|
Konu Başlığı: WinUAE PPC Emulasyonu ile AmigaOS 4.1 RTG ekran ayarları için yardım talebi Gönderen: Mathman üzerinde Haziran 10, 2015, 00:08:40 ÖÖ Merhaba arkadaşlar,
Amigakit sitesinden Amiga OS 4.1 for Classic Final Edition satın aldım. http://eab.abime.net/showthread.php?t=74776 (http://eab.abime.net/showthread.php?t=74776) https://amigafun.wordpress.com/2014/08/19/installing-amigaos4-1-classic-onto-winuae-2-9-0beta12/ (https://amigafun.wordpress.com/2014/08/19/installing-amigaos4-1-classic-onto-winuae-2-9-0beta12/) linklerindeki açıklamalara uygun olarak gerekli rom dosyalarını bulup gerekli klasörlere koydum ve sorunsuz bir şekilde Amiga OS 4.1 Final Editionu kurdum. Ancak ne yaptıysam yapayım ekran kartı ayarlarım istediğim gibi olmuyor. Cyber Vision PPC ve Picasso IV romlarım yüklü olmasına rağmen bu modları aktif edemedim. Sadece Amiganın Native ekran seçeneklerini uygulayabiliyorum. Masaüstünde maksimum 256 renk derinliğinde AGA ekran açabiliyorum. Euro72 ekran modu ile de maksimum 800x600 ekran açabiliyorum. (Pal ve NTSC olarak da native ekran modlarını sorunsuz kullanabiliyorum) tonlarca yazı okumama rağmen ve orada anlatılanlara harfiyen uymama rağmen ekran modu ayarları istediğim gibi (1280*1024 16M renk derinliği) olmuyor. RTG ekranlı bir Amiga emulasyonu yapmayı beceremiyorum. WinUAE üzerinde PPC desteği ile Amiga OS 4.x kuran ve RTG ekran desteğini sorunsuz çalıştırıp kullanan kimse var mı aramızda? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Konu Başlığı: Ynt: WinUAE PPC Emulasyonu ile AmigaOS 4.1 RTG ekran ayarları için yardım talebi Gönderen: "jacknife" üzerinde Haziran 10, 2015, 17:02:56 ÖS üstad buraya baktın mı?
http://thomas-rapp.homepage.t-online.de/os41uae/index.html (http://thomas-rapp.homepage.t-online.de/os41uae/index.html) Konu Başlığı: Ynt: WinUAE PPC Emulasyonu ile AmigaOS 4.1 RTG ekran ayarları için yardım talebi Gönderen: "jacknife" üzerinde Haziran 10, 2015, 17:31:37 ÖS üstad buraya baktın mı? http://thomas-rapp.homepage.t-online.de/os41uae/index.html (http://thomas-rapp.homepage.t-online.de/os41uae/index.html) http://amigax1000.blogspot.com.tr/2014/08/amigaos41-classic-on-winuae-part-1.html (http://amigax1000.blogspot.com.tr/2014/08/amigaos41-classic-on-winuae-part-1.html) Konu Başlığı: Ynt: WinUAE PPC Emulasyonu ile AmigaOS 4.1 RTG ekran ayarları için yardım talebi Gönderen: Mathman üzerinde Temmuz 01, 2015, 21:05:40 ÖS Uzun uğraşlar sonucu değişik ayarlar deneyerek WinUAE üzerinde kurduğum AmigaOS 4.1 Final Edition nihayet sorunsuz çalışır hale geldi.
Ekran ayarlarımı yaptım, internet ayarlarımı yaptım sorunsuz internete çıktım. AmigaOS 4.1 FE Biraz yavaş olsa da gayet stabil çalışıyor (http://img.photobucket.com/albums/v628/fevkalbeser/os41%20kurulum.jpg) (http://smg.photobucket.com/user/fevkalbeser/media/os41%20kurulum.jpg.html) Sevenlerime duyurulur Konu Başlığı: Ynt: WinUAE PPC Emulasyonu ile AmigaOS 4.1 RTG ekran ayarları için yardım talebi Gönderen: Alpyre üzerinde Temmuz 01, 2015, 21:46:30 ÖS Oooo süper. Ben daha PPC Amiga'ya kuramadım 4.1'i... :D
Konu Başlığı: Ynt: WinUAE PPC Emulasyonu ile AmigaOS 4.1 RTG ekran ayarları için yardım talebi Gönderen: omerdrmp üzerinde Ağustos 12, 2015, 19:48:58 ÖS Sevgili mathman arkadaşım ben eski amigacılardanım amiga.gen.tr de belki ilk kez üyeliğim doğrultusunda yazıyorum fakat yardıma ihtiyacım var Winuae 3.0 var PPC destekli indirdim os4.0 classic iso var fakat bir türlü kuramadım burdaki linklerden de uyguladım fakat bir türlü beceremedim cyberstormppc ve billizardppc romlarını dahi araştırıp buldum fakat olmuyor açlış yaparken cd'yi okumuyor yani amigados ekranı çıkıyor ortada bişi yok c'den okuması gerek dosyaları açamıyor ve picassoyu da görmüyor sanıyorum yani zahmet olmazsa bi yazabilirmisin os4.1 im yok os4.0 kurmak istiyorum
Saygılar Ömer... Konu Başlığı: Ynt: WinUAE PPC Emulasyonu ile AmigaOS 4.1 RTG ekran ayarları için yardım talebi Gönderen: omerdrmp üzerinde Ağustos 14, 2015, 00:36:08 ÖÖ Sistem yetersizmiş i5 yada i7 işlemci gerekiyor
|