Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trGenel KategoriProje[Oyun Geliştirme] 3D Oyun Motoru Programlıyorum
Sayfa: 1 [2]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: [Oyun Geliştirme] 3D Oyun Motoru Programlıyorum  (Okunma Sayısı 2657 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
programci42
Üye
***
Mesaj Sayısı: 196


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #15 : Nisan 26, 2022, 11:56:19 ÖÖ »

Alıntı
FNA'ya çok benzer bir diğer kütüphane de MonoGame, onu da tavsiye ederim. XNA namespace'lerini kullanıyor ve kendi content builder'ı var.
Yaptığınız çalışmaları görmek isterim link varsa

Tabi memnuniyetle oyunlarımı paylaşırım  Kahkaha.

https://store.steampowered.com/curator/35460052

Bu linkten yaptım tüm oyunlara bakabilirsin, 3 boyutlu FPS oyunu hariç diğerlerini C# ve XNA ile yazdım yazarken çok ta keyif aldımı söyleyebilirim  Kahkaha

3 Boyutlu oyunu ise eski FPS Creator diye hazır bi motor vardı yeni sürümü Game Guru adıyla geçiyor onunla yaptım aslında onun için çok uğraşmadım hatta hiç kod yazmadım tamamen sürükle bırak yöntemiyle istedin Fps oyununu yapabiliyorsun.

Bence de önemli olan aslında kodunu yazmak ya da yazmamak değil de kaliteli iş çıkıyor mu oyuncular oynarken keyif alıyor mu bu önemli , doğrusu ben çocukken mesela bi oyunun nasıl yapıldığını merak ederdim tabi ki ama hangi motormuş yok kaç fps miymiş yok çözünürülüğü neymiş umurumda olmazdı keyif alabiliyorsam her oyunu oynarım  .
Logged
Theoden (CYON4D)
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.761



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #16 : Nisan 26, 2022, 12:30:01 ÖS »

Elinize sağlık.

Açıkçası ben işin mutfağını da seviyorum.
Çalıştığım projeye ait herşeyi olabildiğince kendim tasarlayıp programlamak ve yeni konseptler öğrenip bunları koda dökmek bana çok tatmin edici geliyor.
Bu şekilde her geliştirdiğim proje bana bir çok farklı şey katıyor ve bilgi birikimim artıyor.
Programladığım bu kişisel kütüphanemi sonraki projelerimde tekrar kullanabiliyorum.
« Son Düzenleme: Nisan 26, 2022, 12:32:30 ÖS Gönderen: Theoden (CYON4D) » Logged

Sayfa: 1 [2]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: