Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trGenel KategoriGenel SohbetESP32'de Kullanılabilecek Yararlı Bir Kütüphane
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: ESP32'de Kullanılabilecek Yararlı Bir Kütüphane  (Okunma Sayısı 137 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
ercanersoy
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 532


Üyelik Bilgileri WWW
« : Ocak 18, 2020, 14:32:22 ÖS »

Herkese merhaba,

FabGL kütüphanesi VGA, LCD, PS/2 gibi donanaımların sürücüleri ve oyun motoru, grafik kullanıcı arayüzü gibi bileşenlerin olduğu bir kütüphanedir.

http://www.fabglib.org/
Logged

Simon (Özay Turay)
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 6.352


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #1 : Ocak 18, 2020, 15:13:28 ÖS »

Yakında ESP32 tabanlı retro konsol projeleri çoğalır o halde. Güzel bir kütüphaneymiş.
Logged

http://www.retrodergi.com - http://www.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PSP Slim, Nintendo DS Lite
ercanersoy
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 532


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #2 : Ocak 19, 2020, 12:30:08 ÖS »

Evet, haklısınız. Bir ara ESP32 modülü alıp denemeyi düşünüyorum.

ESP32 ve Micropython altında çalışan kütüphaneler de olsa iyi olur. Micropython çok kullanışlı bir platform. ESP'nin içinde bildiğiniz FreeRTOS çalışıyor.
Logged

Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: