|
wolfiem
|
 |
« Yanıtla #15 : Ocak 08, 2015, 13:13:38 ÖS » |
|
Prism2v2 WPA destekliyor ancak onun için karta firmware atılarak WPA desteğinin yüklenmiş olması gerekiyor. Aksi takdirde Prism2v2 driver kullanılamıyor. Bu arada her kart WPA firmware atılmaya uygun değil. Soket kısmı beyaz olan kartlar (orinoco gold gibi) hardware crypto desteğine sahip olduğu için onlar destekliyor diye hatırlıyorum. Dolayısı ile WPA destekleyen kart bulma ve karta firmware atma işi biraz alengirli  Deneme yaparken WEP veya şifresiz ağ kullanmanı tavsiye ederim. Böylece kartın çalıştığından emin olabilirsin.
|
|
|
|
|
Logged
|
Commodore & Amiga & Amstrad & Retro Macintosh Fan k2.bbs.tr - Çok yakında!
|
|
|
|
AmigaMania
|
 |
« Yanıtla #16 : Ocak 08, 2015, 13:39:52 ÖS » |
|
Prism2v2 WPA destekliyor ancak onun için karta firmware atılarak WPA desteğinin yüklenmiş olması gerekiyor. Aksi takdirde Prism2v2 driver kullanılamıyor. Bu arada her kart WPA firmware atılmaya uygun değil. Soket kısmı beyaz olan kartlar (orinoco gold gibi) hardware crypto desteğine sahip olduğu için onlar destekliyor diye hatırlıyorum. Dolayısı ile WPA destekleyen kart bulma ve karta firmware atma işi biraz alengirli  Deneme yaparken WEP veya şifresiz ağ kullanmanı tavsiye ederim. Böylece kartın çalıştığından emin olabilirsin. Kartın soket kısmı beyaz 
|
|
|
|
|
Logged
|
C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG C= Commodore A1200/060 
|
|
|
|
wolfiem
|
 |
« Yanıtla #17 : Ocak 08, 2015, 14:04:38 ÖS » |
|
Kartın soket kısmı beyaz  Süper Alttaki dökümanı takip ederek WEP ile denemeni öneririm. Kartta bir sorun yoksa mutlaka bağlantı kurabilmen lazım. http://eab.abime.net/showthread.php?t=52235
|
|
|
|
|
Logged
|
Commodore & Amiga & Amstrad & Retro Macintosh Fan k2.bbs.tr - Çok yakında!
|
|
|
|
AmigaMania
|
 |
« Yanıtla #18 : Ocak 08, 2015, 15:08:58 ÖS » |
|
Çok teşekkürler deneyeceğim akşam, haberdar ederim durumu
|
|
|
|
|
Logged
|
C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG C= Commodore A1200/060 
|
|
|
|
AmigaMania
|
 |
« Yanıtla #19 : Ocak 08, 2015, 15:34:15 ÖS » |
|
Bu arada şurada ifade edilen, "• SSID is the name of your Network, mine is BeBox KEY is the 10 digit network key that you use to connect, I did not enter any dashes or spaces in the key. **Some people have reported problems with Alphanumeric keys, so you may need to change your key to Numeric only however my key is Alphanumeric** • Your network security must be WEP, WPA is not support by the Prism2 driver." Benim WEP şifremle ilgili özel birşey yapmam gerekiyor mu?
|
|
|
|
|
Logged
|
C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG C= Commodore A1200/060 
|
|
|
|
wolfiem
|
 |
« Yanıtla #20 : Ocak 08, 2015, 15:58:12 ÖS » |
|
WEP key içinde boşluk, tire vs. kullanma demiş. şifre olarak 0101010101 kullan bence garanti olsun 
|
|
|
|
|
Logged
|
Commodore & Amiga & Amstrad & Retro Macintosh Fan k2.bbs.tr - Çok yakında!
|
|
|
|
wizofwor
|
 |
« Yanıtla #21 : Ocak 08, 2015, 16:14:14 ÖS » |
|
Ufak bir hatırlatma. Bağlantıyı bir kez WEP kullanarak çalıştırdıktan sonra, firmware güncelleyerek WPA'ya geçmeye bakın. Eğer olmuyorsa, modemden whitelist yöntemiyle bilinen MAC adresleri haricinde bağlantıyı engelleyin. WPA2 şifreleri bile çok kolay kırılıyor. WEP şifrelerini kırmaksa çocuk oyuncağı gibi bir şey.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
wolfiem
|
 |
« Yanıtla #22 : Ocak 08, 2015, 16:22:12 ÖS » |
|
Onu söylemeyi unutmuşum, hatırlattığın iyi oldu Bu iş için ayırdığım Access Point üzerinde MAC filtering ile sadece Amiga'da kullandığım kartların MAC id'lerini koydum. @AmigaMania bağlantı problemini çözünce WEP kullanmaya devam edersen sen de benzer bir yol izleyebilirsin.
|
|
|
|
|
Logged
|
Commodore & Amiga & Amstrad & Retro Macintosh Fan k2.bbs.tr - Çok yakında!
|
|
|
|
AmigaMania
|
 |
« Yanıtla #23 : Ocak 08, 2015, 18:25:42 ÖS » |
|
Onu söylemeyi unutmuşum, hatırlattığın iyi oldu Bu iş için ayırdığım Access Point üzerinde MAC filtering ile sadece Amiga'da kullandığım kartların MAC id'lerini koydum. @AmigaMania bağlantı problemini çözünce WEP kullanmaya devam edersen sen de benzer bir yol izleyebilirsin. An itibariyle paylaştığın linkteki yönergeleri izleyerek C:SetPrism2Defaults SSID Amiga KEY abitix38 olarak girdim ve sonuç şundan ibaret:
|
|
|
|
Logged
|
C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG C= Commodore A1200/060 
|
|
|
|
AmigaMania
|
 |
« Yanıtla #24 : Ocak 08, 2015, 19:13:07 ÖS » |
|
Ufak bir hatırlatma. Bağlantıyı bir kez WEP kullanarak çalıştırdıktan sonra, firmware güncelleyerek WPA'ya geçmeye bakın. Eğer olmuyorsa, modemden whitelist yöntemiyle bilinen MAC adresleri haricinde bağlantıyı engelleyin. WPA2 şifreleri bile çok kolay kırılıyor. WEP şifrelerini kırmaksa çocuk oyuncağı gibi bir şey.
Teşekkürler üstad
|
|
|
|
|
Logged
|
C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG C= Commodore A1200/060 
|
|
|
|
wolfiem
|
 |
« Yanıtla #25 : Ocak 08, 2015, 20:19:14 ÖS » |
|
Çalışmaması çok enteresan. Kullandığın arşivlerde mi problem var acaba? Ekte benim kullandıklarım var. Onlarla da dene istersen. http://www.filedropper.com/amigainternet
|
|
|
|
|
Logged
|
Commodore & Amiga & Amstrad & Retro Macintosh Fan k2.bbs.tr - Çok yakında!
|
|
|
|
AmigaMania
|
 |
« Yanıtla #26 : Ocak 08, 2015, 20:23:39 ÖS » |
|
Temiz bir ClassicWB kurulumu yapayım hemen değil mi?
|
|
|
|
|
Logged
|
C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG C= Commodore A1200/060 
|
|
|
|
AmigaMania
|
 |
« Yanıtla #27 : Ocak 08, 2015, 20:34:04 ÖS » |
|
Temiz OS kurulumu yapmadan önce SetPrism2 komutunu bir daha işledim SS'ye senin gönderdiğin dosyalarla da az önce paylaştığı screenshottaki hatayı aldım.
|
|
|
|
|
Logged
|
C= Commodore Amiga 4000D/060 RTG C= Commodore A1200/060 
|
|
|
|
wolfiem
|
 |
« Yanıtla #28 : Ocak 08, 2015, 20:41:13 ÖS » |
|
Parametreleri kontrol edip tekrar dene istersen... Aldığın hatayla ilgili şöyle bir yorum var:
That error is because your still trying to use the old prisma command. You need to remove it from startup.
If you really want to use the old prism2.device (WEP only), an error from SetPrism2Defaults usually means it was given the wrong parameters.
Gönderdiğim dosyadaki prism2.device dosyasını Devs: altına kopyalamıştın değil mi?
|
|
|
|
|
Logged
|
Commodore & Amiga & Amstrad & Retro Macintosh Fan k2.bbs.tr - Çok yakında!
|
|
|
|
wolfiem
|
 |
« Yanıtla #29 : Ocak 08, 2015, 20:43:03 ÖS » |
|
Eğer parametreler doğruysa (ki öyle gibi) prism2v2'ye ait prism2.device kullanımda gibi gözüküyor.
|
|
|
|
|
Logged
|
Commodore & Amiga & Amstrad & Retro Macintosh Fan k2.bbs.tr - Çok yakında!
|
|
|
|