Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: 1 2 [3] 4 5 ... 14   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Wii hakkında bir kaç soru  (Okunma Sayısı 143840 defa)
0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
lipton
Üye
**
Mesaj Sayısı: 14


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #30 : Şubat 02, 2014, 13:19:43 ÖS »

bu haliyle deneyeyim mi diyorsun yani özay?
SD kartın ana dizinine linkini verdiğin rar dosyasındaki IOS36-64-v3351.wad dosyasını attım sadece başka bir işlem yapmadım. Sadece orda durması yeterli değil mi?
Logged
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #31 : Şubat 02, 2014, 14:44:25 ÖS »

Benim hatlar karıştı. IOS236 kurmayacaksan ona da gerek yok. Sadece apps'ın içinde priiloader olması yeterli.
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
lipton
Üye
**
Mesaj Sayısı: 14


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #32 : Şubat 02, 2014, 15:11:37 ÖS »

ok deneyecez artık böyle şansımızı

bir de mario kart oynayamıyorum ben yav. hem orjinal cd'den hem de usb'den wfbs olarak açtığımda "Error #001 unauthorized device has been detected" yetkisiz cihaz hatası veriyor. bunun bir çözümü var mıdır? diğer orijinal oyunlarda sorun çıkmıyor.
Logged
lipton
Üye
**
Mesaj Sayısı: 14


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #33 : Şubat 02, 2014, 18:15:05 ÖS »

özay sanırım ben bikaç kere yükledim priiloaderı doğru mu?


* DSC_0057.jpg (557.78 KB, 2560x1440 - Görüntüleme: 1653 kez.)
Logged
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #34 : Şubat 02, 2014, 18:17:34 ÖS »

Hiç önemli değil yüklenmiş işte. Wii'yi açarken reset tuşuna basılı tutup açarsan PriiLoader menüsüne gelirsin.
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
lipton
Üye
**
Mesaj Sayısı: 14


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #35 : Şubat 02, 2014, 18:21:19 ÖS »

son 2 soru

1-Wii'yi deneme amaçlı reset tuşuna basılı tutarak açayım mı priiloaderdan emin olmak için? sakıncası var mı?

2-ForwarderV5.1.dol dosyasını indirdim nasıl kuracağım?
Logged
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #36 : Şubat 05, 2014, 18:42:46 ÖS »

son 2 soru

1-Wii'yi deneme amaçlı reset tuşuna basılı tutarak açayım mı priiloaderdan emin olmak için? sakıncası var mı?

2-ForwarderV5.1.dol dosyasını indirdim nasıl kuracağım?

ForwarderV5.1.dol dosyasını yüklemek için PriiLoader'a girmen gerekiyor zaten.

ForwarderV5.1.dol dosyasını SD kartının ana klasörüne kopyala. SD kartın apps klasöründe usbloader_gx yüklü olduğundan emin ol, çünkü dol dosyası sadece bir kısayol, asıl uygulama yüklü olmazsa işe yaramaz.

Reset tuşunu basılı tutarken power tuşuna bir kere basarak Wii'yi aç, Priiloader ekranı gelecek.

Load/Install File üzerinde A tuşuna bas ve yön tuşlarıyla ForwarderV5.1.dol üzerine gelerek A ile dosyayı yükleme işlemini tamamla, B tuşu ile ana menüye dön.

Settings üzerinde A tuşuna bas ve

Alıntı
Autoboot: Installed File
Return to: Autoboot

olacak şekilde ayarları değiştir. Save settings üzerinde A tuşuna basarak ayarları kaydet ve B tuşu ile ana menüye dön.

Hazır gelmişken System Menu Hacks'e de gir ve şu ayarları yap:

Alıntı
Replace Health Screen with Backmenu: enabled
Block Disc Updates: enabled
Regin Free GC Games: enabled
Regin Free Wii Games: enabled
No System Menu Background Music: enabled (bunu sadece arka plan müziğine gıcık oluyorsan değiştir)
Region Free Channels: enabled
Auto-Press A at Health Screen: enabled
Move Disc Channel: enabled (ilk kanal olan disk kanalını A+B ile taşıyabilmek istiyorsan değiştir)
Block Online Updates: enabled

Save settings üzerinde A tuşuna basarak ayarları kaydet ve B tuşu ile ana menüye dön.

Ana menüden Installed File seçerek direk USB Loader GX'i açabilirsin. Bundan sonra konsolu her açtığında otomatik olarak USB Loader GX açılacak. Wii menüsüne girmek istersen PriiLoader açıp System Menu seçeceksin.

Eski haline döndürmek için

Alıntı
Autoboot: System Menu

şeklinde ayarlaman yeterli.

Bu arada USB Loader GX ile oyundan çıkınca tekrar USB Loader'a dönsün istiyorsan SD:/apps/usbloader_gx/GXGlobal.cfg dosyasında returnTo satırını

Alıntı
returnTo = UNEO

şeklinde değiştirmen gerekebilir.
« Son Düzenleme: Şubat 05, 2014, 18:47:33 ÖS Gönderen: Simon (Özay Turay) » Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
lipton
Üye
**
Mesaj Sayısı: 14


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #37 : Şubat 05, 2014, 19:26:31 ÖS »

çok teşekkür ederim özay emeğine sağlık..
Logged
ozkano
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.514



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #38 : Şubat 06, 2014, 09:39:50 ÖÖ »

wii için usb ntfs disk okuyan gamcube loader var mı ?
Logged

A500,A500+,A600,A1000,A1200,A2000,A3000,A4000,CDTV,CD32,A1,MacMini,R2HV,C64,48K,Ps,Ps2,Ps3
Xbox,Xbox360,Nes,Snes,N64,N64Ique,Gamecube,Wii,PcEngine,PcEngineGT,PcEngineDUO,TurboGrafx,NeoGeoAES
NeogeoCD,NeoGeoMVS,NeoGeoPocket,MegaDrive,SegaCD,MultiMega,Saturn,Dreamcast,Jaguar,Lynx,Cps1
Cps2,System11
imgqtr
Üye
***
Mesaj Sayısı: 207



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #39 : Şubat 06, 2014, 21:19:09 ÖS »

Herkese selam,
Buradan gaza gelip ucuz yollu temiz bir Wii kaptım Cihazda hiçbir şey kurulu değil (HBC, Bootmii, vs). Yazılımı ise 3.3E.
Şimdi ustalardan ricam bu alete ne yapılır, ne edilir, ne yapılmaz , chip vs işine girilir mi aşama aşama tarif edebilirler mi? Hepinize teşekkür ederim.
Logged

"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"
M.Kemal ATATÜRK
commander64
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.440



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #40 : Şubat 06, 2014, 21:57:02 ÖS »

Arkadaşlar affınıza sığınarak, yapmadan duramayacağım
Logged

Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #41 : Şubat 07, 2014, 11:06:01 ÖÖ »

Herkese selam,
Buradan gaza gelip ucuz yollu temiz bir Wii kaptım Cihazda hiçbir şey kurulu değil (HBC, Bootmii, vs). Yazılımı ise 3.3E.
Şimdi ustalardan ricam bu alete ne yapılır, ne edilir, ne yapılmaz , chip vs işine girilir mi aşama aşama tarif edebilirler mi? Hepinize teşekkür ederim.


Öncelikle hayırlı olsun. Kesinlikle pişman olmayacağın bir cihaz. Ben aldığımda Balance Board ile birlikte yaklaşık 1000 TL gibi bir para verdim ama ben bile pişman değilim. Kahkaha

Cihaz hiç kırılmadığı için öncelikle internet ayarlarını yapıp şu anda uzun süredir son versiyon olan 4.3E'ye güncellemelisin. Güncellemende hiçbir sakınca yok aksine gerekli çünkü diğer versiyonları kırmak için bulunduğun versiyona göre bazı özel orjinal oyunlar gerekiyor.

http://wiibrew.org/wiki/Homebrew_Channel#Pick_an_exploit adresine bakarsan gerçekten exploit adları çok eğlenceli.

4.1 ve 4.2'de bannerbomb yöntemiyle (ben bunu kullanmıştım) 4.3'de LetterBomb yöntemiyle (ki sen bunu kullanacaksın) oyunsuz kırmak mümkün. Daha eski versiyonlar oyunsuz kırılamıyor.

Gelelim LetterBomb yöntemiyle HBC kurmaya:

http://please.hackmii.com adresine gidiyorsun (süper bir isim bulmuşlar) ve sistem menü versiyonunu seçip Wii'nin MAC adresini (internet ayarlarını yaptığın ekranda Console Information bölümünden öğrenebilirsin) kutucuklara giriyosun. Bundle the HackMii Installer for me! seçili olmasın (daha yenisini kullanacağız), reCAPTCHA'yı da girip kırmızı kabloyu kesiyorsun. BUUUUUM. Kahkaha

Şaka şaka, LetterBomb.zip isimli bir dosya iniyor olması lazım. Bu dosyadaki private klasörünü Fat32 formatlı bir hafıza kartına kopyala.

Bu konunun başlarındaki http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=7252.msg70271#msg70271 mesajından WiiInstall.zip ve WiiBoot.zip indir. WiiInstall.zip dosyaının içeriğini de SD kartına kopyala. SD karttaki apps\hackmii_installer_v1.2\boot.elf dosyasını ana klasöre de kopyala.

Wii'ye tak ve sistem menüsünden message board bölümüne geç (zarf simgesi). Bulunduğun günden bir gün geriye gittiğinde kırmızı bir zarf içinde bomba çıkacak. Tıkladığında HBC ve BootMii için kurulum programı başlayacak. HBC ve BootMii kurulumu yap. BootMii'yi boot2 olarak kurabiliyorsan sen de şanslılardansın. Kuramasan da önemli değil IOS olarak kurabilirsin. Bu durumda açılışta otomatik açılmaz ve tam koruma sağlamaz ama nand yedeği almanı sağlar ki elinde bu yedek olursa profesyonel yardımla JTAG ile NAND'a yazarak ölü wii diriltilebilir, aksi halde hiç şansın olmaz. BootMii'yi açmak için HBC içinde bir tuş mevcut.

Kurulum bitince yeniden başlat, sistem menüsüne HBC gelmesi lazım.

Tebrikler, Wii'yi homebrew çalıştırabilecek hale getirdin. Hemen BootMii'ye geç, yedek al ve SD kartın içeriğini zipleyerek bilgisayarına ve bulut depolama sunucuna yedekle.

Bu aşamadan sonra bu konunun başındaki mini tutorial'ın ikinci alıntısındaki IOS236 kurulumundan devam edebilirsin.
« Son Düzenleme: Şubat 12, 2014, 23:20:31 ÖS Gönderen: Simon (Özay Turay) » Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
imgqtr
Üye
***
Mesaj Sayısı: 207



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #42 : Şubat 07, 2014, 23:58:52 ÖS »

Çok teşekkür ederim. Bu iyi bir başlangıç yönergesi oldu
Logged

"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"
M.Kemal ATATÜRK
imgqtr
Üye
***
Mesaj Sayısı: 207



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #43 : Şubat 12, 2014, 23:00:22 ÖS »

Selam Özay hocam,
Yönergeleri uygulamak için bugün Kingston 4 gb sdhc class 4 bir kart aldım. Letterbomb.zip ve WiiInstall.zip dosyalarının içeriğini karta kopyaladım. Wii'de mesajlar bölümünde kırmızı mesajı seçiyorum. Ekrana şöyle bir hata geliyor:



Sorun ne olabilir? Ben letterbomb dosyasını 10.2.2014 günü oluşturmuştum. Teknik olarak bugün deniyor olmam sorun yaratır mı bir an aklıma geldi. Cevapların için teşekkür ederim.
« Son Düzenleme: Şubat 12, 2014, 23:06:14 ÖS Gönderen: YurdaerDönmez » Logged

"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"
M.Kemal ATATÜRK
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #44 : Şubat 12, 2014, 23:23:41 ÖS »

Benim hatam. Tutorial'da yazmışım ama sana başlangıç aşamalarını tarif ettiğim mesajda yazmayı unutmuşum, yukarıda da düzelttim.

SD karttaki apps\hackmii_installer_v1.2\boot.elf dosyasını ana klasöre de kopyala.

Kırmızı zarfı bulduğuna göre orada sorun yok, mesaja göre SD kartı da bulmuş, aslında mesaj ipucu veriyor SD kartın ana klasöründe boot.elf veya boot.dol dosyası bulunamadı diyor.

Bu şekilde tekrar denersen HBC installer çalışması lazım.

Edit: TV Kartıyla kurulum fikri süpermiş.
« Son Düzenleme: Şubat 12, 2014, 23:35:10 ÖS Gönderen: Simon (Özay Turay) » Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
Sayfa: 1 2 [3] 4 5 ... 14   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: