Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trCommodoreCommodore YazılımCommodore Assembler ile parçalanan resim
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Commodore Assembler ile parçalanan resim  (Okunma Sayısı 651 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
LW3D
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 10.225


Günü Kurtaran Avam Hiooargggh :)


Üyelik Bilgileri WWW
« : Ocak 06, 2019, 23:18:18 ÖS »

Sanırım ilk defa Rastan ya da Red October oyunlaırının girişinde görüp sevdiğim bir efektin yapımını anlatmışlar... Almanca olsa da ilgilenen arkadaşların ilgisini çekebilir... Sitede başka örneklerde var.

https://www.retro-programming.de/programming/assembler/demo-effekte/flexible-line-distance-fld/

Logged

Metallic
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 936



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #1 : Ocak 07, 2019, 15:44:11 ÖS »

Güzel bir FLD efekti, ama çok eskiden beri yaygın olarak kullanıldığı için gözümüz alıştı artık buna, normal geliyor. Geçenlerde X'2018 parti demolarından Hoaxers'ın Frantic4BHF demosunda bir bitmap stretcher görmüştüm. Bir FLD değil, ama sonuçta bir $D011 efekti. Aşağıdaki videoda 7:01'den itibaren başlıyor, nefis bir şey. Buna benzer başka bir bitmap strectcher var mı pek hatırlamıyorum, gören varsa burdan bildirirse iyi olur.

Logged
wizofwor
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 3.991


Gosub ile gidilen yerden goto ile dönen adam


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #2 : Ocak 07, 2019, 16:05:18 ÖS »

@LW3D: Intro çıkarmaya çalışırken bu efekti istemeden yapıp düzeltemeyince asıl istediğim efekti kaldırmak zorunda kalmıştım.

Parçalanan resim deyince size yeni yayınlanan bir kırık ekran efektli intro göstereyim.

<a href="http://www.youtube.com/v/Y14TQx_3gt0&rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/Y14TQx_3gt0&rel=0</a>

Logged

Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: