Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trGenel KategoriGenel SohbetEn son hangi ürünü aldınız - III
Sayfa: 1 ... 50 51 [52]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: En son hangi ürünü aldınız - III  (Okunma Sayısı 63396 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Solomon
Üye
***
Mesaj Sayısı: 81



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #765 : Dün 20:13:45 »

Bende yakın zamanda 1 2 şey aldım ilk zamanlar ne varsa görmemişler gibi saldırıyordum ama artık seçici olmaya çalışıyorum

Timur abi güle güle kullan. 2020 model galiba nasıl bu kadar temiz kalmış?  Daha da önemlisi nereden buluyorsunuz böyle temizini?
Logged

C64 Breadbin | C64C | C64G | 1541 I-II | VIC 20 | Plus 4 | C128D
A500 | A500+ | A600 + Gotek | A1200 | A2000 | A4000 | CD32 | CDTV | A590
1084S-MPS1230-MPS801-MPS1200-Vic 1520
Atari 2600 | Atari 800XL | Atari 65XE |Sinclair ZX Spectrum | Amstrad CPC464 | Oric 1 | Oric Atmos
Arananlar :C128, SX64
PROTEUS1968
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 316



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #766 : Dün 20:17:06 »

Tesekkurler solomon universite'de hoca galiba hic kullanmamış cokta uygun aldım sonrada divmmc pro getirttim yurt dışından
Logged
fort_apocalypse
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.161



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #767 : Dün 21:07:04 »

İnsan kullanmaya kıyamaz, tam koleksiyonerlik parçalar, bu kondüsyonda paha biçilmez, dünyada kaç tane kalmıştır ki.

İyi ki almışsınız Timur Hocam.

Logged

PROTEUS1968
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 316



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #768 : Dün 21:28:46 »

Tesekkur ederim sinan hocam sizinde desteklerinizle eskilere dönüş yaptik nostaljiyi yaşıyoruz.
Logged
metaone
Üye
**
Mesaj Sayısı: 27



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #769 : Dün 21:36:54 »

Timur hocam, ne kadar temiz cihaz, süper bulmuşsunuz, tebrikler.
Mutlaka biliyorsunuzdur da çalıştıracaksanız yeni bir adaptör ile çalıştırın. DivMMC Pro da tam yakışır yanına
Logged

Commodore 64 ve 64C, 1541-II, SD2IEC, PiZero1541, FCIII, JiffyDOS
Amiga 1200, ACA1233n 26 MHz 128MB, GOTEK Floppy, 16Gb CF HD, PCMCIA CF
Amiga 500 1MB, GOTEK Floppy
Sinclair Spectrum 48K, DivMMC Pro
PROTEUS1968
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 316



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #770 : Dün 21:42:24 »

Denedim mete abi herseyi çok iyi
divmmcpro zaten cok guzel bir aparat onunlada calıştırdım.
Logged
sertacarslan
Üye
***
Mesaj Sayısı: 64



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #771 : Dün 21:46:07 »

Bende yakın zamanda 1 2 şey aldım ilk zamanlar ne varsa görmemişler gibi saldırıyordum ama artık seçici olmaya çalışıyorum

Hayırlı olsun Timur bey. Cihaz çok temiz görünüyor.
Ben de bir+3 almayı düşünüyorum bugünlerde
Logged

Sinclair ZX Spectrum 128k +2 -> PC
PROTEUS1968
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 316



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #772 : Dün 21:51:52 »

Simdiden hayırlı olsun sertac'cım birde gotek taktırırsan çok süper olur
Logged
sertacarslan
Üye
***
Mesaj Sayısı: 64



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #773 : Dün 22:07:27 »

Simdiden hayırlı olsun sertac'cım birde gotek taktırırsan çok süper olur

Şimdiden teşekkür ederim
Ben biraz eski kafalıyım sanırım. Retro cihazların kendi zamanlarında kullanıldığı şekilde, kaset-disketle kullanılması taraftarıyım
Logged

Sinclair ZX Spectrum 128k +2 -> PC
freedom
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 834


Retro allows me to be free.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #774 : Dün 22:16:23 »

@PROTEUS1968,

Çok yakışıklı bir cihaz. İyi günlerde kullanın.
Logged

Atari 65XE|XC12
Atari 800XL|MyIDEII|SDriveMax
Atari 1040STe|4MB|Ulrasatan
Atari Falcon030|14MB|NetusBee
C64|IRQHack64|EasyFlash|SD2IEC
A500+|Gotek|Rom1.3_3.1
A1200|Bliz.1220/4|4 MB|Rom3.1
PCWin10|PCWin7|PCWinXP|DolchPCWin3.1
PS3|PS2x3|PSP
http://bulentozgur70.wixsite.com/main
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.985


love is better than


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #775 : Dün 23:40:27 »

@PROTEUS1968 güle güle kullan abi tertemiz harbiden
Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM
AMIGA 1200 | 8GB CF  | 3.1 ROM | 8 MB RAM | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | Pizero1541 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
PROTEUS1968
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 316



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #776 : Bugün 17:41:59 »

Tesekkür ederim amiga eşref sağolasın.
Logged
Sayfa: 1 ... 50 51 [52]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: