commodore.gen.tr

Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları => Oyun Konsolları => Konuyu başlatan: Enson üzerinde Ağustos 04, 2015, 02:24:07 ÖÖ



Konu Başlığı: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: Enson üzerinde Ağustos 04, 2015, 02:24:07 ÖÖ
Enflasyon düzetmesi de diyor sanırım, gezinirken gördüm. Bilmiyorum konuyu doğru yere mi açtım, yada konu varmıydı ::)

 (https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/59/a3/34/59a3343b64c1e72f139a29b1c0234f32.jpg)


Konu Başlığı: Ynt: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: witchdoktor üzerinde Ağustos 04, 2015, 09:37:38 ÖÖ
CD32 de 1994 yılında $400 fiyat etiketiyle sürülmüş piyasaya. Buradaki oranlarla yaklaşık 600 dolara geliyor fiyatı. Playstation ve Jaguar'dan pahalı.

Bence gelmiş geçmiş en başarılı konsol PS2. Siz hangi konsolu başarılı buluyorsunuz?


Konu Başlığı: Ynt: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Ağustos 04, 2015, 09:52:56 ÖÖ
Bence gelmiş geçmiş en başarılı konsol PS2. Siz hangi konsolu başarılı buluyorsunuz?
Ben Nintendo Wii derim :) Hem teknolojik sayılır (ps2 ayarında) hem de retro oyunları sorunsuz oynatır. Artı oyun kolu pek güzeldir :)


Konu Başlığı: Ynt: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: innsofheaven üzerinde Ağustos 04, 2015, 10:15:09 ÖÖ
Bence gelmiş geçmiş en başarılı konsol PS2. Siz hangi konsolu başarılı buluyorsunuz?
Ben Nintendo Wii derim :) Hem teknolojik sayılır (ps2 ayarında) hem de retro oyunları sorunsuz oynatır. Artı oyun kolu pek güzeldir :)

Görüntü kalitesi de 720p ayarında olsaydı alemin kralı olurdu wii :)


Konu Başlığı: Ynt: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: commander64 üzerinde Ağustos 04, 2015, 10:20:30 ÖÖ
En başarılısı Gameboy :)


Konu Başlığı: Ynt: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Ağustos 04, 2015, 10:26:47 ÖÖ
En başarılısı Gameboy :)
:) Konsol diyorlar sen Gameboy diyorsun kardeşim ;)
O zaman ben de PSP derim son noktayı koyarım :p


Konu Başlığı: Ynt: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: commander64 üzerinde Ağustos 04, 2015, 10:28:53 ÖÖ
konsol çok geniş anlamlı bir kelime yanlız :)(http://www.tepehome.com.tr/public/files/product_images/00/01/02/6002652_1_orj.jpg)


Konu Başlığı: Ynt: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Ağustos 04, 2015, 10:38:33 ÖÖ
konsol çok geniş anlamlı bir kelime yanlız :)
Tamam tamam dünya dönüyor tamam ya bırak ya... :)
7DdVj_qfVlU


Konu Başlığı: Ynt: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: cihangirabi üzerinde Ağustos 04, 2015, 10:41:30 ÖÖ
 :)intellivision bence
nede olsa ilk göz ağrısı


Konu Başlığı: Ynt: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: Lionheart üzerinde Ağustos 04, 2015, 10:43:22 ÖÖ
Bence de en başarılı konsol Play Station 2'dir.Sanırım girmediği ev kalmamıştır.Konsolun üretiminden 13-14 yıl sonra bile hala oyun çıkmaya devam ediyordu.


Konu Başlığı: Ynt: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: LW3D üzerinde Ağustos 04, 2015, 10:58:15 ÖÖ
En başarılı konusunda pek tartışmaya gerek yok :) Bir zamanlar elektronik oyunları Atari ismiyle, daha sonra playstation ismiyle anar olduk... Bence en başarılısı Atari2600 olmuştur. Hala elektronik oyun denilince, sadece Türkiyede değil, dünyada da Atari bilinirlik önde...Sonra playstation geliyor sanırım...

Playstation2 bencede playstation ailesinde en iyi cihazdır..


Konu Başlığı: Ynt: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: supremenothing üzerinde Ağustos 04, 2015, 11:00:26 ÖÖ
ps2 tabiiki : )

ps4 duruyor evdeki en faal cihazlar ps2 ve wii..

yaşasın harddiskten oyun oynamak !


Konu Başlığı: Ynt: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: commander64 üzerinde Ağustos 04, 2015, 11:11:16 ÖÖ
ps2 tabiiki : )

ps4 duruyor evdeki en faal cihazlar ps2 ve wii..

yaşasın harddiskten oyun oynamak !
ps2 harddisk olayı süper :)


Konu Başlığı: Ynt: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: EMREZ üzerinde Ağustos 04, 2015, 12:01:58 ÖS
PS4 bu kadar ucuz mu? zararına satış olsa gerek ama bizim ülkemizde nedense pahalı...


Konu Başlığı: Ynt: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: supremenothing üzerinde Ağustos 04, 2015, 13:11:25 ÖS
PS4 bu kadar ucuz mu? zararına satış olsa gerek ama bizim ülkemizde nedense pahalı...

ucuz oluşundan bahsetmemiştim benimki zaten ilk çıktığında tr de 2200 e satılıyorken 1700 tlye denk gelecek fiyat ile yurtdışından alınma.

demek istediğim ps4 ten daha çok ps2 oynuyorum şu aralar nedeni ise destiny oynadık oyun grubumuz ile aylarca ve baydı sonrasında gta oynadık oda beni baydı şuan ilgimi çeken bir oyun henüz yok tekken 7 yi beklemekteyim.


Konu Başlığı: Ynt: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: wizofwor üzerinde Ağustos 04, 2015, 13:24:24 ÖS
Çok güzel bir derleme olmuş. Fiyatları yan yana koyunca bazı konsolların neden bu kadar başarız olduklarını daha iyi anladım.


Konu Başlığı: Ynt: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: Texas üzerinde Ağustos 04, 2015, 13:31:46 ÖS
En guzeli yeni nesil konsollar digerleri artik gecmiste kaldi anca koleksiyon amacli alinir

The Last of Us oynamayan Alan Wake,Uncharted,MGS  vs oynamayan biraksin bu isleri :D


Konu Başlığı: Ynt: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: wizofwor üzerinde Ağustos 04, 2015, 13:41:39 ÖS
Zevk meselesi. PS2 ve sonrası konsollar da bana -az sayıda ayrı tutuğum oyun harcinde- gereksiz vakit kaybı geliyor.


Konu Başlığı: Ynt: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: Texas üzerinde Ağustos 04, 2015, 13:51:52 ÖS
Degerli @Wizofwor tabiki zevk meselesi ama yukarida saydigim oyunlar vakit kaybi degildir hepsi bir hikaye anlatir ornek vericek olursam eger The Last of Us oyununu oynarsaniz nedemek istedigimi anlarsiniz

Tabiki gecmis cok guzeldi ama yeniyide kacirmamak gerekli ben kesinlikle oynamanizi tavsiye ederim


Konu Başlığı: Ynt: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: EMREZ üzerinde Ağustos 04, 2015, 13:55:22 ÖS
en çok c64 başında zaman geçirmişimdir, ya siz ?


Konu Başlığı: Ynt: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: segaa üzerinde Ağustos 04, 2015, 16:14:23 ÖS
Bende en çok Famicom, Mega Drive ve PS1 başında vakit geçirdim. Famicom un oyunları ayrı eğlenceliydi basit ama bir o kadar da eğlenceli.

Mega Drive la grafikleri güzel ve daha kaliteli oyunlarla tanıştım. PS1 ise atari salonlarında oynadığım dövüş oyunlarını evime kadar taşımaya vesile oldu, özellikle Mortal Kombat 4, Tekken ve Street Fighter Ex serisi oyunları oynamak benim için büyük bir zevkti.

Sanırım SF Ex serisi daha önce PS1 hariç hiç bir konsola çıkmadı. Buda PS1 in ne kadar kaliteli bir konsol olduğunu ortaya koyuyor. Kısaca hepsi ayrı güzeldi hepsinin yeri ayrıydı benim için.


Konu Başlığı: Ynt: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: wizofwor üzerinde Ağustos 04, 2015, 16:56:54 ÖS
PS1'in yeri ayrı. Sony'nin izlediği sağlam strateji sayesinde rakiplerine öyle bir ezmişti ki, beşinci nesilde adı fiyaskoyla anılmayan tek konsol PS1 oldu.


Konu Başlığı: Ynt: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: joker_ üzerinde Ağustos 04, 2015, 17:04:32 ÖS
Oyun konsolu denince, aklıma ilk gelen Dreamcast'dir. İkinci olarak da Xbox360 derim.


Konu Başlığı: Ynt: Konsolların ilk çıktıkları fiyatları
Gönderen: witchdoktor üzerinde Ağustos 04, 2015, 17:13:37 ÖS
PS1, Wolfenstein ile başlayan 3D çılgınlığının geri dönülemez noktaya gelişinin vücut bulduğu bir konsol olduğu için yeri ayrı. 37-55 ekran bir tüplü TV ile ölümcül bir kombinasyon oluşturan bu konsoldaki oyunlar günümüzde CRT'siz oynanamayacak durumda. 2D oyunlar yine neyse de 3D low-res oyunları LCD'de oynamak tam bir rezalet. Atari 2600'de Pac-Man, C64'de Wizard of Wor bile oynarım LCD TV'de ama PS1 oynayamıyorum :(

Wii'yi ise aslında bu klasmana pek sokmamak lazım. Nev-i şahsına münhasır bir alet. Teknolojisi PS2 ayarında, Gamecube'den biraz daha iyi ama oyuncu olmayan kitlelere hitap ettiği için deli gibi sattı. Şahsen Wii'de Mario serileri gibi en fazla 10 tane oyun oynayabiliyorum. PS2'de ise harika diyebileceğim en azından 30-40 oyun sayabilirim.