|
Konu Başlığı: Dreamcast VGA Box ve scanline generator Gönderen: ssaylanc üzerinde Eylül 05, 2015, 19:55:27 ÖS Merhabalar,
LCD monitörde VGA Box ile (amazondan aldığın standart vgs boxlardan) Dreamcast oyunlarını oynuyorum. Amma velakin scanline olmadan eskisi gibi zevk vermiyor. Araştırma yaptığımda SLG-3000 ve beharbros'un harika hanzo vga box'unu buldum. Beharbros Türkiye'de ancak malesef ülke içine satış yapmıyorlar. Bu durumda slg3000 dışında bir alternatifim kalmadı. Sizlerin farklı önerileri olur mu? Konu Başlığı: Ynt: Dreamcast VGA Box ve scanline generator Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Eylül 05, 2015, 22:14:21 ÖS http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=7697.0 (http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=7697.0)
Konu Başlığı: Ynt: Dreamcast VGA Box ve scanline generator Gönderen: mesa üzerinde Eylül 06, 2015, 12:27:02 ÖS Slg 3000 almanyadan turkiyeye gonderisi var adamin ismi zuborg mu neydi ondan umsa scart aldim isimi goruyor 10 numara
|