Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trGenel KategoriProjeAmiga oyunlarını A ve B butonu olmak üzere 2 butonlu hale getirmek
Sayfa: 1 [2]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Amiga oyunlarını A ve B butonu olmak üzere 2 butonlu hale getirmek  (Okunma Sayısı 587 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
ibo1973
Üye4
***
Mesaj Sayısı: 1.549


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #15 : Eylül 05, 2017, 16:11:59 ÖS »

@ibo1973

Aslında bahsettiğin şeyin daha basiti konsollardaki 'zıplama' tuşu olayı. Amiga ve C64'te oyunlar tek ateş düğmesine göre programlandığı için, 'yukarı' iterek zıplama işlevi  2-3-4. butonlardan birine hat çekerek yaptırılabilir. Bunun dışında zaten çok düğmeli işlev pek düşünülmemiş ya da 'space' tuşu gibi klavye tuşlarına yüklenmiş durumda.

evet aslında dediğin gibi yapılabilir basitçe ama zamanlamalar sorunda çıkartabilir oyununa göre araya bir pic koyularak belli bir sıralama hatta zamanlama eklenebilir yani tam bir makro joistik olur.
« Son Düzenleme: Eylül 05, 2017, 16:15:58 ÖS Gönderen: ibo1973 » Logged

AmigaEsref
Üye4
***
Mesaj Sayısı: 1.917


love is better than


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #16 : Eylül 12, 2017, 22:59:19 ÖS »

Arkadaşlar A ve B düğmeleri aktif oluyor. Ama +5 v yazan besleme olmadan B fonksiyonu çalışmıyor. Eski mousunum kablosunu söküp şema açıp tek tek girişleri 2 butonlu bir oyunda test ettim. Ateş tuşu tek çalışırken Zıplama yani B tuşu +5V ile bağlantı istiyor. Lionheartta şuan 2 butonlu oynayabiliyorum. Bir kaç oyun daha deneyeceğim şimdilik haberi vereyim dedim. Bu arada sadece kablo uçlarını birbirine değirmemiz yetiyor. Joyistik için Turbo fonsiyonu hariç sanırım bir devre gerekmiyor.
Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 2.5 MB RAM | 1.3 ROM
AMIGA 1200 | 8GB HDD  | 3.1 ROM
Sayfa: 1 [2]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: