|
murtek
|
 |
« Yanıtla #30 : Kasım 17, 2023, 20:40:22 ÖS » |
|
Atari Oyun Kolları 2adet 40 tl kadıköy cuma bit pazarı.
|
|
|
|
Logged
|
DO-IT-YOURSELF
|
|
|
|
murtek
|
 |
« Yanıtla #31 : Kasım 17, 2023, 20:53:39 ÖS » |
|
El atarisi. 30 tl kadıköy cuma bit pazarı.
|
|
|
|
Logged
|
DO-IT-YOURSELF
|
|
|
|
murtek
|
 |
« Yanıtla #32 : Kasım 17, 2023, 21:00:14 ÖS » |
|
Kadıköy pazarına Bizlerden giden oldumu bilmiyorum ama çok kalabalıktı bugün. 
|
|
|
|
|
Logged
|
DO-IT-YOURSELF
|
|
|
|
Foxbat
|
 |
« Yanıtla #33 : Kasım 17, 2023, 22:32:10 ÖS » |
|
Kadıköy pazarına Bizlerden giden oldumu bilmiyorum ama çok kalabalıktı bugün.  Ben uğradım bugün, ama pek bir şey yoktu diyeceğim de sen bir şeyler bulmuşsun yine  , ben sadece 2.5 inch ide harddisk alabildim. Bu arada saat kaçta gidiyorsunuz siz?
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
murtek
|
 |
« Yanıtla #34 : Kasım 18, 2023, 10:58:52 ÖÖ » |
|
Normalde sabah 5-6 gibi gitmek gerekiyor, o saatlerde hareketlenme başlıyor ve ilerleyen saatlerde çok kalabalık oluyor. Ben geceden gitmiştim, saat 2 gibi tezgahların bir kısmı açılıyor ama ışıklar açılmıyor karanlıkta geziyorsunuz.Malzemeler çok karışık oluyor tezgahlarda o yüzden iyi bakman gerekiyor. İrili ufaklı 40-50 parça almışım,aslında malzeme çokta, talebinize uygun malzeme yokmuş demekki, yada çok geç gitmişiniz.
|
|
|
|
Logged
|
DO-IT-YOURSELF
|
|
|
|
murtek
|
 |
« Yanıtla #35 : Kasım 18, 2023, 11:52:07 ÖÖ » |
|
Sinclair Power. 30 tl kondüsyon olarak iyi denemedim Kadıköy cuma pazarı
|
|
|
|
Logged
|
DO-IT-YOURSELF
|
|
|
|
murtek
|
 |
« Yanıtla #36 : Kasım 18, 2023, 11:56:53 ÖÖ » |
|
Sony Walkman. 40 tl Kondüsyon iyi denemedim kadıköy pazarı
|
|
|
|
Logged
|
DO-IT-YOURSELF
|
|
|
|
murtek
|
 |
« Yanıtla #37 : Kasım 18, 2023, 12:00:13 ÖS » |
|
Atari tabanca. 10 tl İyi görünüyor. Denemedim Ataköy bit paz.
|
|
|
|
Logged
|
DO-IT-YOURSELF
|
|
|
|
murtek
|
 |
« Yanıtla #38 : Kasım 18, 2023, 12:03:31 ÖS » |
|
Arduino uno. 20 tl İyi görünüyor. Denemedim. Bozuksa tamir eder kullanırım. Kadıköy Pazarı
|
|
|
|
Logged
|
DO-IT-YOURSELF
|
|
|
|
murtek
|
 |
« Yanıtla #39 : Kasım 18, 2023, 12:09:38 ÖS » |
|
2.88 Disket Sürücü. 20 tl Çok temiz duruyor. Denemedim. Kadıköy
|
|
|
|
Logged
|
DO-IT-YOURSELF
|
|
|
|
murtek
|
 |
« Yanıtla #40 : Kasım 18, 2023, 12:18:01 ÖS » |
|
İstanbulda aldıklarımı deneme imkanım olmadığından bazı cihazların durumlarını bilmiyorum, İskenderun a döndüğümde denemelerimi yapıp durumlarına bakacağım. 
|
|
|
|
|
Logged
|
DO-IT-YOURSELF
|
|
|
|
Foxbat
|
 |
« Yanıtla #41 : Kasım 18, 2023, 12:20:15 ÖS » |
|
Abi benim birşey bulamamam normalmiş, sen benden önce gelip herşeyi toplamışın  . Özellikle 2.88 sürücüyü baya kıkandım  . Iskenderuna dönünce durum raporlarını bekliyoruz 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
murtek
|
 |
« Yanıtla #42 : Kasım 18, 2023, 12:58:03 ÖS » |
|
Abi benim birşey bulamamam normalmiş, sen benden önce gelip herşeyi toplamışın  . Özellikle 2.88 sürücüyü baya kıkandım  . Iskenderuna dönünce durum raporlarını bekliyoruz   Sesli güldüm. Haklısın
|
|
|
|
|
Logged
|
DO-IT-YOURSELF
|
|
|
|
murtek
|
 |
« Yanıtla #43 : Kasım 23, 2023, 19:29:19 ÖS » |
|
Pazardan böyle bir kablo buldum 5 tl, DIN konnektörü yabancı gelmiyor ama çıkaramadım. 
|
|
|
|
Logged
|
DO-IT-YOURSELF
|
|
|
|
phoenix
|
 |
« Yanıtla #44 : Kasım 23, 2023, 21:09:36 ÖS » |
|
Pazardan böyle bir kablo buldum 5 tl, DIN konnektörü yabancı gelmiyor ama çıkaramadım.  Millet aç aç  Konnektör arıyoruz 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|