commodore.gen.tr

Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları => Oyun Konsolları => Konuyu başlatan: commander64 üzerinde Temmuz 22, 2015, 11:29:54 ÖÖ



Konu Başlığı: XBOX oyunları internette niye yok.
Gönderen: commander64 üzerinde Temmuz 22, 2015, 11:29:54 ÖÖ
Arkadaşlar neredeyse bütün konsolların oyunları belirli sitelerde ve torrentte bulunurken, xbox oyunları yok denecek kadar az, windows tabanlı olmasına rağmen doğru dürüst emulatörü bile yok yahu, sebebi ne olabilir? :)


Konu Başlığı: Ynt: XBOX oyunları internette niye yok.
Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Temmuz 22, 2015, 11:39:33 ÖÖ
Şurada hatırı sayılır miktarda var.

http://www.emuparadise.me/Microsoft_XBox_ISOs/43 (http://www.emuparadise.me/Microsoft_XBox_ISOs/43)


Konu Başlığı: Ynt: XBOX oyunları internette niye yok.
Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Temmuz 22, 2015, 11:42:15 ÖÖ
Burada 1800 civarı iso var.

http://theisozone.com/downloads/xbox/xbox-isos/ (http://theisozone.com/downloads/xbox/xbox-isos/)


Konu Başlığı: Ynt: XBOX oyunları internette niye yok.
Gönderen: asit üzerinde Temmuz 22, 2015, 14:12:26 ÖS
eemiroglu84 torrent olarak bulmamız mumkun mu acaba ?


Konu Başlığı: Ynt: XBOX oyunları internette niye yok.
Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Temmuz 22, 2015, 14:18:18 ÖS
Torrent için arama motoru tavsiye edebilirim çok sağlamdır. https://torrentz.eu/


Konu Başlığı: Ynt: XBOX oyunları internette niye yok.
Gönderen: Texas üzerinde Temmuz 22, 2015, 14:19:28 ÖS
Aslinda orjinal Xbox oyunlari cok pahali degil kolayda bulanabilir


Konu Başlığı: Ynt: XBOX oyunları internette niye yok.
Gönderen: AmonR üzerinde Temmuz 23, 2015, 16:18:07 ÖS
Ben vakti zamanında Xbox oyunlarını bitgamer adlı torrent sitesinden indiriyordum, retro oyunları ise undergorund-gamer sitesinden.
Zaten her ikisi de "kardeş" sitelerdi ve gayet güzel, resimli, anlatımlı, full-set paylaşımlar oluyordu ama maalesef kapandılar. :(


Konu Başlığı: Ynt: XBOX oyunları internette niye yok.
Gönderen: commander64 üzerinde Temmuz 23, 2015, 17:37:54 ÖS
isozone sitesinin kullandığı barındırma sitesi kapandığı için sorun yaşatıyormuş, içeriği firedrop.com' taşımaya başladılar, sorun çözüldü gibi.

Birde son günlerde dikkatimi çeken üye olmasanız bile çok hızlı bir barındırma sitesi mega.co.nz aynı anda 4-5 tane indirme yapılabiliyor ve 3 mbyte/saniye*5= toplamda 15 Mbyte saniye hızı gördüm(yaklaşık 120 Mbit)   :o :o :o


Konu Başlığı: Ynt: XBOX oyunları internette niye yok.
Gönderen: burcincerci üzerinde Temmuz 25, 2015, 09:24:50 ÖÖ
2006'ya kadar torrent de vardı oyunlar. sonrasında kaynaklar kurudu. kimse paylaşmadığı için dosyalara ulaşamaz olduk. ama benim elimde bir miktar arşiv var istersen kopyalar gönderirim iso'ları. yada disk gönderirsen hepsini atabilirim.


Konu Başlığı: Ynt: XBOX oyunları internette niye yok.
Gönderen: commander64 üzerinde Temmuz 25, 2015, 16:03:22 ÖS
Sorun kalmadı kardeşim, teşekkür ederim.  Epeyce oyun indirmeyi başardım isozone ve snesorama.us yardımıyla :)