commodore.gen.tr

Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları => Oyun Konsolları => Konuyu başlatan: innsofheaven üzerinde Haziran 18, 2015, 16:11:00 ÖS



Konu Başlığı: Wii banner bomb sorunu
Gönderen: innsofheaven üzerinde Haziran 18, 2015, 16:11:00 ÖS
Elimde Nintendo wii 4.3e versiyon var.Bannerbomb dosyalarını attım sd karta mesaj kısmından buldum tıkladım.Siyah ekran geldikten sonra ilerlemiyor.Acaba sorun ne olabilir?


Konu Başlığı: Ynt: Wii banner bomb sorunu
Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Haziran 18, 2015, 17:04:11 ÖS
SD kartın root'una hackmii installer'ın boot.elf dosyasını koymamışsın.

http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=7252.msg72712#msg72712 (http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=7252.msg72712#msg72712)


Konu Başlığı: Ynt: Wii banner bomb sorunu
Gönderen: ozgur106 üzerinde Haziran 18, 2015, 17:09:46 ÖS
özay wii mini de yazılım ile kırılabiliyor mu ?


Konu Başlığı: Ynt: Wii banner bomb sorunu
Gönderen: innsofheaven üzerinde Haziran 18, 2015, 17:30:29 ÖS
SD kartın root'una hackmii installer'ın boot.elf dosyasını koymamışsın.

http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=7252.msg72712#msg72712 (http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=7252.msg72712#msg72712)

Teşekkürler Özay hocam deniyorum hemen unuttum anlaşılan.


Konu Başlığı: Ynt: Wii banner bomb sorunu
Gönderen: innsofheaven üzerinde Haziran 18, 2015, 18:35:09 ÖS
İnternete bağlayıp son versiyona güncelledim aynı dosyalarla çalıştı şu anda.Configurable usb loader yükledim cios249dan dolayı hata veriyor o kaldı sadece.Bakalım onu da wad managerla çözücem gibi.


Konu Başlığı: Ynt: Wii banner bomb sorunu
Gönderen: innsofheaven üzerinde Haziran 18, 2015, 19:23:26 ÖS
Onu da hallettim tamamdır :)


Konu Başlığı: Ynt: Wii banner bomb sorunu
Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Haziran 19, 2015, 11:06:22 ÖÖ
Onu da hallettim tamamdır :)

Güle güle oyna. :)

özay wii mini de yazılım ile kırılabiliyor mu ?

WiiMini'de SD kart olmadığı için exploit'lerin hiçbiri çalışmıyor.


Konu Başlığı: Ynt: Wii banner bomb sorunu
Gönderen: ozgur106 üzerinde Haziran 19, 2015, 11:38:44 ÖÖ
ok teşekkürler