|
Konu Başlığı: Wii banner bomb sorunu Gönderen: innsofheaven üzerinde Haziran 18, 2015, 16:11:00 ÖS Elimde Nintendo wii 4.3e versiyon var.Bannerbomb dosyalarını attım sd karta mesaj kısmından buldum tıkladım.Siyah ekran geldikten sonra ilerlemiyor.Acaba sorun ne olabilir?
Konu Başlığı: Ynt: Wii banner bomb sorunu Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Haziran 18, 2015, 17:04:11 ÖS SD kartın root'una hackmii installer'ın boot.elf dosyasını koymamışsın.
http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=7252.msg72712#msg72712 (http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=7252.msg72712#msg72712) Konu Başlığı: Ynt: Wii banner bomb sorunu Gönderen: ozgur106 üzerinde Haziran 18, 2015, 17:09:46 ÖS özay wii mini de yazılım ile kırılabiliyor mu ?
Konu Başlığı: Ynt: Wii banner bomb sorunu Gönderen: innsofheaven üzerinde Haziran 18, 2015, 17:30:29 ÖS SD kartın root'una hackmii installer'ın boot.elf dosyasını koymamışsın. http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=7252.msg72712#msg72712 (http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=7252.msg72712#msg72712) Teşekkürler Özay hocam deniyorum hemen unuttum anlaşılan. Konu Başlığı: Ynt: Wii banner bomb sorunu Gönderen: innsofheaven üzerinde Haziran 18, 2015, 18:35:09 ÖS İnternete bağlayıp son versiyona güncelledim aynı dosyalarla çalıştı şu anda.Configurable usb loader yükledim cios249dan dolayı hata veriyor o kaldı sadece.Bakalım onu da wad managerla çözücem gibi.
Konu Başlığı: Ynt: Wii banner bomb sorunu Gönderen: innsofheaven üzerinde Haziran 18, 2015, 19:23:26 ÖS Onu da hallettim tamamdır :)
Konu Başlığı: Ynt: Wii banner bomb sorunu Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Haziran 19, 2015, 11:06:22 ÖÖ Onu da hallettim tamamdır :) Güle güle oyna. :) özay wii mini de yazılım ile kırılabiliyor mu ? WiiMini'de SD kart olmadığı için exploit'lerin hiçbiri çalışmıyor. Konu Başlığı: Ynt: Wii banner bomb sorunu Gönderen: ozgur106 üzerinde Haziran 19, 2015, 11:38:44 ÖÖ ok teşekkürler
|