Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trGenel KategoriGenel SohbetYeni Bilgisayar Oyunum FireTry Yayında
Sayfa: 1 [2]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Yeni Bilgisayar Oyunum FireTry Yayında  (Okunma Sayısı 1707 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
maverick
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 646



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #15 : Ocak 11, 2020, 11:57:38 ÖÖ »

Oyun yapmak basit artık, oyun motorları ve çeşitli yardımcı unsurlar ile oyun bir şekilde yapılabiliyor. Önemli olan onu pazarlayabilmek. Bunun için de çok geniş bir arkadaş çevresi, sosyal medya yetenekleri ve oyunun gerçekten iyi vakit geçirme, eğlendirme becerilerinin çok iyi olması lazım. Oyun ne kadar güzel olursa olsun çok iyi bir pazarlama ile belli bir seviyeye kadar satılır, eğer gerçekten eğlendiriyorsa da patlar gider. (Bir de oyunun bedava versiyonu ile reklam yayınlanması opsiyonu göz ardı edilmemeli.)

Bir önemli konu da oyunun tasarlanması yayınlanması aşamasında çekilen çileler, yazılımların kurulması, eklentiler, uyum sorunları, hangi platform, nerede yayınlanacak, kaça malolacak, hedef kitle, tasarım, ekip v.b. bir sürü sorulara cevaplar.

Siz ne güzel aşamalar kaydedip oyununuzu yayınlamışsınız, yolunuz açık olsun, tebrikler.
Logged
Simon (Özay Turay)
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 6.626


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #16 : Ocak 12, 2020, 18:00:53 ÖS »

https://www.youtube.com/watch?v=JmwbYl6f11c

Logged

http://www.retrodergi.com - http://www.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PSP Slim, Nintendo DS Lite
Theoden (Arethrid)
Üye
****
Mesaj Sayısı: 496



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #17 : Ocak 12, 2020, 19:01:55 ÖS »

Oyun yapmanın kolaylaşması kaliteli, başarılı ve eğlenceli bir oyun yapmanın da kolaylaştığı anlamına gelmiyor. Aslında tam tersine, herkesin kolayca oyun yaptığı bir piyasada kalabalık içinden sıyrılmak eskisine oranla çok daha zor diye düşünüyorum.
Ortalama oyunlar yaparak para kazanmak her geçen gün zorlaşıyor.

Hocam ben de XNA kütüphanesi ve C# kullanarak uzun yıllar oyun prototipleri geliştirdim hala da zaman buldukça yapıyorum. Satma gibi bir kaygım olmadığı için kendi tempomda vakit oldukça yapıyorum. Cross platform uyumlulugu için MonoGame'e bakmanızı  
tavsiye ederim. XNA Framework ile bire bir aynı mimariye sahip bir framework.
Class ve method'lar bire bir aktarılmış.

"Game feel" ile ilgili bir video da paylaşayım: https://youtu.be/216_5nu4aVQ
« Son Düzenleme: Ocak 12, 2020, 22:40:10 ÖS Gönderen: Theoden » Logged

You are in a computer game, Max.
https://amplifypedals.com
amigaci86
Üye
**
Mesaj Sayısı: 13


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #18 : Ocak 13, 2020, 08:21:33 ÖÖ »

Arkadaşlar yeni oyunum bitti ve steam üzerinden satışa hazır bir şekilde siz değerli oyunculardan gelen güzel yorumları bekliyor  .

https://store.steampowered.com/app/1208840/FireTry/

Merhaba hocam farklı oyun katagoresi denesen mesela japonlar hayal ürünü olarak ne efsane oyunlar yaptılar..Mesela Dövüş oyunu yapsan mortal street fighter tarzı dövüşçülerde Türk dövüşçü olur ben anlasam harika bir oyun yaparımda uğraşması çok herhalde
Logged
Sayfa: 1 [2]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: