"swicthres 1" ayarı sayesinde MAME oyunu orijinal çözünürlüğünde açmaya çalışır. Eğer oyunun çözünürlüğü ArcadeVGA ile yüklenen modlardan birinde yoksa oyun açılmaz.
Benzer şekilde, eğer arcade oyun nispeten "yenice" yani 90'ların sonları, 2000'ler gibi tarihlerde üretilmişse 15Khz'lik sinyal değil 24 hatta 31 Khz'lik video modlarında çalışıyor olabilir...
Ama senin denediğin SF III Capcom CPS III arcade sisteminin bir oyunu. Nispeten yeni (1999) olsa da hala 384×224 çözünürlükte. Normalde göstermesi lazım.
Bence MAME ayarlarını "aynen" Ultimarc'ın önerdiği ayarlara alıp tekrar dene... RTFM yani
