commodore.gen.tr

Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları => Oyun Konsolları => Konuyu başlatan: cengizermis üzerinde Temmuz 21, 2015, 18:25:55 ÖS



Konu Başlığı: -yeni video- Çin Malı EverDrive MD / EverDrive China Ver. İnceleme
Gönderen: cengizermis üzerinde Temmuz 21, 2015, 18:25:55 ÖS
Merhabalar
Çin malı EverDrive MD'ın en temel özelliklerine bakıyoruz,
buyurun:
EDİT: Aslında Bu bir EVERDRIVE MD klonu,
MEGA EVERDRIVE daha üstün özelliklere sahip bir kartuş versiyonu.

1juiQ3Z7SRo


Konu Başlığı: Ynt: -yeni video- Çin Malı EverDrive / EverDrive China Ver. İnceleme
Gönderen: LW3D üzerinde Temmuz 21, 2015, 18:39:33 ÖS
Güzel ve uygun bir ürünmüş...Benim gibi cihaz ve oyunların aslını elinde bulundurmak isteyenler için çok çekici olmasa da, NeoGeo AES için benzer bir kartuş aramıyor değilim :P Görenlerin insaniyet namına .... :P


Konu Başlığı: Ynt: -yeni video- Çin Malı EverDrive / EverDrive China Ver. İnceleme
Gönderen: cengizermis üzerinde Temmuz 21, 2015, 18:49:24 ÖS
@LW3D neo geo aes için böyle bir ürünyok diye biliyorum, yapabileceğimiz en yakın şey 161in1 kartuş (bazıları uyumusuzmuş ama) ve sanırım magic key denen MVS / AES dönüştürücü.

Aslında ben de orjinalini tutmayı seviyorum oyunların. hatta buna değinen bir kısımda çekmiştim ama konuyu dağıtmamak adına kurgu dışında bıraktım.
Bir de ne hikmetse aradığım istediğim her oyun pahalı ve bulması zor. Kur aldı başını gitti. Seneye de odayı iyice küçültmem gerekecek... gibi faktörler bir araya gelince ever drive oldukça uygun bir çözüm olarak çıktı karşıma. Master System özellikli olmasıda harika bir bonus oldu.


Konu Başlığı: Ynt: -yeni video- Çin Malı EverDrive / EverDrive China Ver. İnceleme
Gönderen: Texas üzerinde Temmuz 21, 2015, 19:11:20 ÖS
Güzel ve uygun bir ürünmüş...Benim gibi cihaz ve oyunların aslını elinde bulundurmak isteyenler için çok çekici olmasa da, NeoGeo AES için benzer bir kartuş aramıyor değilim :P Görenlerin insaniyet namına .... :P

Neo Geo AES için bahsettiğiniz kartustan yok MVS AES converter var gerçi siz bilirsiniz ama onunda fiyatı 200 ve 300 dolar arası

Benim elime geçen sene geçmişti Fransa dan bir arkadaş aracılığı ile çok kullanmadım mavi renkli kartuş şeklinde takıyordunuz üstünede MVS kartuşu ama hep elden çıkarttım AES koleksiyonunu..

Neo Geo AES çok pahalı bir oyuncak :) Oyunları pahalı kendisi pahalı herşeyi pahalı



Birde seri numarası düşükse 200000 nin altındaysa vay anam vay fiyat uçuşa geçiyor

Ama sunuda yazayım hakkını verelim AES 16 bitin en büyüğüdür onun büyük kartuşları grafikleri ses kalitesi o kartuşu takarken çıkan ses vay vay


Konu Başlığı: Ynt: -yeni video- Çin Malı EverDrive / EverDrive China Ver. İnceleme
Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Temmuz 21, 2015, 19:29:08 ÖS
Keyifli bir inceleme olmuş. :)


Konu Başlığı: Ynt: -yeni video- Çin Malı EverDrive / EverDrive China Ver. İnceleme
Gönderen: egemenk üzerinde Temmuz 21, 2015, 19:56:05 ÖS
Bende de bu videodaki ve NES, SNES ve Gameboy için olanları var. Herhangi bir sorun yaşamadım; güzel, olması gerektiği gibi çalışıyorlar. SNES için olanı ile 10+ saat Chrono Trigger oynamışımdır :) Almadan önce en çok korktuğum save etme konusunda da hiç sorun olmuyor.

PCB'si krikzz'inkiyle birebir aynı, üstünde 'krikzz' ve 'made in Ukraine' yazıyor. Belli ki direkt aynı PCB tasarımı üzerinden üretilmiş. Zaten krikzz yanlış hatırlamıyorsam tüm PCB şemalarını vs. bu Jack DIY denilen aliexpress satıcısına kendisi satmıştı, üretip sadece Çin içinde satması için. Elemanın anlaşmaya uymadığı anlaşılıyor :)


Konu Başlığı: Ynt: -yeni video- Çin Malı EverDrive / EverDrive China Ver. İnceleme
Gönderen: cengizermis üzerinde Temmuz 22, 2015, 12:46:04 ÖS
@tmnt fiyatın buna değmeyeceğini ve en iyi çözümün bir MVSi konsollaştırmak olduğunu eklemeyi unutmuşum.

@egemenk
çinliler gameboy için olanı üretiyor mu? Fiyatlar ne alemde?
Aslına bakarsan about menüsüne girdikten sonra krikkzin böyle bir şey yapmış olabileceği konusunda kıllattım doğrusu... çok muhtemel.


Konu Başlığı: Ynt: -yeni video- Çin Malı EverDrive / EverDrive China Ver. İnceleme
Gönderen: Texas üzerinde Temmuz 22, 2015, 12:53:29 ÖS
Değerli @Cengizermis kesinlikle katılıyorum bu fiyatlara değmez MVS konsol fikri çok güzel bir fikir ama bir AES karizması olamaz ama maliyetler düşük olur...

Bu arada yeni videolarıda bekliyoruz yeni paket açılışları gibi çok heyecanlı oluyor :D


Konu Başlığı: Ynt: -yeni video- Çin Malı EverDrive / EverDrive China Ver. İnceleme
Gönderen: egemenk üzerinde Temmuz 22, 2015, 14:40:08 ÖS
çinliler gameboy için olanı üretiyor mu? Fiyatlar ne alemde?

57 dolar :) http://www.aliexpress.com/store/product/Free-shipping-jack-diy-GBC-flash-cartridge-with-SD-interface/927177_2055380860.html (http://www.aliexpress.com/store/product/Free-shipping-jack-diy-GBC-flash-cartridge-with-SD-interface/927177_2055380860.html)
2. fotoğraftaki pcb'ye dikkat  ;D


Konu Başlığı: Ynt: -yeni video- Çin Malı EverDrive MD / EverDrive China Ver. İnceleme
Gönderen: cengizermis üzerinde Temmuz 22, 2015, 16:50:27 ÖS
DÜZELTME: Aslında Bu bir EVERDRIVE MD klonu,
MEGA EVERDRIVE daha üstün özelliklere sahip bir kartuş versiyonu.

Bizim kartuşun güncel hali 80 dolar civarıymış.


Konu Başlığı: Ynt: -yeni video- Çin Malı EverDrive MD / EverDrive China Ver. İnceleme
Gönderen: cengizermis üzerinde Temmuz 22, 2015, 17:01:38 ÖS
@tmnt
aslında çok güzel konsollaştırılmış MVS projeleri var, google görsellerde bi arat derim. Aes kollarıyla da uyumlu yapabiliyosun.

Yeni gelen paketlerle ilgili bir vdeo 2 hafta sonra olabilir. ebay.de alışverişlerimin tamamı veya bir kısmı gelecek.


Konu Başlığı: Ynt: -yeni video- Çin Malı EverDrive MD / EverDrive China Ver. İnceleme
Gönderen: Texas üzerinde Temmuz 22, 2015, 19:17:48 ÖS
@Cengizermis

Evet cogunu inceledim hepsi cok guzel projeler ama iste herseyin orjinali baska oluyor bilmiyorum  AES kullandinmi ama sende mutlaka vardir AES bir baska ancak cok pahali bir oyuncak :)


Konu Başlığı: Ynt: -yeni video- Çin Malı EverDrive MD / EverDrive China Ver. İnceleme
Gönderen: cengizermis üzerinde Temmuz 23, 2015, 01:36:58 ÖÖ
@tmnt aese karsiyim ben cok fahis olduugu icin. Kabin var bende mvsli. 161in1 icinde hazirliklarim suruyor. Bende ne varsa kanalimda var zaten.
Ama aesin kutulari ve kitapciklari farkli duygular yaratiyor olabilir tabi.


Konu Başlığı: Ynt: -yeni video- Çin Malı EverDrive MD / EverDrive China Ver. İnceleme
Gönderen: yavuzg üzerinde Temmuz 23, 2015, 01:47:38 ÖÖ
Çok faydalı bir review videosu olmuş cengiz. kişisel olarak benim de bi ara niyetlenip sonra unuttuğum bir üründü bu. muhtemel ben de alırım bunu, gayet başarılıymış...

acaba NES versiyonunu deneme şansın oldu mu?

ilerleyen zamanlarda bazı konsolları konsola zarar vermeden arcade kabine bağlamaya yarayan pratik bir aparat (Console-to-JAMMA şeklinde) yapmayı planlıyordum. Bu kartlarla donatılmış konsol kullanmayı düşünüyordum zira kendi menüsü sayesinde kabini aç kapa yapmadan oyun değiştirebilmek büyük avantaj :)

Çok teşekkürler bizler adına test ettiğin ve deneyimlerini paylaştığın için... Bazen bir dünya para verip aslında ürünün çöp olduğunu anlayınca insan üzülüyor. Senin gibi bu paylaştığın deneyimlerin camiaya çok faydası oluyor kanımca...


Konu Başlığı: Ynt: -yeni video- Çin Malı EverDrive MD / EverDrive China Ver. İnceleme
Gönderen: egemenk üzerinde Temmuz 23, 2015, 03:18:36 ÖÖ
acaba NES versiyonunu deneme şansın oldu mu?

Bende NES versiyonu var, epey oyun denemişimdir, hiç sorunla karşılaştığımı hatırlamıyorum. Yalnız NES'in Pal versiyonu büyük pişmanlık; çoğu oyun 50Hz olayından dolayı yavaş çalışıyor, malum alet modlanamıyor da... 60 - 72 pin terchini yaparken dikkat etmek lazım :)


Konu Başlığı: Ynt: -yeni video- Çin Malı EverDrive MD / EverDrive China Ver. İnceleme
Gönderen: yavuzg üzerinde Temmuz 23, 2015, 03:31:42 ÖÖ
acaba NES versiyonunu deneme şansın oldu mu?

... Yalnız NES'in Pal versiyonu büyük pişmanlık; ...


NES Everdrive'ın PAL/NTSC versiyonu mu var, bunu mu kastediyorsunuz yoksa Everdrive'ı NTSC konsolda NTSC ROM'larla kullanmak gerektiğini mi?


Konu Başlığı: Ynt: -yeni video- Çin Malı EverDrive MD / EverDrive China Ver. İnceleme
Gönderen: egemenk üzerinde Temmuz 23, 2015, 03:37:34 ÖÖ
NES Everdrive'ın PAL/NTSC versiyonu mu var, bunu mu kastediyorsunuz
NES Everdrive'ın kendisi region free, fakat 60 ve 72 pin versiyonları var.

yoksa Everdrive'ı NTSC konsolda NTSC ROM'larla kullanmak gerektiğini mi?
Tam olarak bunu kastediyorum :)


Konu Başlığı: Ynt: -yeni video- Çin Malı EverDrive MD / EverDrive China Ver. İnceleme
Gönderen: yavuzg üzerinde Temmuz 23, 2015, 03:49:52 ÖÖ

yoksa Everdrive'ı NTSC konsolda NTSC ROM'larla kullanmak gerektiğini mi?
Tam olarak bunu kastediyorum :)


Kesinlikle katılıyorum ;)


Konu Başlığı: Ynt: -yeni video- Çin Malı EverDrive MD / EverDrive China Ver. İnceleme
Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Temmuz 26, 2015, 23:12:03 ÖS
Eline sağlık Cengiz kardeş. Yeni izleyebildim. Maşallah tüm detaylara yine girmişsin ;) Bunun mümkünse Arcade Jamma kart versiyonu çıkarsa ve ucuz da olursa hemen koşup alırım :p
Selamlar, saygılar.