Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trArcade Sistemler ve Oyun KonsollarıOyun KonsollarıSega Saturn cihazıma çip taktırmak istiyorum
Sayfa: [1] 2   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Sega Saturn cihazıma çip taktırmak istiyorum  (Okunma Sayısı 6656 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
slunlucky
Üye
***
Mesaj Sayısı: 119



Üyelik Bilgileri
« : Ekim 17, 2023, 13:57:31 ÖS »

Aziz dostlar.

Sega Saturn güzel bir cihaz malum. Özellikle Japon sürüm bazı oyunlar var denemek istediğim. Action Replay kartuşum var ama kopya cd çalıştırmıyor. Şimdi gidip aliexpress dolaylarından psuedosaturn kartı alasım yok. Dolayısıyla çip olursa daha kolay olur diye düşünüyorum.

Aramızda bu çip takma işlemini yapabilen var mıdır? Tercihim Ankara dolaylarında olması, malum koca cihaz. Ama gerekirse şartları zorlamaya çalışırız.

Esenlikler dilerim  Karizmatik
Logged

evet...
Oğuzhan
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.146


There's no place like 127.0.0.1


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #1 : Ekim 17, 2023, 15:05:40 ÖS »

Fenrir
Logged

Amiga 500/500+/1200/4000
Commodore 64
Atari 1040STe/Falcon 030/Jaguar/2600
Roland MT-32 Rev.A&B/SC-88
Sony PS 1-2-3-4-5/PSP/PVM 9"/TV 9"/TV 11"
Sega SMS2FR/MD1FR/MD1JP/MD2/Saturn/Dreamcast/GG
Nintendo NES/SNES/DMG/GBC/GBP/GBA/GBASP
slunlucky
Üye
***
Mesaj Sayısı: 119



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #2 : Ekim 17, 2023, 15:44:29 ÖS »

Fenrir
gdemu gibi yormasın bizi yok board versiyonu şuydu voltajı buydu

bu arada 110€ o dediğin şey 
Logged

evet...
Oğuzhan
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.146


There's no place like 127.0.0.1


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #3 : Ekim 17, 2023, 15:45:44 ÖS »

Fenrir
gdemu gibi yormasın bizi yok board versiyonu şuydu voltajı buydu

eskiden 20pin 21pin ayrımı vardı. Şimdi yok. universal

Yapıştır geç

https://shop.fenrir-ode.fr/en/23-super-fenrir-duo.html

Edit: Out of stockmuş

Birazdan farklı öneri ile geliyorum.
Logged

Amiga 500/500+/1200/4000
Commodore 64
Atari 1040STe/Falcon 030/Jaguar/2600
Roland MT-32 Rev.A&B/SC-88
Sony PS 1-2-3-4-5/PSP/PVM 9"/TV 9"/TV 11"
Sega SMS2FR/MD1FR/MD1JP/MD2/Saturn/Dreamcast/GG
Nintendo NES/SNES/DMG/GBC/GBP/GBA/GBASP
Oğuzhan
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.146


There's no place like 127.0.0.1


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #4 : Ekim 17, 2023, 15:46:56 ÖS »

Fenrir
gdemu gibi yormasın bizi yok board versiyonu şuydu voltajı buydu

bu arada 110€ o dediğin şey 

yok satıyor ama öyle düşün

Biz euro 3 lira 5 lirayken aldığımız için
Logged

Amiga 500/500+/1200/4000
Commodore 64
Atari 1040STe/Falcon 030/Jaguar/2600
Roland MT-32 Rev.A&B/SC-88
Sony PS 1-2-3-4-5/PSP/PVM 9"/TV 9"/TV 11"
Sega SMS2FR/MD1FR/MD1JP/MD2/Saturn/Dreamcast/GG
Nintendo NES/SNES/DMG/GBC/GBP/GBA/GBASP
segaa
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.524



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #5 : Ekim 17, 2023, 20:30:13 ÖS »

Çip takmak kolayda çipi bulmak zor, bana da lazım çip ama satış yapanı bulamadım daha.
Kopya cd oynatmak için kolay bir yöntem var eğer alışırsan çok kolay, her seferinde kopya cd oynatabilirsin.

Dediğim yöntem swap disk yöntemi, aşağıya bağlantı bırakıyorum alışınca çok kolay bi yöntem.

Tabi bölge kilidi için de cd key kartuşun olması lazım farklı bölge oyunlarını oynayabilmek için.

https://www.youtube.com/watch?v=oFxo7tA5QSs
Logged

badocan
Üye
***
Mesaj Sayısı: 159



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #6 : Ekim 18, 2023, 16:16:33 ÖS »

Aliekspress'den psuedosaturn kartı aldım. Açmadığı kopya cd yok.Tavsiye ederim.(Çip bulmak çok zor, keşke olsa)
Logged
slunlucky
Üye
***
Mesaj Sayısı: 119



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #7 : Ekim 18, 2023, 17:03:08 ÖS »

Şimdii

Sega Saturn Phantom Modchip var £18.00
https://retrogamerstuff.com/products/phantom
Ama üşeniyorum böyle şeylere

Fenrir Duo Optical Drive Emulator for Sega Saturn
Pek güzel bir şey ama piyasada yok. Olsa bile 150$ falan.

Swap yöntemi güzelmiş aslında. Ama lensi öldürür mü? Videodaki adam öldürmez diyor ama. Bilemedim.

Sanırım pseudo işine girmek gerekecek. Hiç uğraşmadan etmeden...

O sebeple elimdeki Almanya'dan gelen Action Replay kartuşunu satışa çıkarabilirim. Var mı ihtiyacı olan
Logged

evet...
Oğuzhan
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.146


There's no place like 127.0.0.1


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #8 : Ekim 18, 2023, 17:05:43 ÖS »

https://shop.terraonion.com/shop/product/terraonion-mode-dreamcast-saturn-ode/view

buna da bak

HDD SSD USB BEllek hepsi ile çalışıyor
Hem saturn hem dreamcast destekliyor
ama fiyat çok temiz
Logged

Amiga 500/500+/1200/4000
Commodore 64
Atari 1040STe/Falcon 030/Jaguar/2600
Roland MT-32 Rev.A&B/SC-88
Sony PS 1-2-3-4-5/PSP/PVM 9"/TV 9"/TV 11"
Sega SMS2FR/MD1FR/MD1JP/MD2/Saturn/Dreamcast/GG
Nintendo NES/SNES/DMG/GBC/GBP/GBA/GBASP
slunlucky
Üye
***
Mesaj Sayısı: 119



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #9 : Kasım 02, 2023, 11:10:05 ÖÖ »

Konuya başka ilgi gösteren olmadığı için yeni başlık açmak yerine buradan gideyim dedim.

Pseudo Saturn taktım cihaza ama Stage 3a dediği yerde takılıyor hep.
Kesinlikle cd'ye yazdırdığım imajları okumuyor.
Lens bozuk desem orijinal oyunu takınca fırt diye açıyor saniye durmadan.
Ekran görüntüsündeki gibi bir donma söz konusu.

Ne olabilir? Tavsiye var mı?

Bu zaten retroya yaptığım son yatırım. Lanet ettim artık.
Logged

evet...
Oğuzhan
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.146


There's no place like 127.0.0.1


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #10 : Kasım 02, 2023, 11:36:24 ÖÖ »

It turns out the spindle that held the disc in place has dropped down and because of that, the laser wasn't focused to see it. After adjusting the spindle up (don't know why it was loose in the first place) the laser started reading again even with the lid on. I recommend looking at the spindle and adjusting the height bit by bit until you find success. Hopefully it works for you!

ekran görüntüsü yok bu arada
Logged

Amiga 500/500+/1200/4000
Commodore 64
Atari 1040STe/Falcon 030/Jaguar/2600
Roland MT-32 Rev.A&B/SC-88
Sony PS 1-2-3-4-5/PSP/PVM 9"/TV 9"/TV 11"
Sega SMS2FR/MD1FR/MD1JP/MD2/Saturn/Dreamcast/GG
Nintendo NES/SNES/DMG/GBC/GBP/GBA/GBASP
dodogildo
Üye
****
Mesaj Sayısı: 398



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #11 : Kasım 02, 2023, 12:03:29 ÖS »

Satiator



https://www.youtube.com/watch?v=Cmp3TFOhGnI
Logged

Oğuzhan
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.146


There's no place like 127.0.0.1


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #12 : Kasım 02, 2023, 13:06:11 ÖS »

bu arada 110€ o dediğin şey  

Satiator

260 usd

110euro vermek istemiyorsa 260usd hiç vermez gibi
Logged

Amiga 500/500+/1200/4000
Commodore 64
Atari 1040STe/Falcon 030/Jaguar/2600
Roland MT-32 Rev.A&B/SC-88
Sony PS 1-2-3-4-5/PSP/PVM 9"/TV 9"/TV 11"
Sega SMS2FR/MD1FR/MD1JP/MD2/Saturn/Dreamcast/GG
Nintendo NES/SNES/DMG/GBC/GBP/GBA/GBASP
slunlucky
Üye
***
Mesaj Sayısı: 119



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #13 : Kasım 02, 2023, 13:11:13 ÖS »

abi inanılmaz ya
uyuşturucu batağı gibi
verdikçe daha çok ver diyor
neye bulaştım ben 

ekran görüntüsü eklendi


* saturn.jpg (442.2 KB, 1024x583 - Görüntüleme: 243 kez.)
Logged

evet...
Oğuzhan
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.146


There's no place like 127.0.0.1


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #14 : Kasım 02, 2023, 13:25:59 ÖS »

abi inanılmaz ya
uyuşturucu batağı gibi
verdikçe daha çok ver diyor
neye bulaştım ben 

ekran görüntüsü eklendi

Profesyonel yorumum. Çalışmıyor bu

Getir bir ara bakalım beraber belki bendeki cihazlarla çalışır.
Logged

Amiga 500/500+/1200/4000
Commodore 64
Atari 1040STe/Falcon 030/Jaguar/2600
Roland MT-32 Rev.A&B/SC-88
Sony PS 1-2-3-4-5/PSP/PVM 9"/TV 9"/TV 11"
Sega SMS2FR/MD1FR/MD1JP/MD2/Saturn/Dreamcast/GG
Nintendo NES/SNES/DMG/GBC/GBP/GBA/GBASP
Sayfa: [1] 2   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: