Bu tür sorulara dayanamam hemen yanıt yazarım (gerçi verdiğim yanıtların çoğunda muhtemelen birçok oyun değişiyordur, ayrıca diğer listelerdeki oyunları gördüğümde listeye almadığım için üzüldüğüm birçok mücevherlere de rastlarım

)
(in no particular order)
01)
Battle Squadron (tarzına hayranım, ayrıca tek scanline'daki 20 sprite'a)
02)
Populous 2 (1000 düzeyi bitirdim ama ödül sistemini çözemedim)
03)
Chaos Engine (arada oynar ve bitirim, çözemediğim 1-2 bulmaca var)
04)
Gods (severim atmosferini, bir ara bitire bitire iyice ezberlemiştim)
05)
Xenon 2 (nashwan power vb için oynarım, son düzeyi trainerle bitirmiştim malesef

)
06)
Microprose Golf (Leaderboard'dan bile daha iyi, ömür törpüsü)
07)
Infocom'un tüm oyunları (hiçbirini bitiremedim ama tam DVD'lik textadv hayalim sürüyor)
08)
D/Generation (atmosfer, storyline ve izometrik ortam için)
09)
Hired Guns (multiplayer'de 3 arkadaş oynardık, atmosfer süper)
10)
Sarakon (en çok sevdiğim capon taş oyunu, Kyodai Mahjong haltetmiş)
11)
Twintris (kendi yaptığım klona rağmen en sevdiğim Tetris klonu, hatta müzisyeni Svein Berge Röyksopp'da)
12)
Ruff 'n' Tumble (metalik gfx ve "I would rather be watching forest" şeklindeki cheat'ine hayranım)
13)
Turrican serisi (müzikler, grafik, atmosfer, oynanabilirlik)
14)
Lotus Esprit Turbo Challenge 2 (turpentine'siz bitirmek amma stresliydi yaw, şimdi deneyemem)
15)
Shadow Of The Beast 1 (efsane)
16)
Blood Money (demosu ve zorlu oynanışı, Menace'e de bakayım demiştim de tam bir yıkımdı)
17)
Stunt Car Racer (fantastik, Geoff ustanın harikalarından)
18)
Denaris/Katakis (güzeldir, severim bu shoot'em
right'ı)
19)
F/A-18 Interceptor (uçuş sim'lerinden vakit ayırdığım yeganesi)
20)
Logical (güzeldi ama 82. düzeyde takıldım ve geçemedim)
21)
S.W.I.V. (non-stop action, hiç durmaksızın baştan sonra oynanan dinamik loader'i hayran bırakmıştı)
22)
Jim Power (müzikleri, programlaması ve grafikleri ile en sevdiğim platform, zamanında bitiriyorduk şimdi zor, 50FPS)
23)
Mr.Nutz (cute platformer, birçok kişi bilmez)
24)
Kid Chaos (çok eğlenceli, ama hakkı yenen oyunlardan)
25)
Escape From The Planet Of The Robot Monsters (arcade havası, manyak uzun isim, dadından yinmez)
26)
Hybris (Battle Squadron'un öncülü, müziği de efsane)
27)
Virocop (eğlenceli ve güzel)
28)
Super Frog (artık çok mainstream oldu ama hakkını yememek lazım)
29)
Stardust (Super olanı değil, ilkini daha çok severim, özellikle title müziğini)
30)
K240 (çok beklemiştim zamanında ama sağlamını bir türlü bulamamıştım)
31)
Leonardo (Amiga'da ilk aldığım oyunlardan, şirin hırsız puzzler, müziği kulaklarımda çınladı)
32)
Brian The Lion (cute & nice, 50FPS, tadımlık blitter scale&rotate efektleri)
33)
Elfmania (programlama 100 üzerinden 95 alır,
"AGA gfx on ECS" lakaplı)
34)
Lemmings (fazla söze gerek yok, hala sprite'da kesintiye yol açan badline'sız çözünürlük değişimini çözemedim)
35)
Pors Of Call (az sabahlamadık, unofficial Türkçe çevirisi zaman zaman esprilere yol açardı)
36)
Colonization (müzikleri ve oynanabilirliği güzeldi)
37)
Cannon Fodder (War Never Been So Much Fun!)
38)
PP Hammer (title müziği aklımda)
39)
Speedball 2 (best multiplayer sport game, olağanüstü, hırs yapıyor insan)
40)
Magic Pockets (Betty Boo remix)
Neyse uzar gider böyle, tadında (!) bırakalım.
Hakkını yediğim çok oyun vardır, hatırladıkça eklerim
