|
cengizermis
|
 |
« : Kasım 14, 2014, 00:55:09 ÖÖ » |
|
|
|
|
|
« Son Düzenleme: Aralık 22, 2015, 21:43:25 ÖS Gönderen: cengizermis »
|
Logged
|
|
|
|
|
wolfiem
|
 |
« Yanıtla #1 : Kasım 14, 2014, 02:20:15 ÖÖ » |
|
Odanızı çok güzel düzenlemişsiniz elinize sağlık  Ben de çalışma odamı bir toparlayabilsem keşke... Daha önce Amstrad ile ilgili videonuza Youtube üzerinden yorum yazmıştım. Hala 3" disketiniz yoksa, adresinizi PM atarsanız size oyun yüklü bir disket kopyalayıp hediye olarak gönderebilirim.
|
|
|
|
|
Logged
|
Commodore & Amiga & Amstrad & Retro Macintosh Fan k2.bbs.tr - Çok yakında!
|
|
|
|
Sensation
|
 |
« Yanıtla #2 : Kasım 14, 2014, 03:26:22 ÖÖ » |
|
Gerçekten muazzam bir oda bende yapıcam Cengiz yardım et 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
asit
|
 |
« Yanıtla #3 : Kasım 14, 2014, 05:44:53 ÖÖ » |
|
Elinize sağlık severek takip ediyorum kendime bir oda bulamadım gitti
|
|
|
|
|
Logged
|
Amiga 500 C64 Ps1 Ps2 Atari 2600 Sega mega drıve 2 Xbox 1 Xbox 360 Nintendo wii
|
|
|
|
Wolf-EyE
|
 |
« Yanıtla #4 : Kasım 14, 2014, 09:00:19 ÖÖ » |
|
10 numara odan varmış Cengiz hocam.. o videoların neden bu kaliteli bilgiler içerdiği çok daha iyi anlaşılıyor  yerim olsa bende ps1, sega konsollarından birini almak istiyorum ama malesef.. Bİşey gözüme çarptı, solda duvara dayalı sarı bir cihaz var, üstü tutmak için kulp şeklinde.. ingilizce eğitim seti mi o ?
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Wolf-EyE
|
 |
« Yanıtla #5 : Kasım 14, 2014, 09:09:49 ÖÖ » |
|
Tamam şimdi youtube kanalında gördüm, haklıymışım ingilizce eğitim seti  bende bunun turuncu olanı vardı. geçenlerde aradım taradım bulamadım, bizimkiler ya atmışlar ya birine vermişler herhalde.. turuncu olan vardı bende
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Retroman
|
 |
« Yanıtla #6 : Kasım 14, 2014, 10:05:37 ÖÖ » |
|
Ah o atari yok mu o atari  Cengiz video da birkez daha gördüm ki sen o kutuyu gördükçe şevk almak yerine ızdırap çekiyorsun.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
atlantis
|
 |
« Yanıtla #7 : Kasım 14, 2014, 11:12:09 ÖÖ » |
|
Cengiz, baya değişmiş odan. Bebek görmeye gelince canlı canlı görürüz artık 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
izmirmaster
|
 |
« Yanıtla #8 : Kasım 14, 2014, 11:16:57 ÖÖ » |
|
Daha bu tadımlık TOP SECRET oda var cengizde Odamın güncel halini uzun zamandır çekmek istiyordum ama malum sebeplerden dolayı çekemiyordum. Bir leğen bebek çamaşırı ütüledikten sonra konu açabildim hele  Buyrun.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
atlantis
|
 |
« Yanıtla #9 : Kasım 14, 2014, 11:21:03 ÖÖ » |
|
Orayı görmedim açıkçası. Dahası varsa demek ki özel kişiler görüyor sadece 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
yavuzg
|
 |
« Yanıtla #10 : Kasım 14, 2014, 11:40:38 ÖÖ » |
|
cengiz odan muhteşem olmuş! duvarlarda kitaplık ve raflar için de potensiyel daha çok yer var gibi. daha retro kaldırır o oda  beyler, duvarlara çalışın!  Mesela kabin üstünde kalan duvar, özellikle masaların üzerinde kalan duvarlar  Buralara duvara monte edilen raflar/kitaplıklar koyarak odanın yüzölçümünü daraltmadan daha çok retro için yer açılabilir 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Retroman
|
 |
« Yanıtla #11 : Kasım 14, 2014, 11:55:12 ÖÖ » |
|
beyler, duvarlara çalışın!  Buralara duvara monte edilen raflar/kitaplıklar koyarak odanın yüzölçümünü daraltmadan daha çok retro için yer açılabilir  +1000.000 yavuz abiye katılıyorum 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
cengizermis
|
 |
« Yanıtla #12 : Kasım 14, 2014, 12:27:40 ÖS » |
|
Odanızı çok güzel düzenlemişsiniz elinize sağlık  Ben de çalışma odamı bir toparlayabilsem keşke... Daha önce Amstrad ile ilgili videonuza Youtube üzerinden yorum yazmıştım. Hala 3" disketiniz yoksa, adresinizi PM atarsanız size oyun yüklü bir disket kopyalayıp hediye olarak gönderebilirim. Teşekkürler:) Malesef hala arıyorum. Boş disketi kaydetme yöntemi bulsam sizinle iletişime geçecektim. Valla kaydedip yollayabılırsenız super olur. iletişime geçelim.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
cengizermis
|
 |
« Yanıtla #13 : Kasım 14, 2014, 12:28:21 ÖS » |
|
Gerçekten muazzam bir oda bende yapıcam Cengiz yardım et  Çok sağol, aynı şehirde olsak seve seve yardım ederdim.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
cengizermis
|
 |
« Yanıtla #14 : Kasım 14, 2014, 12:29:23 ÖS » |
|
Elinize sağlık severek takip ediyorum kendime bir oda bulamadım gitti
Valla eşimin anlayışı ve konuya çok uzak olmamasından. yoksa orası çoktan misafir odası olmuştu.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|