Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: WINUAE  (Okunma Sayısı 10862 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
MYTH
Üye
**
Mesaj Sayısı: 9


Üyelik Bilgileri
« : Ekim 19, 2006, 10:21:38 ÖÖ »

Amiga delisi olarak her turlu sorularınızı yanıtlamaya hazırım

faydalı birisi 
Logged
mpilge
Yeni Üye
*
Mesaj Sayısı: 2


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #1 : Aralık 14, 2023, 20:57:33 ÖS »

hocam selamlar winuae 5 ile amiga os 4.1 yüklemeye çalıştım ama bir türlü beceremedim konu hakkında bilgin var ise bana yardımcı olabilirmisin acaba
teşekkürler.
Logged
Oğuzhan
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.146


There's no place like 127.0.0.1


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #2 : Aralık 14, 2023, 21:15:47 ÖS »

hocam selamlar winuae 5 ile amiga os 4.1 yüklemeye çalıştım ama bir türlü beceremedim konu hakkında bilgin var ise bana yardımcı olabilirmisin acaba
teşekkürler.


Arkadaş 10 senedir foruma girmemiş
Logged

Amiga 500/500+/1200/4000
Commodore 64
Atari 1040STe/Falcon 030/Jaguar/2600
Roland MT-32 Rev.A&B/SC-88
Sony PS 1-2-3-4-5/PSP/PVM 9"/TV 9"/TV 11"
Sega SMS2FR/MD1FR/MD1JP/MD2/Saturn/Dreamcast/GG
Nintendo NES/SNES/DMG/GBC/GBP/GBA/GBASP
mpilge
Yeni Üye
*
Mesaj Sayısı: 2


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #3 : Aralık 14, 2023, 22:02:21 ÖS »

o zaman bilen biri görür belki sen biliyormusun?
Logged
EMREZ
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.940



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #4 : Aralık 14, 2023, 23:35:23 ÖS »

Selam, mk4 pci nasıl kullanırım ve normal Amiga gibi boot eder mi Amiga diskini?
Logged

this is amiga speaking.
haydar_abi
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.730


İlla ki Amiga


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #5 : Aralık 15, 2023, 08:37:12 ÖÖ »

hocam selamlar winuae 5 ile amiga os 4.1 yüklemeye çalıştım ama bir türlü beceremedim konu hakkında bilgin var ise bana yardımcı olabilirmisin acaba
teşekkürler.

Zamanında hazır imaj indirmiştim. Konfigi de içindeydi. Winuae ppc extensiyonu da indirip plugins klasörüne atınca çalışmıştı. Halen de çalışıyor.
Logged

Amiga fanatiği.... 
Amigalıktan çıkmış Amigalar....

Amiga 1200 + Vampire V1200
LG 24MA53 TVMonitör
Amiga 500 Plus +TerribleFire030 64MB+16 GB CF
Amiga 2000
Amiga 500 + 1MB Çip + 9.5 mb FastRAM + Internal GOTEK + 4GB CF HDD
2 Casper M989A Monitor
Commodore64
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: