Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trGenel KategoriGenel Sohbet3d grafik hesaplamalar anlatılmış
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: 3d grafik hesaplamalar anlatılmış  (Okunma Sayısı 605 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Levent (Lvnt)
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.055



Üyelik Bilgileri
« : Şubat 01, 2020, 17:41:35 ÖS »

https://marctenbosch.com/quaternions


Logged

Use the brute force, Luke
BioMenace
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.495



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #1 : Şubat 02, 2020, 10:44:22 ÖÖ »

Güzel bir web sayfası. Nostalji oldu benim için. 2007-2010 arasıydı. Bilgisayar ekranına 3-boyutlu cisimler çizdirmekle uğraşmıştım. O zaman bu konuyu basılı kitaplardan inceliyordum. Acayip zevkli bir konudur. Amacım basit şekillerden (kare, üçgen, yay) karmaşık şekiller (uçak, roket) elde etmekti. Tabi nihai amaç sonlu elemanlar yöntemi ve 3-boyutlu görselleştirme idi.

Kısmen başarılı olmuştum. Hesaplamalar ve algoritmalar göründüğünden fazla detay içeriyor. vBasic 6.0 tercih etmiş ve diğer dillerde (Java, Matlab) kolayca kullanılabilen module, class vb. hazır bileşenleri kullanmamıştım.
Logged

Alınıklarım: https://goo.gl/UoWo8n
Satılıklarım: https://goo.gl/kDMfMp
ercanersoy
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 603


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #2 : Şubat 02, 2020, 20:29:32 ÖS »

Paylaşım için teşekkür ederim.
Logged

Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: