Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Whdload 18.3 hakkında  (Okunma Sayısı 9554 defa)
0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
AmigAmigA
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.713


Mesaj Sayısı:978616432


Üyelik Bilgileri
« : Kasım 03, 2017, 19:27:30 ÖS »

Bu sürümde whdload free olmuş diye duymuştum gerçektende süre kısıtlaması kalkmış ve bende bunu winuaede 1200e kurdum.Fakat bazı oyunlarda kickstart bulunamadı gibi hatalar veriyor,deneyen varsa sebebi ne olabilir?
Logged
Alpyre
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.237



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #1 : Kasım 03, 2017, 20:04:42 ÖS »

Devs:Kickstarts/ konumunda en az iki (1.3 ve 3.0) kickstart rom imajı bulunmalı. Yoksa o hatayı verir.
Logged

Alper
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #2 : Kasım 03, 2017, 20:19:48 ÖS »

Benim Taşınabilir Amiga Emülasyonu paketlerinin ClassicWB'li olanlarında var Devs:Kickstarts çekmecesine konacak dosyalar. En küçüğünü aşağıya linkliyorum.

http://www.commodore.gen.tr/dosyalar/simon/AmigaPortable/Amiga1200-ClassicWB-LITE.rar
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
AmigAmigA
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.713


Mesaj Sayısı:978616432


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #3 : Kasım 03, 2017, 23:29:05 ÖS »

Sorunda orda ya,bütün kickstartlar var zaten Ney




Logged
Blasterreal
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 856



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #4 : Kasım 03, 2017, 23:52:30 ÖS »

Belirtilen dosya adında kickstart romu dizinde varmı 512kb olmalı
Logged

Amiga 1200
ACA 1221 28 MHz 64 MB RAM Maprom
Amiga OS 3.9
------------
Mac Mini 1.42 GHZ 1GB RAM ATİ 9200 32MB 160GB HDD
Morphos 3.9
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #5 : Kasım 04, 2017, 01:20:32 ÖÖ »

O resimde hiç kickstart yok onlar sadece RTB ve PAT dosyaları.
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
Kaan Akkurt
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.073



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #6 : Kasım 04, 2017, 09:58:47 ÖÖ »

Sorunda orda ya,bütün kickstartlar var zaten Ney








Özel mesaj gönderdim.
Logged

AmigAmigA
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.713


Mesaj Sayısı:978616432


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #7 : Kasım 04, 2017, 10:22:35 ÖÖ »

O resimde hiç kickstart yok onlar sadece RTB ve PAT dosyaları.
Ya bende niye çalışmıyor oyunlar diyordum rtb'ler aklımda kickstart dosyası gibi kalmış:)Kaan arkadaşada teşekkürler dosyalar için.
Logged
Jax
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 872



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #8 : Kasım 04, 2017, 18:18:58 ÖS »

Bende de Dogfight çalışmıyor. Tuhaf bir hata mesajı veriyor.
Logged
Alpyre
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.237



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #9 : Kasım 04, 2017, 23:11:52 ÖS »

Bende de Dogfight çalışmıyor. Tuhaf bir hata mesajı veriyor.

Hata mesajı şu değil mi:
Kod:
Function ’resload_LoadFileDecruch’ called with illegal
file specification ’C:OSEMU.400’.
Must not start/end with ’/’ and must not contain ’//’ or ’:’.
Logged

Alper
Alpyre
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.237



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #10 : Kasım 04, 2017, 23:28:23 ÖS »

Dogfight oyununun WHD'si C:'de OSEMU.400 diye bir komutun bulunmasına ihtiyaç duyuyor. Bu dosyayı Aminet'teki JOTD Startup paketinden temin edebilirsin.

Fakat asıl sorun bu oyunun slave'sinin taa WHDLoad'ın 13.0 sürümüne uyumlu olması. Hata mesajından anladığım kadarıyla 18.3'te resload_LoadFileDecruch() fonksiyonunda değişikliğe gidilmiş ve dosya yol adında ":" içermesi yasaklanmış (nedense!?).

Denemek için slave'yi bir HexEditor'de açtım ve "C:OSEmu.400" sıralısını bulup, "OSEmu.400" diye değiştirerek hackledim.

Bu defa "Object not found" hatasına dönüştü.

OSEmu.400C:'den oyunun data çekmecesine kopyaladım çalıştı.

Hack'lediğim slave dosyasını ekliyorum. Oyunun çekmecesine kopyalaman yeterli olacaktır. (OSEmu.400'ü de data çekmecesine atmayı unutma)

* DogFight (Hacked Slave).lha (0.89 KB - Yükleme: 672 kez.)
Logged

Alper
Jax
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 872



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #11 : Kasım 05, 2017, 11:36:22 ÖÖ »

@Alpyre Çok teşekkür ederim. Zaman ayırıp uğraştığın için. Hemen deniyorum  Kahkaha
Logged
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: