Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: FPGA'de Playstation  (Okunma Sayısı 997 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
LW3D
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 11.269


Günü Kurtaran Avam Hiooargggh :)


Üyelik Bilgileri WWW
« : Aralık 24, 2020, 00:13:08 ÖÖ »

@AshEvans81 ve @Laxer3A'nın üzerinde çalıştığı Playstation Core'unda oldukça heycan verici gelişmeler var. 2021'de Playstation Core'u yayınlarlar herhalde.

Videolarda çok bir şey görülmüyor belki ama daha önce Ridge Racer oyunudan bir bölüm yayınlamışlardı ve bazı sorunlar vardı. Bu yeni 2 videoda Grafik işlemci tarafındaki sorunlar giderilmiş görünüyor.

https://www.youtube.com/watch?v=9URR2LkjEhM

https://www.youtube.com/watch?v=P3Zfne8Oyq8



Logged

keremimo
Üye
***
Mesaj Sayısı: 50



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #1 : Aralık 24, 2020, 02:49:33 ÖÖ »

En büyük gelişme bugün o attığınız videolardı hocam. Önceki Ridge Racer vs.den en büyük farkı bu videoların gerçek FPGA ortamlarında çalışıyor olması. Daha önceden bilgisayarda sadece simülasyon şeklinde yapıyorlardı fakat bugün ilk kez FPGA'nın kendisinde çalıştırmayı başardıklarını duyurdular. Şu an DE10-Nano değil de daha aşina oldukları Artix 7 isimli bir FPGA kullanıyorlar fakat DE10-Nano ile aşırı yakın özellikleri. Tamamladıklarında MiSTer için portlayacaklar.

2021 çok eğlenceli olacağa benziyor
Logged
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: