commodore.gen.tr

Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları => Oyun Konsolları => Konuyu başlatan: Simon (Özay Turay) üzerinde Haziran 20, 2015, 22:17:10 ÖS



Konu Başlığı: Ben Heck'ten Multi Retro Konsol Projesi
Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Haziran 20, 2015, 22:17:10 ÖS
İlk etapta Z80 tabanı inşa edip Sega Master System ve Coleco Vision'ı birleştirmek için gerekli Zemini hazırlıyor ve Master Systen ile ilk denemeyi yapıyor.

aF-BZz5rfX4


Konu Başlığı: Ynt: Ben Heck'ten Multi Retro Konsol Projesi
Gönderen: i_r_on üzerinde Haziran 21, 2015, 01:07:08 ÖÖ
Bana otur protoboard'a şu psid player'ın cpu / ram / rom kısımlarını monte et dedirtti resmen :)

Bu arada adamın arcade retro olayına hiç saygısı yokmuş resmen. Bknz : 12:37


Konu Başlığı: Ynt: Ben Heck'ten Multi Retro Konsol Projesi
Gönderen: varol üzerinde Haziran 21, 2015, 02:01:31 ÖÖ
Bu arada adamın arcade retro olayına hiç saygısı yokmuş resmen. Bknz : 12:37

o kısmı beni de epey şaşırttı evet :)
yani sen istemiyorsan mutlaka isteyen birisi çıkar neden öldürüyorsun güzelim aleti, zaten classic mac 2 kasasını saçma bir boyayla boyadığını görünce de içim gitmişti (o hareketi zamanında neden yaptığını bilmediğini ve saçma olduğunu kabul etmişti en azından)