tazy, hiç tecrübe ettiğim bir şey değil bu kullandığınız kart. ispanyolca da bilmiyorum

video'da yazanları pek anlamadım...
ancak anladığım kadarını özetliyeyim:
1) Bu kart sayesinde PC'nin VGA çıkışı bir arcade monitöre veriliyor. Yanlız ya ATI ekran kartı için özel sürücüleri kullanacaksınız ya da Soft15Khz.
2) Bu kart bi şekilde arcade kontrolleri PC'nin seri portuna iletiyor. Bu sinyalleri yakalayabilmek için psxpad (

) diye bi yazılım kullanmanız gerekiyormuş.
Bu kart ile ilgili bir tecrübem maalesef yok, hiç kullanmadım. Bu kartı kullanan başka arkadaşlar varsa ya da daha iyisi bu kartı kimden aldıysanız belki onlar daha yardımcı olabilecek yorumlar yazabilirler...