Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trAmigaAmiga YazılımOIL IMPERIUM oynamak için yardım . . .
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: OIL IMPERIUM oynamak için yardım . . .  (Okunma Sayısı 5169 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Mathman
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.252


AmigaOS System Specialist


Üyelik Bilgileri WWW
« : Ocak 28, 2007, 12:33:25 ÖS »

amiga 1200 lerimizdeki ram ve/veya kickstart 3.x olduğu için çalışmayan oyunlar olduğunda bir disket yardımı ile 512k chip 512k fast ram ve kickstart 1.3 e çevirirdik. "1200 aga tool kit" gibi birşey kalmış aklımda ama yanılıyor da olabilirim. Bu işlemi yapacak bir diskete ihtiyacım var sanırım.

kısacası amigamda oynamak istediğim bir oyun var "Oil Imperium". Ama cpu, ram ve kickstartım uyumsuz. WhdLoad versionu da henüz piyasaya çıkmamış. Nasıl ederim de bu oyunu makinemde çalışır hale getirebilirim... Hdd versionu olmasa da olur. Disketten de oynayabilirim... Yeter ki çalışır hale gelsin ...
Amigamın konfigürasyonu imzamda yazıyor.
Logged

           M A T H M A N
┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━┓
┗━┓┃┃┏┓┃┗━┓┃┗┓┃
┏━┛┃┃┃┃┃┏━┛┃   ┃┃
┃┏━┛┃┃┃┃┃┏━┛   ┃┃
┃┗━┓┃┗┛┃┃┗━┓┏┛┗┓
┗━━┛┗━━┛┗━━┛┗━━┛
 
       Re-Amiga 1200 !!!
coze
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.672


Hieh hieh hieh heh ...


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #1 : Ocak 28, 2007, 12:48:27 ÖS »

Aradigin disket relokick olmasi lazim. cu amiga 52. inci sayida verilmisti zamaninda.
Logged

Retro Hincal Uluc
Mathman
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.252


AmigaOS System Specialist


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #2 : Ocak 28, 2007, 19:19:07 ÖS »

evet relokick i indirdim ve disket haline getirdim. Gayet başarılı bir şekilde 512 chip 1024 fast memory ayarlayıp kickstart 1.3 e döndüm. Oil imperium oyunum şahane çalışır hale geldi ... Ama o ne... cpu hızı o kadar yüksek ki.. oyun oynanamaz bir halde... kuyu açmak için kontrol etmemiz gereken sonda aşırı hız yüzünden kontrol edilemez bir durumda... joystick elimde öööle kalakaldım ... 68 mips biraz fazla geldi Oil Imperium un bünyesine... ne yapabilirim hızı düşürmek adına fikri olan var mı ?
Logged

           M A T H M A N
┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━┓
┗━┓┃┃┏┓┃┗━┓┃┗┓┃
┏━┛┃┃┃┃┃┏━┛┃   ┃┃
┃┏━┛┃┃┃┃┃┏━┛   ┃┃
┃┗━┓┃┗┛┃┃┗━┓┏┛┗┓
┗━━┛┗━━┛┗━━┛┗━━┛
 
       Re-Amiga 1200 !!!
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: