AmithlonSYS partisyonunu oluşturduysanız, Grub kurulumunu yaptıysanız ve de benim hazırladığım "
OS3.9+BB2+Updates" kurulumunu yaptıysanız, benim partisyonun imajına aşağı yukarı zaten ulaştınız demektir.

Eğer bunları yaptıysanız, sanırım Ekran Kipi uyumlu denk düşmemiş.
"CD Menüsündeki eski tip Amithlon WB" diye tabir ettiğiniz, anladığım kadarıyla
"Recovery Seçeneği".
Onunla sistemi başlatın. WB ekranı geldikten sonra:
SYS:Prefs/Env-Archive/Sys/screenmode.prefsdosyasını, HD'ye yaptığınız OS3.9 kurulumuna kopyalamalısınız...
HDToolbox aşamasında partisyon isimlerine müdahale etmediyseniz şurada olmalı:
ADH0:Prefs/Env-Archive/Sys/screenmode.prefsBunu kopyalamayı yaptıktan sonra sistemi yeniden başlatın ve ekran modunu yeniden ayarlayın. İyi çalışmalar. Çok az kalmış!
