Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: [1] 2 3   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Natami MX Board  (Okunma Sayısı 29498 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Blasterreal
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 856



Üyelik Bilgileri WWW
« : Şubat 13, 2011, 17:25:36 ÖS »

Natami MX Board için yeni görseller yayınlandı oldukça güzel duruyor. Eger çıkar ise Amiga Dünyasına büyük bir damga vuracagına eminim. Umut veren güzel bir proje.

http://www.natami.net/gfx/NatAmi64_MX/natami64_mx_1.jpg
http://www.natami.net/gfx/NatAmi64_MX/natami64_mx_2.jpg
http://www.natami.net/gfx/NatAmi64_MX/natami64_mx_3.jpg
http://www.natami.net/gfx/NatAmi64_MX/natami64_mx_4.jpg
http://www.natami.net/gfx/NatAmi64_MX/natami64_mx_5.jpg
http://www.natami.net/gfx/NatAmi64_MX/natami64_mx_6.jpg

Teknik Detayları;
-Altera FPGA from the Cyclone IV-series, containing the enhanced Amiga chipset "SuperAGA" as well as other system logic, and the brand new 68k CPU design "N68050"
-512 MB DDR2 SDRAM (onboard)
-1x PCI slot, expandable to 3x PCI with a PCI riser
-"SyncZorro" expansion slot, for adding f.e. a CPU card (68060 card will be available as an option for this slot)
-DVI-I port for 31kHz video (one can connect both analog VGA and digital DVI), scandoubling function for legacy modes
-15kHz RGB-output/input expansion slot (for optional 15kHz card)
-Realtek RTL8110 Gigabit Ethernet
-NEC USB2 controller and USB ports
-3,5 inch IDE port
-Internal Compact Flash connector (IDE)
-Kickstart flash memory
-Floppy connector (Amiga and PC drives both usable)
-Amiga serial port (although reduced to 9-pin)
-Amiga parallel port
-2x Amiga-joystick/mouse port
-4x Cinch/RCA connectors for stereo sound output and input
-PS/2 keyboard/mouse ports (old bigbox Amiga keyboards are connectable)
-Classic Amiga LED:s along with scandoubler LED

Resim ve daha fazla bilgi için;
http://www.natami.net/hardware.htm

Board üzerinde tam olarak tamamlanmamış soketler var burdan görebilirsiniz;

Logged

Amiga 1200
ACA 1221 28 MHz 64 MB RAM Maprom
Amiga OS 3.9
------------
Mac Mini 1.42 GHZ 1GB RAM ATİ 9200 32MB 160GB HDD
Morphos 3.9
LW3D
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 11.418


Günü Kurtaran Avam Hiooargggh :)


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #1 : Şubat 13, 2011, 17:36:19 ÖS »

Bana heycan veren tek proje Natami... Ama bu tür projelerin geliştirmesi çok uzun sürüyor...Ömrümüz yeter umarım...
Logged

ozkano
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.514



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #2 : Şubat 13, 2011, 19:17:57 ÖS »

bakalım ne zaman satışa çıkacak
Logged

A500,A500+,A600,A1000,A1200,A2000,A3000,A4000,CDTV,CD32,A1,MacMini,R2HV,C64,48K,Ps,Ps2,Ps3
Xbox,Xbox360,Nes,Snes,N64,N64Ique,Gamecube,Wii,PcEngine,PcEngineGT,PcEngineDUO,TurboGrafx,NeoGeoAES
NeogeoCD,NeoGeoMVS,NeoGeoPocket,MegaDrive,SegaCD,MultiMega,Saturn,Dreamcast,Jaguar,Lynx,Cps1
Cps2,System11
Blasterreal
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 856



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #3 : Şubat 13, 2011, 23:44:15 ÖS »

özkan bu lafı kullandıysa bilinki piyasadaki tüm natamileri toplayacak
Logged

Amiga 1200
ACA 1221 28 MHz 64 MB RAM Maprom
Amiga OS 3.9
------------
Mac Mini 1.42 GHZ 1GB RAM ATİ 9200 32MB 160GB HDD
Morphos 3.9
ozkano
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.514



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #4 : Şubat 14, 2011, 08:06:54 ÖÖ »

nerden çıkardın serkan
Logged

A500,A500+,A600,A1000,A1200,A2000,A3000,A4000,CDTV,CD32,A1,MacMini,R2HV,C64,48K,Ps,Ps2,Ps3
Xbox,Xbox360,Nes,Snes,N64,N64Ique,Gamecube,Wii,PcEngine,PcEngineGT,PcEngineDUO,TurboGrafx,NeoGeoAES
NeogeoCD,NeoGeoMVS,NeoGeoPocket,MegaDrive,SegaCD,MultiMega,Saturn,Dreamcast,Jaguar,Lynx,Cps1
Cps2,System11
Blasterreal
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 856



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #5 : Nisan 29, 2011, 23:29:55 ÖS »

Natami ile ilgili yeni resimler gün yüzüne çıkmaya başladı.

####################### D A Y 1 #######################







####################### D A Y 2 #######################






Logged

Amiga 1200
ACA 1221 28 MHz 64 MB RAM Maprom
Amiga OS 3.9
------------
Mac Mini 1.42 GHZ 1GB RAM ATİ 9200 32MB 160GB HDD
Morphos 3.9
hakdead
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 818


Other computers play, Amiga kill!


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #6 : Nisan 29, 2011, 23:46:37 ÖS »

hadi bakalım hayırlısı ne olacak sonu
Logged

Amiga 1200 3.1 rom + fast ata mk3 + Blizzard 1260 50mhz + 128 mb ram + 60 gb 2.5 ide + pcmcia cf reader + pcmcia ethernet
Amiga 3000 3640/25 mhz 2 Chip 8 Fast + 10 gb scsi
wizofwor
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 4.785


Gosub ile gidilen yerden goto ile dönen adam


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #7 : Nisan 30, 2011, 09:36:41 ÖÖ »

İşte şimdi heyacanlanmaya başladım. Zannetmiyorum ama umarım makul bir fiyatı olur.
Logged

atlantis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.117



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #8 : Nisan 30, 2011, 10:34:57 ÖÖ »

Chameleon64'den daha ucuz olmaz sanırım.
Logged

Truva Linux
http://www.truvalinux.org.tr
http://retromiga.blogspot.com
--------------------------------
Banana ARM Türkiye Destek Sitesi
https://www.bananapi.gen.tr
ozkano
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.514



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #9 : Nisan 30, 2011, 10:45:47 ÖÖ »

en z 500$ olur
Logged

A500,A500+,A600,A1000,A1200,A2000,A3000,A4000,CDTV,CD32,A1,MacMini,R2HV,C64,48K,Ps,Ps2,Ps3
Xbox,Xbox360,Nes,Snes,N64,N64Ique,Gamecube,Wii,PcEngine,PcEngineGT,PcEngineDUO,TurboGrafx,NeoGeoAES
NeogeoCD,NeoGeoMVS,NeoGeoPocket,MegaDrive,SegaCD,MultiMega,Saturn,Dreamcast,Jaguar,Lynx,Cps1
Cps2,System11
Blasterreal
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 856



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #10 : Nisan 30, 2011, 15:04:22 ÖS »

####################### D A Y 3 #######################









Evet birazda Natami oyunları görselleri paylaşalım gördüğüm kadarı ile gayet başarılı yarın internet bağlantısı ve biraz daha oyun.
Logged

Amiga 1200
ACA 1221 28 MHz 64 MB RAM Maprom
Amiga OS 3.9
------------
Mac Mini 1.42 GHZ 1GB RAM ATİ 9200 32MB 160GB HDD
Morphos 3.9
Blasterreal
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 856



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #11 : Mayıs 01, 2011, 23:46:29 ÖS »

####################### D A Y 4 #######################






Logged

Amiga 1200
ACA 1221 28 MHz 64 MB RAM Maprom
Amiga OS 3.9
------------
Mac Mini 1.42 GHZ 1GB RAM ATİ 9200 32MB 160GB HDD
Morphos 3.9
ozkano
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.514



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #12 : Mayıs 02, 2011, 09:18:04 ÖÖ »

dunyanın en genç amiga beta tester ı
Logged

A500,A500+,A600,A1000,A1200,A2000,A3000,A4000,CDTV,CD32,A1,MacMini,R2HV,C64,48K,Ps,Ps2,Ps3
Xbox,Xbox360,Nes,Snes,N64,N64Ique,Gamecube,Wii,PcEngine,PcEngineGT,PcEngineDUO,TurboGrafx,NeoGeoAES
NeogeoCD,NeoGeoMVS,NeoGeoPocket,MegaDrive,SegaCD,MultiMega,Saturn,Dreamcast,Jaguar,Lynx,Cps1
Cps2,System11
ozkano
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.514



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #13 : Mayıs 02, 2011, 09:19:18 ÖÖ »

yanlız şuana kadar görduklerimizin hepsi minimig de olan özellikler asıl natami nin yeni aga sını destekelyen demolar olsa daha iyi fikir verecek
Logged

A500,A500+,A600,A1000,A1200,A2000,A3000,A4000,CDTV,CD32,A1,MacMini,R2HV,C64,48K,Ps,Ps2,Ps3
Xbox,Xbox360,Nes,Snes,N64,N64Ique,Gamecube,Wii,PcEngine,PcEngineGT,PcEngineDUO,TurboGrafx,NeoGeoAES
NeogeoCD,NeoGeoMVS,NeoGeoPocket,MegaDrive,SegaCD,MultiMega,Saturn,Dreamcast,Jaguar,Lynx,Cps1
Cps2,System11
LW3D
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 11.418


Günü Kurtaran Avam Hiooargggh :)


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #14 : Mayıs 02, 2011, 10:48:14 ÖÖ »

Yeni AGA destekleyen bir oyun yapılıyordu. Hatta ben bayağ bir model yapıp yollamıştım...Ama sonra ilgilenemedim. Öyle kaldı. Shootem'up türü bişeyler olması lazım... Yakında onlarıda görürüz...
Logged

Sayfa: [1] 2 3   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: