|
Konu Başlığı: PlayStation 1-2-3-4 oyun türlerine göre grafik karşılaştırmaları Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Haziran 15, 2015, 00:27:46 ÖÖ Youtube üzerinde gezinirken gördüğüm hoş bir video. Değişen teknoloji ve grafik detayları çok iyi.
HD 1080p olarak izlemeniz tavsiye ediliyor: LQgogxMgcpA Forumda tam ekran olmuyor. İlgili link: https://www.youtube.com/watch?v=LQgogxMgcpA (https://www.youtube.com/watch?v=LQgogxMgcpA) Detaylı olarak tür ve oyunlar şu şekilde (Copy/Paste değil alın teri 8) ) Platform PS1 Crash Bandicoot PS2 Crash Bandicoot The Wrath of Cortex PS3 Ratchet and Clanck future - Tools of Des PS4 Knack FPS PS1 Quake 2 PS2 Killzone 1 PS3 Killzone 2 PS4 Killzone Shadow Fall Racing PS1 Gran Turismo 1 PS2 Gran Turisma 3 PS3 Gran Turismo 5 PS4 Drive Club Open World Action-Adventure PS1 Grand Theft Auto 1 PS2 Grand Theft Auto 3 PS3 Grand Theft Auto 4 PS4 Watch Dogs RPG PS1 Final Fantasy 7 PS2 Final Fantasy 10 PS3 Final Fantasy 13 PS4 Final Fantasy 15 Ek1: PlayStation boyutları karşılaştırmaları için de güzel bir video: OA4wBtpaPHY Ek2: PlayStation açılış ekranları: zh7V8BUk_20 Konu Başlığı: Ynt: PlayStation 1-2-3-4 oyun türlerine göre grafik karşılaştırmaları Gönderen: pofpor üzerinde Haziran 15, 2015, 00:37:03 ÖÖ PS1 bende unutulmaz anılar bıraktı. Resident Evil 3 yüzünden günlerce uyuyamamıştım, Final Fantasy 9 ile ne saatler geçirdim...
Konu Başlığı: Ynt: PlayStation 1-2-3-4 oyun türlerine göre grafik karşılaştırmaları Gönderen: hasimayaz üzerinde Haziran 15, 2015, 09:22:37 ÖÖ PS3 hala baba makina, 3 platformunda oyunlarını oynayabiliyorsunuz. İndirime girdikçe ps1 ve ps2 oyunlarını kütüphaneme ekliyorum.
Konu Başlığı: Ynt: PlayStation 1-2-3-4 oyun türlerine göre grafik karşılaştırmaları Gönderen: AmigAmigA üzerinde Haziran 15, 2015, 13:38:04 ÖS Eskiden oyunlarda grafiksel olarak yapamadıklarını konuya muhteşem bir atmosfer katarak yaparlardı ve o yüzden grafikler pek aranmazdı.Şimdi oyunların konularına bakıyorum,kesin bir silah,vurma kırma var.Ben ps1'imi hala oynuyorum,silent hill,resident evil,dino crisis,tomb raider, vb gibi şahane oyunları defalarca bitirdim.
Konu Başlığı: Ynt: PlayStation 1-2-3-4 oyun türlerine göre grafik karşılaştırmaları Gönderen: witchdoktor üzerinde Haziran 15, 2015, 13:54:50 ÖS Eskiden oyunlarda grafiksel olarak yapamadıklarını konuya muhteşem bir atmosfer katarak yaparlardı ve o yüzden grafikler pek aranmazdı.Şimdi oyunların konularına bakıyorum,kesin bir silah,vurma kırma var.Ben ps1'imi hala oynuyorum,silent hill,resident evil,dino crisis,tomb raider, vb gibi şahane oyunları defalarca bitirdim. Elimde 37-55 ekran CRT TV olsa kesinlikle oynardım ama bu olmadığı için LED TV'deki haliyle oynayasım gelmiyor. Yavuzg'nin SCARTCADE'inin bir de kompozit/S-video/RGB/komponent versiyonu olsa harika olurdu. Bu tarz bir ürün vardır belki de ben kaçırmışımdır. |