commodore.gen.tr

Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları => Oyun Konsolları => Konuyu başlatan: merlininkazani üzerinde Mart 09, 2015, 10:10:50 ÖÖ



Konu Başlığı: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: merlininkazani üzerinde Mart 09, 2015, 10:10:50 ÖÖ
Selamlar,

MWC için Barselona'ya gittim geçen hafta. E tabi "bit pazarı varsa dolaşmamak olmaz" dedim. :) İyiki de gitmişim. Fiyatlar çok ucuz olmasa da 8-10 parça çeşit bulabildim. İçlerinde en rare olanı Tomy idi. Fırsatı olup da gidecek dostlar için birkaç bilgiyi aşağıda paylaşıyorum.

- Metro ile gidebilirsiniz. Glories durağında ineceksiniz. Plaça Catalunya'dan taksi ile 6 Euro falan tutuyor.

- İspanyolca "Encant Vels" olarak geçiyor. (Yazıldığı gibi okuyabilirsiniz.)

- Metrodan indikten sonra 500m kadar yürüyeceksiniz. Kurşun şeklinde olan binaya çok yakın. Tepesi aynalı pazar yeri.

- Pazar sadece cuma ve cumartesi günleri kuruluyor.

- Fiyatlar konusunda mutlaka yarıya kadar pazarlık yapılmalı. Vermiyorsa bırakın. 10 dakika sonra geçtiğinizde yeni teklif gelecektir. :) Fiyatı beğenmezseniz, 10 dakika sonra bir daha geçin.

- Sabah erken saatlerde gitmekte fayda var. 10'dan sonra çok kalabalık oluyor.

- Elektronik satanlar bir yerde toparlanmadığı için her satıcıyı tek tek kontrol edin. Ben kumaş satan bir adamdan 15 Euro'dan 3 adet GBC aldım.

- Yanınızda sırt çantanız olsun. Ben almadım, hepsini poşetlerde taşıdım ama ellerim parçalandı.

- Dönüşte taksi falan bulmak için yolun karşısına falan geçmeyin. 45 dakika bekledim. Pazara taksi ile gelenlerden birinin aracına binin.

- Yanınızda ne kadar çok bozuk para olursa o kadar çok pazarlık yapabiliyorsunuz. Cebinizde deste deste euro çıkarsa adamlar indirim için iki parmak arası yapabiliyor.

Bunu aldım:

https://igcdn-photos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t51.2885-15/10995071_1378697392451160_1199254181_n.jpg


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: cengizermis üzerinde Mart 09, 2015, 10:56:16 ÖÖ
2 kez interrail yaptım ve 30 civarı avrupa şehri/kasabası gezdim. Bit pazarlarına da denk geldim ama interrail işte; ne kadar hesaplı olursan o kadar hafif ve çok gezebiliyorsun. Bit pazarları dışında thrift shop kafasındaki mekanlaraa da denk geldim ama sadece 4-5 n64/ps1/2 oyunu aldım taşıması sıkıntı değil diye. Onlar bile sırt çantasını tıkıştırırken sorun oldu her seferinde.
Avrupanın neresi olursa olsun(orta ve batı da) bit pazarları çok süper ve sırf bit pazarı gezmek için geri gitmek istiyorsun seyahat sonunda.
son söz:
kurum ağından resim görüntülenemiyor ne aldın :)


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Mart 09, 2015, 11:16:55 ÖÖ
Akşama kadar bekleyemedin değil mi? :D

Moto Cross almış. Üzerinde Power, Speed Control, Timer, Jump falan var. Bir de mekanik counter'dan yapılma Score. ;)


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: merlininkazani üzerinde Mart 09, 2015, 11:19:08 ÖÖ
Akşama kadar bekleyemedin değil mi? :D

Moto Cross almış. Üzerinde Power, Speed Control, Timer, Jump falan var. Bir de mekanik counter'dan yapılma Score. ;)

Yok ya. Beklenir mi böyle birşeyi söylemek için? :D Aslında utanmadan diğer aldıklarımı da açıklayabilirim :p


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: cengizermis üzerinde Mart 09, 2015, 11:21:14 ÖÖ
Beklenemez!
Tomy digital daredevilin diğer adı değil mi o :) bende de var ama bozuk yaw. ve aşırı çılgın mekanik bişey. ama bozuk bozuk durması kahrediyor beni. ondan bi dekor bişey yapmam lazım.


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: cengizermis üzerinde Mart 09, 2015, 11:21:39 ÖÖ
açıkla açıkla açıklağğaağğaa


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Mart 09, 2015, 11:22:06 ÖÖ
Utanma açıkla. :)


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: blackturk üzerinde Mart 09, 2015, 11:34:37 ÖÖ
    Arkadaş sanki , mecidiyeköydeki bir yeri tarif ediyor.metrobüse bin , zincirli kuyuda in sonra metroya doğru yürü metrodan çık.Maya center binasını arkana al.ford oto koç gördükten sonra sokağa gir .aşağıdaki profilio alışveriş merkezini geç .Aşağıda dere var.Ha tam o köprünün kenarında işte. :) :) :) . Böyle bir yok .Kimse aramasın sonra. Az önce uydurdum.

     Neyse arkadaş sende evliya celebi gibi bit pazar gezgini olmuşsun.Haberlere çıkma sonra  belediye kamyonları evin kapısında çöp döküyor.Sonra commodore.gen.tr adı çıkar.Bunlar çöp topluyorlar hepside Commodore gen tr takılıyor.


 
 


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: merlininkazani üzerinde Mart 09, 2015, 11:37:37 ÖÖ
    Arkadaş sanki , mecidiyeköydeki bir yeri tarif ediyor.metrobüse bin , zincirli kuyuda in sonra metroya doğru yürü metrodan çık.Maya center binasını arkana al.ford oto koç gördükten sonra sokağa gir .aşağıdaki profilio alışveriş merkezini geç .Aşağıda dere var.Ha tam o köprünün kenarında işte. :) :) :) . Böyle bir yok .Kimse aramasın sonra. Az önce uydurdum.

     Neyse arkadaş sende evliya celebi gibi bit pazar gezgini olmuşsun.Haberlere çıkma sonra  belediye kamyonları evin kapısında çöp döküyor.Sonra commodore.gen.tr adı çıkar.Bunlar çöp topluyorlar hepside Commodore gen tr takılıyor.

Benim ofisi göreceksin o zaman :) Yer gök konsol ve figürler ile dolu.


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: cengizermis üzerinde Mart 09, 2015, 11:44:02 ÖÖ
görek!
Benim ofisi göreceksin o zaman :) Yer gök konsol ve figürler ile dolu.


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: merlininkazani üzerinde Mart 09, 2015, 11:51:52 ÖÖ
Buyrun...

http://i.imgur.com/m85FeNT.jpg (http://i.imgur.com/m85FeNT.jpg)


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: cengizermis üzerinde Mart 09, 2015, 11:53:52 ÖÖ
 :'( akşama bakacaz artık


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Mart 09, 2015, 11:59:46 ÖÖ
http'den zip indirebiliyor musun?


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: cengizermis üzerinde Mart 09, 2015, 12:02:18 ÖS
indirip bu siteye eklenirse goruyorum. Img serverlar engelli galiba.


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Mart 09, 2015, 12:03:06 ÖS
http://files.e-turay.com/misc/m85FeNT.zip (http://files.e-turay.com/misc/m85FeNT.zip)


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: blackturk üzerinde Mart 09, 2015, 12:06:21 ÖS
    Arkadaş sanki , mecidiyeköydeki bir yeri tarif ediyor.metrobüse bin , zincirli kuyuda in sonra metroya doğru yürü metrodan çık.Maya center binasını arkana al.ford oto koç gördükten sonra sokağa gir .aşağıdaki profilio alışveriş merkezini geç .Aşağıda dere var.Ha tam o köprünün kenarında işte. :) :) :) . Böyle bir yok .Kimse aramasın sonra. Az önce uydurdum.

     Neyse arkadaş sende evliya celebi gibi bit pazar gezgini olmuşsun.Haberlere çıkma sonra  belediye kamyonları evin kapısında çöp döküyor.Sonra commodore.gen.tr adı çıkar.Bunlar çöp topluyorlar hepside Commodore gen tr takılıyor.

Benim ofisi göreceksin o zaman :) Yer gök konsol ve figürler ile dolu.

      Olay olay , Çöp evden sonra çöp ofisler çıktı.uluslar arası çalışan şebeke takma adı "merlinin kazanı" ile commodore gen tr web sitesinde üyeliği tespit edildi.Konuyla ilgili site yöneticileri sorgulanmak üzere gayrettepeye götürüldü.Site sakinleri hakkında araştırma yapılıyor.Yurt dışından kaçak çöplerle girişler yapıldığı bunların el altından  commodore gen tr üyelerine satıldığı düşünülmektedir.Site sakinlerinden blackturk  ben sadeceprogram yazıyorum hiç bişeyden haberim yok dedi. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

  Tam makarlık işler güçler.Adamın kafası yarım çalışır.Ama 3 , 5 daire satar triliyonları vuru.Bizde böye antin kuntin işlerle uğraşırız. ha ha haaa ;D ;D ;D ;D




Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: merlininkazani üzerinde Mart 09, 2015, 12:18:37 ÖS
http://files.e-turay.com/misc/m85FeNT.zip (http://files.e-turay.com/misc/m85FeNT.zip)

Sağolasın. :)


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: merlininkazani üzerinde Mart 09, 2015, 12:19:56 ÖS
    Arkadaş sanki , mecidiyeköydeki bir yeri tarif ediyor.metrobüse bin , zincirli kuyuda in sonra metroya doğru yürü metrodan çık.Maya center binasını arkana al.ford oto koç gördükten sonra sokağa gir .aşağıdaki profilio alışveriş merkezini geç .Aşağıda dere var.Ha tam o köprünün kenarında işte. :) :) :) . Böyle bir yok .Kimse aramasın sonra. Az önce uydurdum.

     Neyse arkadaş sende evliya celebi gibi bit pazar gezgini olmuşsun.Haberlere çıkma sonra  belediye kamyonları evin kapısında çöp döküyor.Sonra commodore.gen.tr adı çıkar.Bunlar çöp topluyorlar hepside Commodore gen tr takılıyor.

Benim ofisi göreceksin o zaman :) Yer gök konsol ve figürler ile dolu.

Yurt dışından kaçak çöplerle girişler yapıldığı bunların el altından  commodore gen tr üyelerine satıldığı düşünülmektedir.

Valla aldıklarımın hiçbirini satmadım. Hiç düşünmüyorum da :D


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: cengizermis üzerinde Mart 09, 2015, 12:36:15 ÖS
ds lite ve cops chase bence en güzel parçalar. Pong cihazında aynısı vardı bi taksada kullanmıştım.


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: cengizermis üzerinde Mart 09, 2015, 12:42:30 ÖS
@özay tesekkurler ayrica


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: leviathank üzerinde Mart 09, 2015, 14:28:27 ÖS
Retro bilgisayar adına bir şey yok muydu yoksa boyut sebebiyle almadınız mı?


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: merlininkazani üzerinde Mart 09, 2015, 14:51:20 ÖS
Retro bilgisayar adına bir şey yok muydu yoksa boyut sebebiyle almadınız mı?

Retro bilgisayar yoktu. Gerçi ben sadece konsol toparlıyorum. Olsa da gerek yoktu. :)


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: june8efe üzerinde Mart 10, 2015, 00:17:49 ÖÖ
Akşama kadar bekleyemedin değil mi? :D

Moto Cross almış. Üzerinde Power, Speed Control, Timer, Jump falan var. Bir de mekanik counter'dan yapılma Score. ;)

90'ların başında kardeşimle bayram paramızı birleşirip tomy knights mission'dan almıştık. mağazada neredeyse tüm tomy pocket arcade'ler mevcuttu ve tümünü her gittikçe oynardık. acayip gürültülü bir aletti akşam oynarken gürültü seviyesinde sesi çıktığından "kapatın şunu" diye uyarılırdık :)
bit'te aradığım cihazlardan biriydi.
(http://www.handheldmuseum.com/Tomy/Tomy-KnightsMission.jpg)


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: emrepehlivn üzerinde Temmuz 19, 2015, 02:23:38 ÖÖ
http://files.e-turay.com/misc/m85FeNT.zip (http://files.e-turay.com/misc/m85FeNT.zip)
Simon hocam sagdan kırmızı konsolun yanındaki anahtarlık tarzında olanın ısmı nedir ?


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Temmuz 19, 2015, 09:31:06 ÖÖ
Onu merlininkazanı'na sormak lazım. :)


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: emrepehlivn üzerinde Temmuz 19, 2015, 11:54:52 ÖÖ
http://files.e-turay.com/misc/m85FeNT.zip (http://files.e-turay.com/misc/m85FeNT.zip)

Sağolasın. :)
http://files.e-turay.com/misc/m85FeNT.zip (http://files.e-turay.com/misc/m85FeNT.zip)
Simon hocam sagdan kırmızı konsolun yanındaki anahtarlık tarzında olanın ısmı nedir ?
sayın merlin kazanı ne diyorsun bu duruma :D nedir o kırmızı konsolun ordaki anahtarlık tarzındaki konsol ? en azından bir isim :)


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: barone üzerinde Temmuz 19, 2015, 18:24:08 ÖS
Şunun (http://www.amazon.com/MGA-Keychain-Game-Super-Breakout/dp/B009UU4QII) Hint versiyonuymuş.

http://geb.ebay.in/g/ImportHubViewItem?itemid=270858837208&HIRO-COMPANY-KEYCHAIN-GAME-BREAKOUT-1997-COLLECTIBLE-NIB-ORIENTAL-RARE (http://geb.ebay.in/g/ImportHubViewItem?itemid=270858837208&HIRO-COMPANY-KEYCHAIN-GAME-BREAKOUT-1997-COLLECTIBLE-NIB-ORIENTAL-RARE)


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: redfett üzerinde Temmuz 19, 2015, 23:53:48 ÖS
:) dünya şey almışsın. süper!


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: F_P_G_A üzerinde Ağustos 03, 2015, 02:19:46 ÖÖ
(http://i.imgur.com/a2g2UrJ.jpg)

Yaklaşık on gündür İsviçre, Almanya, Fransa, Belçika'daki çeşitli antika ve bit pazarlarına başka şeyler (vintage mobilya, vintage ev aletleri, vintage teknik ekipman) için uğruyorum. Gözüme takılan şeylerin fotoğraflarını da çekiyorum. Amerika, Avusturya, İngiltere, Macaristan, Hollanda gibi başka ülkelerde de benzer pazarlara çok gittim ama bizim Feriköy dışında daha hiç retro bilgisayara rastlamadım.


Neler oluyor diye merak eden arkadaşlar bu yıla ait düzenlenmemiş olsa da albüm haline buradan göz atabilirler. Yolculuğum sürüyor, yeni fotoğraflar geldikçe ekleyeceğim.

http://imgur.com/a/SPPF7 (http://imgur.com/a/SPPF7)


Retro computing/gaming ile ilgisi olmayan ama ilginç gelen şeyleri ayrıca bir albüme yükleyeceğim.


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: merlininkazani üzerinde Ağustos 03, 2015, 09:22:37 ÖÖ
http://files.e-turay.com/misc/m85FeNT.zip (http://files.e-turay.com/misc/m85FeNT.zip)

Sağolasın. :)
http://files.e-turay.com/misc/m85FeNT.zip (http://files.e-turay.com/misc/m85FeNT.zip)
Simon hocam sagdan kırmızı konsolun yanındaki anahtarlık tarzında olanın ısmı nedir ?
sayın merlin kazanı ne diyorsun bu duruma :D nedir o kırmızı konsolun ordaki anahtarlık tarzındaki konsol ? en azından bir isim :)

Heru abi.


Konu Başlığı: Ynt: Barselona bit pazarı :)
Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Ağustos 03, 2015, 09:26:29 ÖÖ
Bit pazarları da kurumuş artık :)