commodore.gen.tr

Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları => Oyun Konsolları => Konuyu başlatan: kadircik üzerinde Haziran 22, 2015, 13:16:59 ÖS



Konu Başlığı: PS2 Yeni HDD Bağlama Sorunu
Gönderen: kadircik üzerinde Haziran 22, 2015, 13:16:59 ÖS
slm ps2ye yeni disk takıyım dedim ardından diski koplayerkende yanlış oldu sistem açılmıyor çipli matrixli 1.93sürüm sanırım dvd sürücü okumuyo mc kartta yok ben diski nasıl çalış hale getirim model 50004 ilk sayfalardakini yaptım siyeh ekranda kalıyor hdloader gelmiyor ne yapabilirim.


Konu Başlığı: PS2 Yeni HDD Bağlama Sorunu
Gönderen: kadircik üzerinde Haziran 24, 2015, 10:14:43 ÖÖ
1 kişide gak guk desin..


Konu Başlığı: PS2 Yeni HDD Bağlama Sorunu
Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Haziran 24, 2015, 14:09:11 ÖS
gak guk


Konu Başlığı: PS2 Yeni HDD Bağlama Sorunu
Gönderen: kirkoryan üzerinde Haziran 24, 2015, 15:31:34 ÖS
gak guk
😃😃😃Valla Özay benim yazmayı düşünüpte vazgeçtiğim şeyi yazmışsın sağol


Konu Başlığı: PS2 Yeni HDD Bağlama Sorunu
Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Haziran 24, 2015, 16:33:57 ÖS
Bu tarz bir yaklaşıma verecek başka bir cevap gelmiyor aklıma.

Not: Yönetici olarak değil başlığın sahibi olarak verdim bu cevabı.

Edit: Benim başlıktaki mesajları bölüp yeni başlık oluşturduğum için artık başlığın sahibi değilim.


Konu Başlığı: PS2 Yeni HDD Bağlama Sorunu
Gönderen: kadircik üzerinde Haziran 24, 2015, 19:21:59 ÖS
Bu tarz bir yaklaşıma verecek başka bir cevap gelmiyor aklıma.

Not: Yönetici olarak değil başlığın sahibi olarak verdim bu cevabı.

2gündür tık yok ne tür yaklaşım istersiniz söyleyimde bilelim..


Konu Başlığı: PS2 Yeni HDD Bağlama Sorunu
Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Haziran 24, 2015, 19:46:32 ÖS
Chat değil ki bu her mesaj hemen cevaplansın. Yorumu olan birisi elbet cevaplayacaktı biraz sabretseydin, ama bu saatten sonra o cevaplayanın ben olmayacağım kesin. Hala öyle bir tavır sergiliyorsun ki insanın cevaplayası gelmiyor.


Konu Başlığı: PS2 Yeni HDD Bağlama Sorunu
Gönderen: kadircik üzerinde Haziran 24, 2015, 20:16:08 ÖS
Chat değil ki bu her mesaj hemen cevaplansın. Yorumu olan birisi elbet cevaplayacaktı biraz sabretseydin, ama bu saatten sonra o cevaplayanın ben olmayacağım kesin. Hala öyle bir tavır sergiliyorsun ki insanın cevaplayası gelmiyor.

2 gündür cihazı bozdum tek cevaplayan sensin sende fırça atıyon..


Konu Başlığı: PS2 Yeni HDD Bağlama Sorunu
Gönderen: kadircik üzerinde Haziran 24, 2015, 23:15:17 ÖS
Chat değil ki bu her mesaj hemen cevaplansın. Yorumu olan birisi elbet cevaplayacaktı biraz sabretseydin, ama bu saatten sonra o cevaplayanın ben olmayacağım kesin. Hala öyle bir tavır sergiliyorsun ki insanın cevaplayası gelmiyor.
Chat değil ki bu her mesaj hemen cevaplansın. Yorumu olan birisi elbet cevaplayacaktı biraz sabretseydin, ama bu saatten sonra o cevaplayanın ben olmayacağım kesin. Hala öyle bir tavır sergiliyorsun ki insanın cevaplayası gelmiyor.

sen ağzını yormadım ama ben buldum ramazan ramazan canımı sıktın şöle demek zor sanurım kaf dağında değilsin...
Size en son verebileceğim öneri şu;
bunu indirin
http://sksapps.com/matrix/DEV2_28BIT.zip (http://sksapps.com/matrix/DEV2_28BIT.zip)

Otomatik açılmasını istediğiniz elf dosyası ile DEV2I.elf dosyasını flash belleğinizdeki aynı klasöre koyun.

ben openps2loader kullandığım için http://sksapps.com/opl/downloads/OpenPS2Loader_0.8.zip (http://sksapps.com/opl/downloads/OpenPS2Loader_0.8.zip) onu tercih ediyorum. Siz de tercih ettiğiniz elf dosyasının adını sadece küçük harfle "boot.elf" olarak değiştirin.
Yani ben "OPNPS2LD.ELF" dosyasını "boot.elf" olarak değiştirdim.

flash belleğinizdeki klasörün içi şöyle olacak;

DEV2I.elf
boot.elf

FreeMCboot yüklü memory card ile ps2'yi açın. Oradan Ulaunchelf'i çalıştırın. Oradan flash belleğinizin içindeki DEV2I.elf'i çalıştırın.
Çıkan ekranda X'e basıp yüklemeyi yapın diyecektir. X' basın yükleme gerçekleşsin.

Buraya kadar her şey tamamsa eğer, son olarak çip menüsünden BOOT MODE "DEV2" yapın.

Hocam bu şekilde de olmazsa eğer benim verecek tavsiyem kalmıyor. Kolay gelsin...


Konu Başlığı: Ynt: PS2 Yeni HDD Bağlama Sorunu
Gönderen: Fatih Yıldırım üzerinde Haziran 25, 2015, 09:41:15 ÖÖ

sen ağzını yormadım ama ben buldum ramazan ramazan canımı sıktın şöle demek zor sanurım kaf dağında değilsin...


Senin için de forumda arama yapmak zor sanırım. Zaten açılmış konu var. İki gündür çemkireceğine forumun arama özelliğini daha önce kullansaydın.