Yalnız AB3D2'deki ışık efektleri de zamanının iyi örneklerinden idi, Breathless güzel grafikli olsa da böyle şeyler yoktu.
Yo yo. Breathless'in hakkını yedirtmem. Breathless'de de harika ışık efektleri var. Örneğin karanlık bir odadayken, aydınlık bir odaya açılan bir kapıyı açtığınızda içeri süzülerek bulunduğunuz odayı aydınlatan ışık efekti muhteşemdir. Bu tür bir efekt AB3D2'de yoktu.
Ayrıca uzak bölgelerin daha karanlık görünmesi de AB3D2'den daha başarılı uygulanmış. Hatta haritanın bazı yerlerinde bu etkiyi sis efekti ile değiştirmişler ki o da çok etkileyicidir.
Buna karşılık AB3D2'de duvarların ve hatta düşman sprite'larının, ortam ışığı (veya plazma silahı mermilerinin yaydığı ışığın) geldiği yöne göre aydınlatılarak çizilmesi efekti var ki takdir edilmesi gerekir.
Yine de son tahlilde, açık alanlarıyla, sis efektiyle, ışık efekteriyle çok daha kaliteli texture'larıyla Breathless'ın ortamı çok daha iyi görünüyordu.
Atmosfer ve oynanabilirlik açısından sana katılmamak elde değil. Team17 oyunları oynanabilirlik konusunda hep çok başarılı oldular. Bu oyunda korku elementini de çok iyi vermişler.
Fakat Breathless'ı da arkaplan müzikleri için alkışlamak gerek. Bak onca yıl geçmesine rağmen level1'in müziği kafamda çalmaya başladı şu an. Çok iyiydiler.
