Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trGenel KategoriProjeDiriliş: Multi Ice 6 / Resurrection :Action Replay MK6
Sayfa: 1 ... 7 8 [9]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Diriliş: Multi Ice 6 / Resurrection :Action Replay MK6  (Okunma Sayısı 34869 defa)
cicikus nazmi ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Crystal/GENEMEK
Üye
***
Mesaj Sayısı: 116


www.genemek.com


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #120 : Temmuz 25, 2021, 17:39:58 ÖS »

PCB revizyonu mekanik aksam ile paralel yürüyor. Clearance violation vermemesi için her ne kadar kastırsam da, iki PAL arasında 5 yol geçmesi lazım, 0.30mm yaklaşma çok can sıkıcı. 1990 lı yıllarda 0.30mm yol aralığı vermek çok tehlikeliydi, genelde 10 karttan 1 tanesi arızalı gelirdi.

Günümüzde 0.10mm yakınlaşma bile rahatlıkla sipariş ediliyor.

 Ayrıca kartuşun merkezindeki 6mm çapındaki delik, ROM RAM arasındaki yollara resmen taciz atışında. Tasarım aşamasında merkeze de çekmiş olsam, içine etti tasarımın resmen.




Birkaç PCB görüntüsü






Logged

______________________________
C64 x22, C64C x24, c128 x2, VIC20x1, Plus4 x1, A500 x2,
1084P x6, 1084Sx5, 1802x2
1541 x 7, 1541-II x 11, 1570 x 1, 1571 x 2, 1581 x 1
Her daim Commodore64 ile ilgili
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.637


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #121 : Temmuz 25, 2021, 23:20:53 ÖS »

Naçizane birkaç tavsiyem olacak tasarımın sadeleşmesi ve daha düzgün clearance elde etmek için.

* Entegreler için oval padler yerine altıgen padler kullanabilirsin
* O kenara sıfır geçen ground hattı yerine ground plane kullanabilirsin
* Netleri birleştirirken 90 derece köşeler yerine 45 derece dönüşler kullanmak
* Isolation ayarını (Eagle'da ismi bu KiCad veya diğer programlarda ne olarak geçiyor bilmiyorum) arttırmak

Özellikle ground plane (hatta gerekirse power plane) baya bir sadeleştiriyor tasarım işini.
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
Crystal/GENEMEK
Üye
***
Mesaj Sayısı: 116


www.genemek.com


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #122 : Kasım 21, 2021, 11:34:26 ÖÖ »

CGTR buluşmasında şu ana kadarki süreçleri paylaşıyoruz

Beşiktaş ADEKS cafe, bekleriz



* WhatsApp Image 2020-12-22 at 20.00.49.jpg (177.77 KB, 1200x1600 - Görüntüleme: 192 kez.)
Logged

______________________________
C64 x22, C64C x24, c128 x2, VIC20x1, Plus4 x1, A500 x2,
1084P x6, 1084Sx5, 1802x2
1541 x 7, 1541-II x 11, 1570 x 1, 1571 x 2, 1581 x 1
Her daim Commodore64 ile ilgili
ercanersoy
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 976


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #123 : Kasım 27, 2021, 18:53:59 ÖS »

Tebrikler. Ellerinize sağlık.
Logged
muhendis
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 2.713



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #124 : Kasım 27, 2021, 19:02:16 ÖS »

6 tane çalışmayan action replay 6 var bilseydim getirirdim belki kurtarırdık kartuşları emeğinize sağlık bu arada
« Son Düzenleme: Kasım 27, 2021, 19:16:52 ÖS Gönderen: muhendis » Logged
runal
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 523



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #125 : Temmuz 27, 2024, 17:05:57 ÖS »

Arkadaşlar, kaybolup gitmemesi amacıyla  Multi Ice V6 nın romlarını VICE64 emülatörde çalıştırdım. CRT dosyasını paylaşıyorum.





  Arkadaşlar, belki birilerine lazım olabilir diye paylaşayım dedim.
  CRT imaj VICE emulatorde çalışıyor, fakat Kung Fu Flash kartuşta "File is not supported or invalid" hatası veriyor.
  Hex editör ile CRT yi revize ettim, Kung Fu Flash ile normal çalışmaya başladı. Ekte fixed versiyonu paylaşıyorum.
  
  Bu vesile ile; @Crystal/GENEMEK üstada emeği için teşekkür ederim.


* Orj.jpg (43.26 KB, 1280x960 - Görüntüleme: 47 kez.)

* fixed-crt1.jpg (58.37 KB, 1280x960 - Görüntüleme: 50 kez.)

* fixed-crt2.jpg (47.4 KB, 1280x960 - Görüntüleme: 62 kez.)
* multi-ice6-Crystal-fixed-CRT.zip (24.51 KB - Yükleme: 34 kez.)
Logged
Crystal/GENEMEK
Üye
***
Mesaj Sayısı: 116


www.genemek.com


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #126 : Temmuz 27, 2024, 19:53:29 ÖS »

3 sene olacak halen bitirmeye fırsat olamadı şu projeyi. Başlıyorum araya bişey giriyor. Ama söz

Selamlar Runal, ellerinize emeğinize sağlık
Logged

______________________________
C64 x22, C64C x24, c128 x2, VIC20x1, Plus4 x1, A500 x2,
1084P x6, 1084Sx5, 1802x2
1541 x 7, 1541-II x 11, 1570 x 1, 1571 x 2, 1581 x 1
Her daim Commodore64 ile ilgili
muhendis
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 2.713



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #127 : Temmuz 27, 2024, 20:00:46 ÖS »

Sabırsızlıkla bekliyoruz
Logged
freedom
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.581


Retro allows me to be free.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #128 : Temmuz 27, 2024, 20:06:30 ÖS »

Teşekkürler,

@runal, @Crystal/GENEMEK

Elinize kolunuza sağlık. Emekleriniz için teşekkürler.


* AR-1.jpg (99.56 KB, 522x800 - Görüntüleme: 80 kez.)

* AR-2.jpg (108.29 KB, 809x800 - Görüntüleme: 73 kez.)
Logged

Verminaard
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 635


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #129 : Temmuz 28, 2024, 18:18:35 ÖS »

Beklemedeyiz
Logged
bazak
Üye
****
Mesaj Sayısı: 280



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #130 : Temmuz 29, 2024, 10:37:02 ÖÖ »

Action Replay MK6 bir an önce olsa keşke
Logged

Commodore 64/128 ve Amiga 600/1000/1200
Crystal/GENEMEK
Üye
***
Mesaj Sayısı: 116


www.genemek.com


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #131 : Eylül 30, 2024, 15:38:07 ÖS »

olacaak, ölmedim daha
Logged

______________________________
C64 x22, C64C x24, c128 x2, VIC20x1, Plus4 x1, A500 x2,
1084P x6, 1084Sx5, 1802x2
1541 x 7, 1541-II x 11, 1570 x 1, 1571 x 2, 1581 x 1
Her daim Commodore64 ile ilgili
Sayfa: 1 ... 7 8 [9]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: