commodore.gen.tr

Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları => Oyun Konsolları => Konuyu başlatan: ilhanüney üzerinde Temmuz 30, 2015, 10:45:49 ÖÖ



Konu Başlığı: ps1 hakinda soru
Gönderen: ilhanüney üzerinde Temmuz 30, 2015, 10:45:49 ÖÖ
Merhaba arkadaşlar ilk defa ps 1 fat kasa aldım,
 psi açınca ekranı farklı açılıyor , vcd modunda oyun start game i sectigimde açılıyor oyun başlıyor,
Cheat code manageri: açtığımda bütün oyun isimleri çıkıyor ve kod istiyor .
Sizin bilginizden faydalanmak isterim
Bu ekran nedir vcd oynatmak icin mi ?
(http://i.hizliresim.com/N4qDXP.jpg)


Konu Başlığı: Ynt: ps1 hakinda soru
Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Temmuz 30, 2015, 11:08:18 ÖÖ
Bu cihaz modeli scph-9002 olması lazım bu modellerde parallel port çıkışı olmadığı için dışarıdan action replay cihazı bağlanamıyor yerine cihazın içine lehimleyerek montajı yapılıyor. Play vcd vcd oynatmak için, start game normal oyun oynamak için, start game with pswd oyunu hileli başlatmak için, cheat code manager yeni hile kodları eklemek veya mevcut hile kodlarını görmek için, memory card manager memory kart düzenlemek için, cd-rom manager takılı olan cd nin dosya içeriğine göz atmaya yarar aynı zamanda buradan mp3 cd lerini oynatabilirsin. Oynayacağın oyun hile listesinde varsa Star game with pswd ile başlattığında hileler aktif olacaktır.   


Konu Başlığı: Ynt: ps1 hakinda soru
Gönderen: ilhanüney üzerinde Temmuz 30, 2015, 12:07:31 ÖS
Evet 9002 modeli,içinde yüzlerce oyun var , bu çok iyiymiş , şimdi oyun indirip cd yapmak lazım nasıl yapılacaksa artık youtube tan bakar yaparım😊


Konu Başlığı: Ynt: ps1 hakinda soru
Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Temmuz 30, 2015, 13:48:43 ÖS
İmgburn ile yazdıra bilirsin bu siteden oyunları indirebilirsin http://www.emuparadise.me/Sony_Playstation_ISOs/2 (http://www.emuparadise.me/Sony_Playstation_ISOs/2)


Konu Başlığı: Ynt: ps1 hakinda soru
Gönderen: blackturk üzerinde Temmuz 30, 2015, 18:00:03 ÖS
   Vay be  gömülü hile işleri.Ben gameshark cd versiyonu  kullanıyorum.1998 'den bu yana oynadığım einhander oyunu bitiremediğim için (son iki levelde kalıyorum Manyak bir boss var .Normal geçmek ne mümkün.İyi shumps oyuncusu olduğum halde , hile bile kulanmama rağmen son boss çıldırdıtı beni.) Hilesiz bitirmek bence imkansız..... >:( >:( >:( >:(

   Psx oyunlarını yazanlar .Oyunları bitirilmemesi için yapmışlar.Ahhh amiga 'da ne rahatı  bir kaç kez oyna ve oyunu çöz ve bitir. ;D ;D ;D


   Game shark cd'ini  ps'e  takıyorusun gelen menuden oyunu secip ilgili hileleri açıp daha sonra oyun cd'ni koyarak  Game boot yapıyorsun.




http://www.youtube.com/watch?v=sCchK7YDLjI (http://www.youtube.com/watch?v=sCchK7YDLjI)

 


Konu Başlığı: Ynt: ps1 hakinda soru
Gönderen: ilhanüney üzerinde Temmuz 30, 2015, 18:31:43 ÖS
Çok teşekkür ederim arkadaşlar yardımlarınız için .