Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: 1 2 [3]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Herkese Merhabalar  (Okunma Sayısı 1122 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Agony
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.757


Amiga gibi yar, Commodore gibi de yadigar olmaz.


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #30 : Ekim 05, 2017, 12:44:54 ÖS »

Bülent Bey, gönlü çocuk kalmış insanların arasına hoşgeldiniz.
Logged

kaizen71
Üye2
***
Mesaj Sayısı: 106



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #31 : Ekim 05, 2017, 14:14:01 ÖS »

Hoşgeldiniz Bülent bey.
Logged
kaptan akgun
Üye2
***
Mesaj Sayısı: 225



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #32 : Ekim 06, 2017, 11:48:30 ÖÖ »

Hoşgeldiniz.
Logged
muhendis
Üye3
***
Mesaj Sayısı: 264



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #33 : Ekim 06, 2017, 12:43:38 ÖS »

hoşgeldiniz
Logged

Amiga 1200 Acatune 1230 OS 3.9,Amiga 600 hd workbench 3.1 2mb ram,Commodore 64,Commodore 1541,SD2IEC,Play station II Slim kasa,Raspberry Pi 2 Model B,Chamelon Cartridge,atari 2600 X 2,Raspberry Pi 3,1541a (Bozuk)
Selim7
Üye2
***
Mesaj Sayısı: 230



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #34 : Ekim 07, 2017, 23:10:01 ÖS »

Bülent Bey, gönlü çocuk kalmış insanların arasına hoşgeldiniz.

Gerçekten insanın bunu kaybetmemesi gerek, hayatta kalması için hatta çabalamalı da. 30, 40, 50 derken İnşaAllah, bu velet halen içimde olacak!. : )

Bülent abi hoşgeldiniz aramıza, buluşmada görüşmek dileğiyle..
İyi forumlar.
Logged

freedom
Üye
***
Mesaj Sayısı: 47



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #35 : Ekim 07, 2017, 23:49:33 ÖS »

Hoşbulduk. Teşekkürler. Buluşma yeri İstanbul olursa muhtemelen katılırım. İl dışı biraz zor.
Logged

(c) Copyright 2017 * All Rights Reserved
ATARI 800XL / AMIGA 500+
eemiroglu84
Üye4
***
Mesaj Sayısı: 1.050



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #36 : Ekim 08, 2017, 17:24:57 ÖS »

Foruma hoşgeldin Bülent abi.
Logged

maverick
Üye3
***
Mesaj Sayısı: 352



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #37 : Ekim 10, 2017, 13:58:22 ÖS »

....Ama bu buluşmalar tabii ki farklı illerde de yapılsın oradaki arkadaşlar içinde bu bir ihtiyaç. Hatta yöneticilerimiz organize edilebiliyorsa TÜRKİYE RETRO HAFTASI gibi bir etkinlikle aynı anda bir çok ilde böyle buluşmalar yapılsa (belediyelerden destek alınarak, halka açık) ve hatta video konferans gibi bir sistemle herkez aynı anda birbirine bağlanabilse. Çoşkulu bir paylaşım yaratabilsek diyorum. Güzel hayaller değil mi? Yöneticilerimizden de acizane talebimiz olur.

Çok güzel proje ve düşünceleriniz ile hoş geldiniz. (Demo partiler, fuarlar geri gelsin)
Logged
Wandyke
Üye
***
Mesaj Sayısı: 22



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #38 : Ekim 19, 2017, 20:43:07 ÖS »

Hoşgeldin Bülent Abi konuya geç yazdım kusuruma bakma malum sınavlar falan vakit buldukça girmeye çalışıyorum bende buralarda yeniyim umarım güzel vakit geçirirsin sevgi ve saygılarla
Logged

WanDerDracken
WDD
freedom
Üye
***
Mesaj Sayısı: 47



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #39 : Ekim 19, 2017, 21:14:23 ÖS »

Sen de hoşgeldin genç Arkadaşım.  Teşekkür ederim.
Logged

(c) Copyright 2017 * All Rights Reserved
ATARI 800XL / AMIGA 500+
izmirmaster
Üye4
***
Mesaj Sayısı: 3.198



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #40 : Ekim 19, 2017, 21:17:51 ÖS »

bülent hocam hoş geldiniz
Logged

freedom
Üye
***
Mesaj Sayısı: 47



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #41 : Ekim 19, 2017, 21:22:33 ÖS »

Teşekkürler. Arkadaşlar.

Şunu söylemek isterim ki, siz arkadaşlarla bu forum hergeçen gün daha da zevkli bir site oluyor.
Umarım bu çizgide aynen devam eder ve sizler gibi genç nice arkadaşların katılımı ile de genişler.
Güzel bir aile halinde devam eder.

Logged

(c) Copyright 2017 * All Rights Reserved
ATARI 800XL / AMIGA 500+
Sayfa: 1 2 [3]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: