır kolilerde oynama olmuyor. Çünkü o şekilde koliler kesimli denen bıçak setleri yapılarak elde ediliyormuş ki bıçak setleri 1000-1500 TL arası tutuyormuş. O da bize fazla gelir.
Ama Düz koli için istediğimiz ölçülerde yaptırabiliyoruz. 64x38x12 beyaz olarak adedi 1,985 TL olarak verdiler. Temsili alttaki gibi ama beyaz olacak.
Logged

Bir kadının tepesini attıracak kadar çok RETRO EŞYA barındırabiliyorsan ve hala evliysen, O zaman kralsın...
Kaan Akkurt
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.073



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #212 : Aralık 17, 2019, 08:11:26 ÖÖ »

eşref üzerinde commodore.gen.tr yazan logolu şeffaf koli bandı yaptırır iş ucuza çözülür Kahkaha
Logged

Levent
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 527


4'294'967'296


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #213 : Aralık 17, 2019, 08:50:42 ÖÖ »

Ben kutuyu az önce bastırdım. Fakat biraz küçük geldi gözüme, Amiga 500 sığmayacak sanırım.  Kahkaha


* 20191217_094539.jpg (196.38 KB, 1239x573 - Görüntüleme: 656 kez.)
Logged

█ Commodore 64C + MPS1230 █ Commodore 128D █ 2x Naked Amiga500 █ Apple eMac-700 █ WinXp PC █ Win11 PC █
zanpinoz
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 577



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #214 : Aralık 17, 2019, 10:38:13 ÖÖ »

Arkadaşlar pdf çizimdeki gibi baskısı yapılmış levha halinde sipariş verelim

sonra fazlalıkları herkes kendi kesip bükebilir
Logged
fort_apocalypse
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 4.054



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #215 : Aralık 17, 2019, 11:01:33 ÖÖ »

Ben kutuyu az önce bastırdım. Fakat biraz küçük geldi gözüme, Amiga 500 sığmayacak sanırım. Kahkaha

Bence bu kutu çok güzel olmuş, hem evde "nereye koyacağım?" diye yer sorunu da olmaz. Tek eksiğimiz aşağıdaki küçültücüden bir tane yapmak, ben çalışmalara başlayayım. Kahkaha

https://www.youtube.com/watch?v=ZHTb1MMTc6M

« Son Düzenleme: Aralık 17, 2019, 11:03:06 ÖÖ Gönderen: fort_apocalypse » Logged

witchdoktor
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 6.238



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #216 : Aralık 17, 2019, 11:16:43 ÖÖ »

Kutuya Amibian yüklü RasPi koyarsın...
Logged
Levent
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 527


4'294'967'296


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #217 : Aralık 17, 2019, 13:00:58 ÖS »

Bence bu kutu çok güzel olmuş, hem evde "nereye koyacağım?" diye yer sorunu da olmaz. Tek eksiğimiz aşağıdaki küçültücüden bir tane yapmak, ben çalışmalara başlayayım. Kahkaha
Amigayı küçültmek yerine kutuyu büyütecek makine yapsanız daha makbule geçer bence 


Az evvel BİM'de kenara ayırılmış bir kutu görüm, dayanıklı ve kalın geldi gözüme. Sorduğumda atacaklarını söylediler bende aldım bakmak için. Bu haliyle Amiga500 + Fare + Adaptör sığdı. Üzeri kapanmadı kutu gibi elbette ama şimdilik şu hali bile toparladı. (56 x 37,5 x 11)
Bundan bir kaç tane kullanarak sağlam bir kutu yapılabilir sanıyorum. Her bir yüzü için ayrı ayrı çıktı alıp üzerine yapıştırarak da Amigalarımızın seratonin salgılamasını sağlayabiliriz sanki. 

Ne bileyim yav!


* a500k_t.jpg (221.29 KB, 1038x667 - Görüntüleme: 649 kez.)

* a500k_t2.jpg (304.83 KB, 1215x668 - Görüntüleme: 633 kez.)
Logged

█ Commodore 64C + MPS1230 █ Commodore 128D █ 2x Naked Amiga500 █ Apple eMac-700 █ WinXp PC █ Win11 PC █
onursapci
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 5.506


80 leri yaşamamış , yaşamamıştır.


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #218 : Aralık 17, 2019, 13:54:47 ÖS »

Evet Bim deki kutuları ben kargo için kullanıyorum bazen dayaniklilar
Logged

C64 ve A500 gerisi teferruat
brkemreoglu
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 614



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #219 : Aralık 17, 2019, 14:19:06 ÖS »

Bence bu kutu çok güzel olmuş, hem evde "nereye koyacağım?" diye yer sorunu da olmaz. Tek eksiğimiz aşağıdaki küçültücüden bir tane yapmak, ben çalışmalara başlayayım. Kahkaha
Amigayı küçültmek yerine kutuyu büyütecek makine yapsanız daha makbule geçer bence 


Az evvel BİM'de kenara ayırılmış bir kutu görüm, dayanıklı ve kalın geldi gözüme. Sorduğumda atacaklarını söylediler bende aldım bakmak için. Bu haliyle Amiga500 + Fare + Adaptör sığdı. Üzeri kapanmadı kutu gibi elbette ama şimdilik şu hali bile toparladı. (56 x 37,5 x 11)
Bundan bir kaç tane kullanarak sağlam bir kutu yapılabilir sanıyorum. Her bir yüzü için ayrı ayrı çıktı alıp üzerine yapıştırarak da Amigalarımızın seratonin salgılamasını sağlayabiliriz sanki. 

Ne bileyim yav!

Bunlar tavuk kasaları çok sağlamlar. Kartonu normal kartonlara göre daha etli mukavemeti daha fazla aynı boyutlarda bir karton kutunun yaklaşık 2 katı ağırlığında oluyor. Bunların içine baya ağır malzemeler dolduruyorum ben hem taşıması kolay oluyor hemde uzun süre dayanıyor.
Logged
witchdoktor
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 6.238



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #220 : Aralık 17, 2019, 16:09:21 ÖS »

@Levent

Helal kutu olması da cabası...
Logged
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.627


love is where you find it.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #221 : Aralık 17, 2019, 21:36:36 ÖS »

@Exu çok teşekkürler abi. Arkadaşlar görünen şu kendi göbeğimizi kendimiz keseceğiz Ben takaba oluklu mukavva alıp, bir ara plotterdan çıktı alıp deneme yapayım. Olursa ise size malezemeleri söylerim o şekilde herkes kendi kutusunu yapar. Şimdilik bu başlık biraz daha sessizde kalacak gibi Görüşmek üzere.
« Son Düzenleme: Aralık 17, 2019, 22:16:37 ÖS Gönderen: AmigaEsref » Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
yavuzg
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.894



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #222 : Aralık 17, 2019, 21:54:27 ÖS »

Eşref, senin de belirttiğin gibi, kutuyu katlarken baskılı kağıdı patlamamak için biraz teknik denemek gerekecek sanırımı.

Ya yapıştırıcı hafif ıslakken katlamak lazım ki foto sprey çok çabuk kuruyan bir nane, onunla değil de sanki biraz sulandırılmış beyaz tutkal denemek gerekebilir, yapışma süresini uzatmak için.

Ya da baskılı kağıdı yapıştırmadan önce kat yerlerinden katlayıp açıp mukavvaya kat yerlerinde hafif bombe bırakarak yapıştırmak gerekebilir.

Belki küçük ölçekte bir kaç deneme yapmak (örn A4 boyutunda) faydalı olabilir doğru tekniği bulabilmek için.

Ayrıca çok kalın "kuşe" kağıt falan olmamalı, bence en ucuz, en ince kağıdı kullanmak lazım.
Logged

AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.627


love is where you find it.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #223 : Aralık 17, 2019, 22:16:11 ÖS »

Abi aklımda iki kağıt türü var. Biri Uv baskı folyo ince elastik bir malzeme uv olması dayanıklı baskı olması için. Birde abi hd folyo baskı laminasyonlu buda üstünde selefonlu ince kağıt laminasyon rengi korumak için. İkisi de daha esnek diğerlerine göre. Dediğin gibi a4 çıktı alıp oluklu mukavvaya yapıştırıp abi kırıp denemek lazım yırtılma olup olmadığını görmek için.

Bana düz bir mukavva kağıt üzerine yapıştırıp sonradan bükmek daha mantıklı gibi geliyor. Mukkavayı büküp kutu yapıp sonra açarsak ona hem yapıştırmak zor olacak gibi hemde kayma riski olur gibime geliyor.

Bu arada yılbaşı işlerim inanılmaz yoğun. Bir kaç ay sanırım çok aktif olamayacağım. Ama sonrasında bu proje ve bir kaç işe el atacağım biraz zaman rica ediyorum arkadaşlardan Sevgiler

Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
avukatka
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 535



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #224 : Aralık 18, 2019, 08:05:49 ÖÖ »

Abi aklımda iki kağıt türü var. Biri Uv baskı folyo ince elastik bir malzeme uv olması dayanıklı baskı olması için. Birde abi hd folyo baskı laminasyonlu buda üstünde selefonlu ince kağıt laminasyon rengi korumak için. İkisi de daha esnek diğerlerine göre. Dediğin gibi a4 çıktı alıp oluklu mukavvaya yapıştırıp abi kırıp denemek lazım yırtılma olup olmadığını görmek için.

Bana düz bir mukavva kağıt üzerine yapıştırıp sonradan bükmek daha mantıklı gibi geliyor. Mukkavayı büküp kutu yapıp sonra açarsak ona hem yapıştırmak zor olacak gibi hemde kayma riski olur gibime geliyor.

Bu arada yılbaşı işlerim inanılmaz yoğun. Bir kaç ay sanırım çok aktif olamayacağım. Ama sonrasında bu proje ve bir kaç işe el atacağım biraz zaman rica ediyorum arkadaşlardan Sevgiler



Yoğunluğun bitmesini sabırsızlıkla bekleyenlerin başındayım
Logged

Aranıyor...Alınık
-Kutulu her çeşit Commodore ve Amiga
-kutulu AMOS ve DPaint programları
-Dünya Yazılım Oyun ve programları
Sayfa: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 20   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: