Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: 1 ... 5 6 [7] 8   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Pinball yapımı [GUNS N' ROSES]  (Okunma Sayısı 17867 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
LW3D
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 10.170


Günü Kurtaran Avam Hiooargggh :)


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #90 : Şubat 10, 2019, 22:42:46 ÖS »

Çizim konusunu merak ettim doğrusu... Bazı eski oyunların kapaklarını ya da posterlerini yüksek çözünürlükte bulmak zor... Çizimle ilgili bilgiler çok faydalı olur...
Logged

evreno
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.062



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #91 : Şubat 10, 2019, 22:49:13 ÖS »

Çizim konusunu merak ettim doğrusu... Bazı eski oyunların kapaklarını ya da posterlerini yüksek çözünürlükte bulmak zor... Çizimle ilgili bilgiler çok faydalı olur...

çizim işi zor bir iş gibi geliyordur muhtemelen bir çok kişiye
çizim işlerine başlamadan önce bana da öyle geliyordu
photoshop da aslında çizimi yapmak çok zor değil
sıkıntılı olan konu çizimini yapacağınız görsellerin detaylı fotoğraflarını bulabilmek ve o görselleri çizime hazır hale getirebilmek
açı düzeltmeleri gibi işlemleri yapmak gerekiyor
sonrasında çizimi yapmak kolay
zor olan çok zaman alması Kahkaha yani çooookkkkk sabır lazım Kahkaha

bir ara çizim süreci için video çekeceğim
« Son Düzenleme: Şubat 10, 2019, 23:04:50 ÖS Gönderen: evreno » Logged
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 4.395


love is better than


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #92 : Şubat 10, 2019, 23:00:10 ÖS »

LW3D abi fotoğraf, air brush veya fırçalı illüstrasyonlar dışındaki illüstrasyonlar için; Örneğin Yavuz abinin yaptığı Elvira ve evreno kardeşimizin yaptığı Guns n' Roses kabinlerindeki illüstrasyonlar. 3 veya 4 renk keskin hatlı ise, bunlarda mouse ile sabırla tek tek üstünden trace ederek hazırlıyoruz. Bunu yaparken de illustrator, corel gibi vektörel çizim programlarını kullanıyorsunuz. Bu programlarda bir kere çizdiğiniz zaman. Ebat sınırı olmaksızın net baskı alabiliyorsunuz.

Ama örneğin Turrican kutusundaki gibi brush ve air brushlı bir illustrasyonunuz var ise. O zaman ancak scaner ile tarayıp belki bir takım filitre işlemleri uygulayıp kullanabiliyorsunuz. Onları çizmek için biraz uzman olmak lazım yani illüstrasyon bilgisine ihtiyaç var.

Ben misal kutuları yaparken vektörel olan logo yani tek renk veya 4 renk ve yazıları tekrardan çizip oluşturuken. Resimsel illüstrasyonları interneten en yüksek ve net çözünürlüklüsünü kullnarak çözüyorum. Ya da Orjinal kutu varsa tarama scaner ile taratıyorum.
Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | HDMI-520
AMIGA 1200 | 8GB CF  | 3.1 ROM | 8 MB RAM | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | Pi1541 | 1084 S
Kirbysaur
Üye
***
Mesaj Sayısı: 71



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #93 : Şubat 11, 2019, 08:39:17 ÖÖ »

Çok kaliteli bir çalışma, son haline kadar takip edeceğim.Aynı zamanda baya gaza getirdi beni  Kahkaha
Logged

Nintendoyla alakalı her şey - ATARI 800XL - SNES - Super Famicom - N64

Retro elektronik tamirleri.
evreno
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.062



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #94 : Şubat 11, 2019, 14:11:13 ÖS »

Aynen Eşrefin tarif ettiği şekilde yapılıyor iş
Dediğim gibi çok zor bir şey değil çizimi yapmak ilk fırsatta video ile anlatmaya çalışacağım

Eşref translite görseli var fotoğraf benzeri bir şey
Bunun yeniden çizimi mümkün mü? yoksa farklı tekniklerle fotoğraf yada tarama görselini iyileştirmekle mi yetiniliyor
Bu konuda bana fikir verebilir misin

ekli dosyada görseli koydum bahsettiğim

Çok kaliteli bir çalışma, son haline kadar takip edeceğim.Aynı zamanda baya gaza getirdi beni  Kahkaha

Teşekkürler.


* Translite.jpg (548.17 KB, 2000x1500 - Görüntüleme: 376 kez.)
« Son Düzenleme: Şubat 11, 2019, 22:08:01 ÖS Gönderen: evreno » Logged
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 4.395


love is better than


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #95 : Şubat 11, 2019, 22:47:33 ÖS »

Asıl zor olanlar bunlar abi bu arada biraz yoğunum projeler var. Yeni eve geldim bu haftam dolu geçiyor. Konuları kaçırirsam şimdiden özür dilerim. Dediğin gibi yüksek çözünurluklu bir görsel üzerine iyileştirme diyorum arka logo güller yeniden cizilebilir. Ya da bu fotoğraflarda rek tek bulunup üzerine efeckt uygulana bikir slash ayarına rahat getirikir bu görseller. Diğer türlüsü için  yani photoshopta bruslarla tekrardan yapmaya çalışmak resim bilgisi ve çok daha sabır ister. Birde programlarda doğal fırça tadını yakalamak zor oluyor. Patleyip mask yapıp yüzeyleri tek tek uğraşmak gerekiyor. En zoruda saçlar oluyor.




Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | HDMI-520
AMIGA 1200 | 8GB CF  | 3.1 ROM | 8 MB RAM | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | Pi1541 | 1084 S
evreno
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.062



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #96 : Şubat 11, 2019, 23:07:02 ÖS »

Estağfurullah kardeş ne demek
Birkaç fotoğraf var bende en detaylı olanı bu paylaştığım gerçeği 2 katı çözünürlükte
Forum desteklemediği için küçülttüm
Ben de araştırma yapayım biraz
Teşekkürler
Logged
Decypher
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 529



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #97 : Şubat 11, 2019, 23:51:58 ÖS »

Anlatım videosunu merakla bekliyorum
Logged
naxayAxay
Üye
***
Mesaj Sayısı: 53


Kirby'i severim


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #98 : Şubat 15, 2019, 17:45:57 ÖS »

Evreno, -çok geç keşfettim ama Kahkaha- Topaz A.I. Gigapixel diye bir program var. Elindeki düşük çözünürlüklü fotoğrafları yapay zeka yardımıyla yeniden modelleyip ölçeklendiriyor.
Projende çok işe yarayacağını düşünüyorum (Pinball fotoğraflar/poster/sticker/pf durumunu göze alınca) Umarım seni pek çok çizim işinden kurtarir. Kahkaha
https://topazlabs.com
Final Fantasy VII PC fan made remaster projesinde de kullanılıyor.
https://www.pcgamer.com/ai-neural-networks-are-giving-final-fantasy-7-a-makeover/
« Son Düzenleme: Şubat 15, 2019, 17:48:24 ÖS Gönderen: naxayAxay » Logged
evreno
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.062



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #99 : Şubat 16, 2019, 12:06:33 ÖS »

Teşekkürler paylaşım için
Çizim işlerinin büyük bir bölümü bitti gerçi ama
Hala çizilecek birçok şey var
Ben çizimlerde her rengi tek renk tonu ile çizdiğim için program ile bu şekilde temiz bir iş çıkar mı bilmiyorum
Güzel işler yapıyor gibi görünüyor örnek görsellere baktım çok iyi görünüyorlar
Bir ara indirip test yaparım bakalım sonuçlar nasıl olacak

Teşekkürler tekrar

Evreno, -çok geç keşfettim ama Kahkaha- Topaz A.I. Gigapixel diye bir program var. Elindeki düşük çözünürlüklü fotoğrafları yapay zeka yardımıyla yeniden modelleyip ölçeklendiriyor.
Projende çok işe yarayacağını düşünüyorum (Pinball fotoğraflar/poster/sticker/pf durumunu göze alınca) Umarım seni pek çok çizim işinden kurtarir. Kahkaha
https://topazlabs.com
Final Fantasy VII PC fan made remaster projesinde de kullanılıyor.
https://www.pcgamer.com/ai-neural-networks-are-giving-final-fantasy-7-a-makeover/
Logged
evreno
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.062



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #100 : Şubat 16, 2019, 18:10:25 ÖS »

@naxayAxay ın bahsettiği yazılımı indirip trial olarak deneme yaptım
yazılım gerçekten işini çok başarılı yapıyor
Translite için çözünürlüğü düşük bir tarama vardı elimde
Photoshop da biraz temizlik işleri yaptım sonrasında büyütme işlemini yaptırdım
mükemmel şekilde büyüttü , logoyu da elimde olan temiz vektör ile değiştirdim
orjinali daha iyidir muhakkak ama bunun da kalitesi gerçekten çok iyi
teşekkürler @naxayAxay

Logged
yavuzg
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.008



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #101 : Şubat 16, 2019, 19:17:12 ÖS »

Sen karar verdin mi 1/2 1/1 konusunda onu söyle bana Kahkaha
Logged

evreno
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.062



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #102 : Şubat 16, 2019, 20:01:11 ÖS »

Yaaa sorma abi, aklımı çeliyorsun Kahkaha
Şuan için de 1/2 ama aklım girip gelmiyor değil
Onun için en kısa zamanda kabinin imalatına başlayacağım yoksa kararsızlık devam edecek Kahkaha
Diğer çizimlere ara verdim onun için
Kabinin görsellerini yapayım kabini de yapayım ki aklım gidip gelmesin Kahkaha

1/1 son tercih, hem yer hem maliyet açısından gözüm korkuyor Kahkaha

Sen karar verdin mi 1/2 1/1 konusunda onu söyle bana Kahkaha
Logged
yavuzg
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.008



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #103 : Şubat 16, 2019, 20:12:36 ÖS »

Maliyet konusunu hiç yazmayayım

sen kaba hesabını yapmışsındır zaten

Sayısal oynadın mı bugün? Kahkaha
Logged

evreno
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.062



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #104 : Şubat 16, 2019, 20:53:17 ÖS »

Yapmam mı
Bir ara excel de hesap yapıyordum yarısına gelmeden bıraktım kalbim dayanamadı Kahkaha
Dediğin gibi sayısal oynamak lazım Kahkaha
Logged
Sayfa: 1 ... 5 6 [7] 8   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: